Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • parula66

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti!
revin cu cu aceiasi problema .
am schimbat electrovalva care comanda variabilul,acum cand o tin constant la 2000rpm cupleaza si decupleaza ritmic variabilul de la minim la maxim.
aveti vreo idee?
cu stima
Skip ads

  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut...am curatat si eu senzorul de presiune de pe galeria de admisie(cel de langaEGR)...dar dupa montarea acestuia am senzatia ca nu mai trage ca si inainte...turbo intra foarte tarziu(daca as vrea sa plec de pe loc cu acartait de roti nu as putea ca nu se accelereaza decat in timp), pedala de acceleratie nu raspunde prompt ca si inainte...asa am eu senzatia.Are cineva vreo idee ... sugestie. Mersi
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am uitat sa zic motorul este z19dt...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cu ce ai curatat? Nu trebuie atins miezul. Poate e doar o impresie.
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
CristianTM ai mai aflat de ce aveai acele diferente? Cum ai rezolvat? Multumesc!
  • Korleone

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dinflo a scris:Salut...am curatat si eu senzorul de presiune de pe galeria de admisie(cel de langaEGR)...dar dupa montarea acestuia am senzatia ca nu mai trage ca si inainte...turbo intra foarte tarziu(daca as vrea sa plec de pe loc cu acartait de roti nu as putea ca nu se accelereaza decat in timp), pedala de acceleratie nu raspunde prompt ca si inainte...asa am eu senzatia.Are cineva vreo idee ... sugestie. Mersi


... cam aceeasi problema o am si eu dupa ce am schimbat egr-ul de nou, dar mai ales m-am "facut"si cu sacadari in mers pe la 2000 - 2200 RPM si dupa ce am pus pe tester singura neregula era aceasta (n-aveam cod de eroare):

la relantiu:
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 100 kPa

si apoi se egaleaza pe la 2500 RPM undeva 134 kPA. Oare trebuie sa umblu la turbina?
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@CristianTm chiar am si eu acesta problema cu diferenta la boost pressure si sunt curios cum ai rezolvat! Sper sa nu fie ceva grav! Multumesc!
  • Laurpp

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut

eu am o mica nedumerire nu stiu exact daca comportamentul turbinei la masina mea Z19DT este conform cu ce trebuie.
la relati presiunea comandata este de 120 kPa si presiunea in turbo este de 100 kPa.
Atasat am facut un grafic din valorile din live view din OP-Com , vi se pare ok comportamentul.



Din cand in cand nu mereu (pana acum am patit de 2 ori) imi intra turbina in limitare (Eroare P0234-5A Boost pressure control Negative Deviation)- de fiecare data cand am retrogradat din treapta 6 in 5 si am turat masina .
Din ce am mai citit comportamentul poate fi generat de :
1. electrovalva turbo - nu functioneaza corect
2. Boost pressure sensor imbacsit - aici am verificat si la relati am imi indica 100 kPa - ceea ce este destul de apropiat de Presiunea atmosferica - deci senzorul este ok din punctul meu de vedere.
Va rog sa imi spuneti si parerea voastra.
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Deci este o persoana care ar putea sa ne ajute cu niste lamuriri, dar vad ca nu vrea sa se implice! Bineinteles, nu are ce sa-i iasa, deci nu raspunde!Incercati sa adresati si voi intrebarea altfel! Gen.........nu stiu......nu-mi vine nimic in minte ......eu stiu, sa zicem ceva de genu "Vreau Aux-In la CD30, platesc nu-i problema!" Cu siguranta vei fi contactat! Sau putem sa formulam intrebarea in felul asta: Cine imi raspunde si mie la intrebare sa pot sa rezolv problema, il platesc! Iar vei fi contactat imediat, de aceea persoana! dar asa nu avem nici o sansa sa aflam vreo informatie! Iti dai seama ca poate sa ramana fara paine!
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asa arata la mine senzorul de boost:

Dupa ce l-am curatat (fara solutii speciale) nu am sesizat modificati la masina...
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Laurpp a scris:Salut

eu am o mica nedumerire nu stiu exact daca comportamentul turbinei la masina mea Z19DT este conform cu ce trebuie.
la relati presiunea comandata este de 120 kPa si presiunea in turbo este de 100 kPa.
Atasat am facut un grafic din valorile din live view din OP-Com , vi se pare ok comportamentul.



Din cand in cand nu mereu (pana acum am patit de 2 ori) imi intra turbina in limitare (Eroare P0234-5A Boost pressure control Negative Deviation)- de fiecare data cand am retrogradat din treapta 6 in 5 si am turat masina .
Din ce am mai citit comportamentul poate fi generat de :
1. electrovalva turbo - nu functioneaza corect
2. Boost pressure sensor imbacsit - aici am verificat si la relati am imi indica 100 kPa - ceea ce este destul de apropiat de Presiunea atmosferica - deci senzorul este ok din punctul meu de vedere.
Va rog sa imi spuneti si parerea voastra.


la fel am si eu lipsa de putere si nu stiu ce sa mai verific dupa ce s-a curatat map egr clapeta inlocuit bujii etc ....
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La mine vad ca sunt diferentele foarte mari la relanti.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
ÃŽn fotografia postatã Masina nu este la ralanti.Diferenta este în limite normale, probleme apar când depãșește 60 kpa.Daca vrei, poți verifica senzorul MAP de pe galeria de admisie, dacã este murdar curata-l.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc svasile...Ai dreptate...Cind i-am dat testare nu mai era la relanti.M-am linistit daca este in valori normale.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR