Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In mers la vreo 50km/h in treapta a 4-a de viteza mi-a murit motorul.
am tras pe dreapta si am incercat sa pornesc dar nu a mai pornit si a dat foarte repede la automat
parca electromotorul se invarte in gol.
ce s-a intamplat?
credeti ca am cureaua rupta?
cat costa una?
kadett e caravan 1.3 2 supape/piston
Daca cureaua s-a rupt se mai poate intampla si altceva de genu pistonul sa loveasca in supapa? (nu s-a auzit nimic s-a porit motorul si atat.)?
Skip ads

  • vyruz334

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2005

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ca daca s-a rupt cureaua a facut deranj si pe la motor ...
eu zic cel mai simplu sa ii dai jos capacul care protejeaza cureaua si sa te uiti ..
daca e rupta eu zic sa o duci la un mecanic sa se uite la motor inainte sa o shimbe ...
bafta
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sper sa nu se fi intamplat mare lucru la motor.
multumesc!
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca ai 1.3 s, ohc, nu ti se intampla nimic. daca e ohv e posibil sa ai vreo supapa stramba. ar fi totusi o idee sa verifici daca ai cureaua rupta, nu Question Shocked

curea gasesti la al padrino, karma, bennett etc. sunt pe toate drumurile.
Skip ads

  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am impresia ca e cea de 60cp , fabricat 1988
stii ce pret au si care e mai buna?
miine desfac si vad ce are
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
vin cu completari motorul este 13NB 1297cc 44kw
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
daca e motor 13nb nu ai ambsolut nimic altceva la motor.schimbi cureaua si e ca nou.supapele nu lovesc in capul pistonului.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am desfacut si cureaua avea vro 7-8 dinti rupti
dar am pompa de apa pe post de intinzator si nu pot sa o misc parca ar fi sudata.
Skip ads

  • CosminBest

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Kadett 1991 1.7 D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Pai nu poti sa misti cureaua daca e pe masina. Trebuie data jos.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cureaua am dat-o jos dar nu pot roti pompa de apa si nici nu o pot scoate pompa trebuie rotita sa pot intinde cureaua cea noua.
nu stiu cum sa fac sa scot pompa.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai grija cu pompa aia,se intepenesc suruburile si risti sa rupi din ele,incearca cu degripant dar eu in asemenea cazuri(la service)cu acceptul clientului pun cureaua pe pinionul de la vibrochen trec pe pompa de apa si merg in sus cu grija sa fie axa cu came pe pozitie pun pinionul de la axa in curea si ridic cu totul pe axa ,in felul asta nu mai ai nevoie sa desfaci pompa.Incerci de 2 -3 ori si sigur gasesti pozitia optima pentru montat pe axa cu came.Exista riscul sa rupi vreo unul dintre suruburi in bloc si incep alte probleme de aici.Incearca varianta asta si ai scapat de emotii.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
suruburile le-am desfacut dar nu vrea sa se miste pompa
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
probabil s-a blocat pompa de apa si de aia a rupt si dintii
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca este blocat corpul pompei in bloc merge fortat stanga dreapta cu o cheie pusa pe forma hexagonala care permite intinderea curelei,degripant si ceva ciocane ca suporta.Cam urata combinatia oxid de aluminiu cu rugina de la bloc ,merge si incalzita cu lampa cu butan inainte de montaj curatata bine adincitura in care intra corpul pompei si poate faci rost de 'fluid D de la TEROSON gel pentru instalatia de apa ,care spre deosebire de vaselina cum se unge de obicei acesta protejeaza O-ring-ul respectiv previne orice alta scuregere si nu se betoneaza acolo in 2-3 ani.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sunt bune toate, ca sunt noi si sunt firme arhicunoscute, ca bosch, bilstein, contitech, goodyear etc. acuma, daca tii neaparat sa iei ceva bun, ia bilstein. e vreo 400 de mii.

cat despre pompa, da cu degripant la imbinarea cu blocu si pe urma da-i ciocane. da nu gen conan barbaru ca risti s-o spargi... Razz vezi cand o dai jos daca fulia se invarte liber. ca daca e intepenita e posibil sa ai nevoie ori de alta ori de o ringu ala din ea.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am sa incerc sa o desfac asa.
multumesc mult!
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cat trebuie intinsa cureaua?
stiu ca exista un aparat de masurat
cat trebuie sa aiba
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ma baieti, va pierdeti in detalii. cureaua se strange la manuta, pana e stransa. tradus: strangi si cand apesi pe ea cu degetu si opune rezistenta, e destul. sau o apuci si o flexezi ca si cum ai rasuci o sarma, iar ea trebuie sa ajunga maxim la jumatatea latimii benzii. chestiile astea se simt. Wink
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
asa am strans-o si eu dar stiu ca exista aparat de masura.
daca stie cineva cat trebuie sa aiba sa ma ajute.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR