parula66
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
dinflo
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut...am curatat si eu senzorul de presiune de pe galeria de admisie(cel de langaEGR)...dar dupa montarea acestuia am senzatia ca nu mai trage ca si inainte...turbo intra foarte tarziu(daca as vrea sa plec de pe loc cu acartait de roti nu as putea ca nu se accelereaza decat in timp), pedala de acceleratie nu raspunde prompt ca si inainte...asa am eu senzatia.Are cineva vreo idee ... sugestie. Mersi
dinflo
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
dinflo a scris:Salut...am curatat si eu senzorul de presiune de pe galeria de admisie(cel de langaEGR)...dar dupa montarea acestuia am senzatia ca nu mai trage ca si inainte...turbo intra foarte tarziu(daca as vrea sa plec de pe loc cu acartait de roti nu as putea ca nu se accelereaza decat in timp), pedala de acceleratie nu raspunde prompt ca si inainte...asa am eu senzatia.Are cineva vreo idee ... sugestie. Mersi
... cam aceeasi problema o am si eu dupa ce am schimbat egr-ul de nou, dar mai ales m-am "facut"si cu sacadari in mers pe la 2000 - 2200 RPM si dupa ce am pus pe tester singura neregula era aceasta (n-aveam cod de eroare):
la relantiu:
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 100 kPa
si apoi se egaleaza pe la 2500 RPM undeva 134 kPA. Oare trebuie sa umblu la turbina?
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Laurpp
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut
eu am o mica nedumerire nu stiu exact daca comportamentul turbinei la masina mea Z19DT este conform cu ce trebuie.
la relati presiunea comandata este de 120 kPa si presiunea in turbo este de 100 kPa.
Atasat am facut un grafic din valorile din live view din OP-Com , vi se pare ok comportamentul.
Din cand in cand nu mereu (pana acum am patit de 2 ori) imi intra turbina in limitare (Eroare P0234-5A Boost pressure control Negative Deviation)- de fiecare data cand am retrogradat din treapta 6 in 5 si am turat masina .
Din ce am mai citit comportamentul poate fi generat de :
1. electrovalva turbo - nu functioneaza corect
2. Boost pressure sensor imbacsit - aici am verificat si la relati am imi indica 100 kPa - ceea ce este destul de apropiat de Presiunea atmosferica - deci senzorul este ok din punctul meu de vedere.
Va rog sa imi spuneti si parerea voastra.
eu am o mica nedumerire nu stiu exact daca comportamentul turbinei la masina mea Z19DT este conform cu ce trebuie.
la relati presiunea comandata este de 120 kPa si presiunea in turbo este de 100 kPa.
Atasat am facut un grafic din valorile din live view din OP-Com , vi se pare ok comportamentul.
Din cand in cand nu mereu (pana acum am patit de 2 ori) imi intra turbina in limitare (Eroare P0234-5A Boost pressure control Negative Deviation)- de fiecare data cand am retrogradat din treapta 6 in 5 si am turat masina .
Din ce am mai citit comportamentul poate fi generat de :
1. electrovalva turbo - nu functioneaza corect
2. Boost pressure sensor imbacsit - aici am verificat si la relati am imi indica 100 kPa - ceea ce este destul de apropiat de Presiunea atmosferica - deci senzorul este ok din punctul meu de vedere.
Va rog sa imi spuneti si parerea voastra.
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Deci este o persoana care ar putea sa ne ajute cu niste lamuriri, dar vad ca nu vrea sa se implice! Bineinteles, nu are ce sa-i iasa, deci nu raspunde!Incercati sa adresati si voi intrebarea altfel! Gen.........nu stiu......nu-mi vine nimic in minte ......eu stiu, sa zicem ceva de genu "Vreau Aux-In la CD30, platesc nu-i problema!" Cu siguranta vei fi contactat! Sau putem sa formulam intrebarea in felul asta: Cine imi raspunde si mie la intrebare sa pot sa rezolv problema, il platesc! Iar vei fi contactat imediat, de aceea persoana! dar asa nu avem nici o sansa sa aflam vreo informatie! Iti dai seama ca poate sa ramana fara paine!
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
Laurpp a scris:Salut
eu am o mica nedumerire nu stiu exact daca comportamentul turbinei la masina mea Z19DT este conform cu ce trebuie.
la relati presiunea comandata este de 120 kPa si presiunea in turbo este de 100 kPa.
Atasat am facut un grafic din valorile din live view din OP-Com , vi se pare ok comportamentul.
Din cand in cand nu mereu (pana acum am patit de 2 ori) imi intra turbina in limitare (Eroare P0234-5A Boost pressure control Negative Deviation)- de fiecare data cand am retrogradat din treapta 6 in 5 si am turat masina .
Din ce am mai citit comportamentul poate fi generat de :
1. electrovalva turbo - nu functioneaza corect
2. Boost pressure sensor imbacsit - aici am verificat si la relati am imi indica 100 kPa - ceea ce este destul de apropiat de Presiunea atmosferica - deci senzorul este ok din punctul meu de vedere.
Va rog sa imi spuneti si parerea voastra.
eu am o mica nedumerire nu stiu exact daca comportamentul turbinei la masina mea Z19DT este conform cu ce trebuie.
la relati presiunea comandata este de 120 kPa si presiunea in turbo este de 100 kPa.
Atasat am facut un grafic din valorile din live view din OP-Com , vi se pare ok comportamentul.
Din cand in cand nu mereu (pana acum am patit de 2 ori) imi intra turbina in limitare (Eroare P0234-5A Boost pressure control Negative Deviation)- de fiecare data cand am retrogradat din treapta 6 in 5 si am turat masina .
Din ce am mai citit comportamentul poate fi generat de :
1. electrovalva turbo - nu functioneaza corect
2. Boost pressure sensor imbacsit - aici am verificat si la relati am imi indica 100 kPa - ceea ce este destul de apropiat de Presiunea atmosferica - deci senzorul este ok din punctul meu de vedere.
Va rog sa imi spuneti si parerea voastra.
la fel am si eu lipsa de putere si nu stiu ce sa mai verific dupa ce s-a curatat map egr clapeta inlocuit bujii etc ....
- aaresis
- **
- 240 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- aaresis
- **
- 240 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat