- alex giani
- **
- 170 mesaje
- din 17 Jul 2016
- Astra 2008 Z16XER
- Ilfov
alex giani
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2016
- Mesaj Privat
La 4000 e te incadrezi cu brio, chiar si 2008 e an bun daca masina are km putini, gen 120000.
1.4 trag greu, 1.8 sau 2.0 (daca exista pe h) cam rup la consum, 1.6 e echilibrat are putere iar consumul intre 8 -10 depinde cum mergi, poti scoate si mai putin de 8 daca sch la maxim 3000rpm.
Ca motoare sunt a 16 xer, z 16 xer, z 16 xep, primele doua sunt de 115 cp fara turbo dar fortoase.
Cand vezi o masina mai ia pe cineva cu tine, fi meticulos, da ocol de jur imprejur sa vezi cum e vopseaua, tabla, praguri indoite, verifica functionarea tuturor comenzilor, reglare faruri, ac, proiectoare etc, chiar si testul agrafa pt cunoscatori (pedala frana simultan dupa care pus contactul) chiar daca habar nu ai e o chestie psihologica sa il descurajezi pe ala sa incerce sa te arda.
Fi atent la starea de uzura interioara, volan, scaune si jocuri ale manetelor sch viteza, frana de mana si chiar cursa pedalei de ambreiaj.
Cred ca mai sunt si alte aspecte dar imi scapa, decisiva o sa fie la service, ar fi bn sa cunosti un mecanic inainte chiar daca platesti un 50 lei si masina nu e ok, multe servisuri la constatari pt vanzare fac jocul samsarului chiar daca nu au nici o legatura, pe premisa totul e ok si toti sunt multumiti cand ii spui omului ce vrea sa auda.
La 4000 e cauta sa aibe macar clima dispay pe 3 nivele, oglinzi rabatabile electric, proiectoare, e pacat sa dai 4 miare pe un h echipat precum un logan 2010, alea sunt putin pe 3000 e si km garla.
Bafta multa sa iti iei masina pe pofta inimii.
1.4 trag greu, 1.8 sau 2.0 (daca exista pe h) cam rup la consum, 1.6 e echilibrat are putere iar consumul intre 8 -10 depinde cum mergi, poti scoate si mai putin de 8 daca sch la maxim 3000rpm.
Ca motoare sunt a 16 xer, z 16 xer, z 16 xep, primele doua sunt de 115 cp fara turbo dar fortoase.
Cand vezi o masina mai ia pe cineva cu tine, fi meticulos, da ocol de jur imprejur sa vezi cum e vopseaua, tabla, praguri indoite, verifica functionarea tuturor comenzilor, reglare faruri, ac, proiectoare etc, chiar si testul agrafa pt cunoscatori (pedala frana simultan dupa care pus contactul) chiar daca habar nu ai e o chestie psihologica sa il descurajezi pe ala sa incerce sa te arda.
Fi atent la starea de uzura interioara, volan, scaune si jocuri ale manetelor sch viteza, frana de mana si chiar cursa pedalei de ambreiaj.
Cred ca mai sunt si alte aspecte dar imi scapa, decisiva o sa fie la service, ar fi bn sa cunosti un mecanic inainte chiar daca platesti un 50 lei si masina nu e ok, multe servisuri la constatari pt vanzare fac jocul samsarului chiar daca nu au nici o legatura, pe premisa totul e ok si toti sunt multumiti cand ii spui omului ce vrea sa auda.
La 4000 e cauta sa aibe macar clima dispay pe 3 nivele, oglinzi rabatabile electric, proiectoare, e pacat sa dai 4 miare pe un h echipat precum un logan 2010, alea sunt putin pe 3000 e si km garla.
Bafta multa sa iti iei masina pe pofta inimii.
Nannah
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2017
- Mesaj Privat
Revin cu noutati:
Am cumparat prima varianta din mesajul meu de mai sus. Acum e cam murdara, dar pe viitor voi pune o poza.
Astra H, 2008, 1.4, 90 CP...
In cel mai scurt timp intentionez sa schimb placute de franza, filtre si ce mai e de schimbat la ea...
Am inscris-o la taxe si impozite pe numele meu, mai departe nu imi e tocmai clar unde se plateste contravaloarea certificatului de inmatriculare. Presupun ca asigurarea pe numele meu o fac dupa ce voi avea nr de inmatriculare...
Am cumparat prima varianta din mesajul meu de mai sus. Acum e cam murdara, dar pe viitor voi pune o poza.
Astra H, 2008, 1.4, 90 CP...
In cel mai scurt timp intentionez sa schimb placute de franza, filtre si ce mai e de schimbat la ea...
Am inscris-o la taxe si impozite pe numele meu, mai departe nu imi e tocmai clar unde se plateste contravaloarea certificatului de inmatriculare. Presupun ca asigurarea pe numele meu o fac dupa ce voi avea nr de inmatriculare...
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
Nannah
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Da, cand facu asigurarea specifici ca este in vederea inmatricularii.
Daca nu pastrezi numerele vechi nu se trece numarul pe asigurare. Se va trece dupa ce ai numerele noi.
Eu nu le-am mai trecut acum 6 ani, m-a oprit politia de mai multe ori (pentru controale de rutina) si chiar am intrebat daca e problema, mi-a zis clar ca asigurarea se face pe masina, adica seria de sasiu...
La urmatoarea asigurare am avut direct b2, deci nu sunt probleme la bonus.
Daca nu pastrezi numerele vechi nu se trece numarul pe asigurare. Se va trece dupa ce ai numerele noi.
Eu nu le-am mai trecut acum 6 ani, m-a oprit politia de mai multe ori (pentru controale de rutina) si chiar am intrebat daca e problema, mi-a zis clar ca asigurarea se face pe masina, adica seria de sasiu...
La urmatoarea asigurare am avut direct b2, deci nu sunt probleme la bonus.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
@Nannah
Felicitari pentru achizitie,si bine ai venit in club!
Prima data,trebuie sa-ti faci programare la politie,pentru ca e (eara) aglomeratie mare.Eu m-am programat in februarie,pentru martie,adica peste 1 luna,ca doar atunci am gasit primul loc liber...dar,totul a decurs extraordinar de simplu:programarea de acasa,pe net (iti alegi ziua si ora,minutul!),stat la politie cam 10 minute,din care 2-3 min la ghiseu...Felicitari celor care ne-au scutit de nervi si stat ore in sir la cozi!
Cu 1-2 zile inainte de a merge la politie trebuie sa-ti faci RCA pe numele tau...si sa ai deja platit impozitul la masina,pe numele tau.ITP valabil,chiar daca l-a facut fostul proprietar.Rovigneta nu e necesara,daca in localitatea de unde esti se poate circula fara ea.
Eu am optat pentru pastrarea numerelor vechi,care erau in stare perfecta si nu vroiam nr.preferentiale,asa ca m-a costat doar 37Lei =certificatul nou de inmatriculare (platiti la ghiseu la politie cand am mers cu dosarul).Daca insa se schimba judetul,trebuie alte numere.Cam 40Lei aleatorii si 80 preferentiale.Pentru ultimele,gasesti pe net daca nr pe care l-ai vrea e disponibil sau nu.
Pe vechiul certificat,trebuie sa fie completata rubrica "Instrainat catre:" si data din actul de vanzare-cumparare (acum se numeste altfel).Acum,politia nu mai tine cont de vechea regula cu inmatricularea obligatorie in 30 de zile de la cumparare.
Nu mai conteaza daca a fost sau nu platita taxa de poluare/mediu.
Sper sa-ti fie de folos.Le stiu,pentru ca si eu eram complet in ceata,dar am trecut de curand prin aceste etape,luna trecuta.
...Inainte de a merge la politie,ar fi bine sa treci cu dosarul pe la un birou de "acte vanzari masini" (acolo unde ai facut actele cu vanzatorul) si sa vada ei dosarul,sa-ti confirme daca e complet sau mai trebuie ceva...nu costa nimic.
Succes!
Felicitari pentru achizitie,si bine ai venit in club!
Prima data,trebuie sa-ti faci programare la politie,pentru ca e (eara) aglomeratie mare.Eu m-am programat in februarie,pentru martie,adica peste 1 luna,ca doar atunci am gasit primul loc liber...dar,totul a decurs extraordinar de simplu:programarea de acasa,pe net (iti alegi ziua si ora,minutul!),stat la politie cam 10 minute,din care 2-3 min la ghiseu...Felicitari celor care ne-au scutit de nervi si stat ore in sir la cozi!
Cu 1-2 zile inainte de a merge la politie trebuie sa-ti faci RCA pe numele tau...si sa ai deja platit impozitul la masina,pe numele tau.ITP valabil,chiar daca l-a facut fostul proprietar.Rovigneta nu e necesara,daca in localitatea de unde esti se poate circula fara ea.
Eu am optat pentru pastrarea numerelor vechi,care erau in stare perfecta si nu vroiam nr.preferentiale,asa ca m-a costat doar 37Lei =certificatul nou de inmatriculare (platiti la ghiseu la politie cand am mers cu dosarul).Daca insa se schimba judetul,trebuie alte numere.Cam 40Lei aleatorii si 80 preferentiale.Pentru ultimele,gasesti pe net daca nr pe care l-ai vrea e disponibil sau nu.
Pe vechiul certificat,trebuie sa fie completata rubrica "Instrainat catre:" si data din actul de vanzare-cumparare (acum se numeste altfel).Acum,politia nu mai tine cont de vechea regula cu inmatricularea obligatorie in 30 de zile de la cumparare.
Nu mai conteaza daca a fost sau nu platita taxa de poluare/mediu.
Sper sa-ti fie de folos.Le stiu,pentru ca si eu eram complet in ceata,dar am trecut de curand prin aceste etape,luna trecuta.
...Inainte de a merge la politie,ar fi bine sa treci cu dosarul pe la un birou de "acte vanzari masini" (acolo unde ai facut actele cu vanzatorul) si sa vada ei dosarul,sa-ti confirme daca e complet sau mai trebuie ceva...nu costa nimic.
Succes!
Nannah
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2017
- Mesaj Privat
Merci frumos.
Asta cu impozitul sa fie platit nu o stiam, dar pe ghiseul.ro se rezolva rapid.
Clar ma voi duce la biroul unde am facut si contractul de vanzare cumparare sa se asigure ca totul e in regula, tot acolo am vazut ca incheie si polite de asigurare.. deci mai scap de un stres.
Mai ramane sa gasesc si un service ok pentru Opel, ca despre ce e la reprezentanta am auzit numai "laude"...
Asta cu impozitul sa fie platit nu o stiam, dar pe ghiseul.ro se rezolva rapid.
Clar ma voi duce la biroul unde am facut si contractul de vanzare cumparare sa se asigure ca totul e in regula, tot acolo am vazut ca incheie si polite de asigurare.. deci mai scap de un stres.
Mai ramane sa gasesc si un service ok pentru Opel, ca despre ce e la reprezentanta am auzit numai "laude"...
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Daca spui ca ai trecut masina pe rol impozitul este platit de fostul propietar in contul tau pana la sfarsitul anului. Acum la vanzarea unui autoturism te obligã sa platesti impozitul pe tot anul si cand se face transferul de propietate automat banii platiti de fostul propietar se transfera in contul actualului propuetar. Normal, ar fi trebuit ca de la ghiseul de impozite si taxe sa-ti puna o viza pe cele trei exemplare originale ale contractului de vanzare cumparare, prin care sa ateste ca ai fost luat in evidenta si sa opreasca un exemplar in original.
Ca sa fii sigur ca nu-ti lipseste nici un act cand vrei sa inscrii masina, intra pe site-ul prefecturii si acolo gasesti toate tipizatele de care ai nevoie, inclusiv ce taxe trebuie platite.
Ca sa fii sigur ca nu-ti lipseste nici un act cand vrei sa inscrii masina, intra pe site-ul prefecturii si acolo gasesti toate tipizatele de care ai nevoie, inclusiv ce taxe trebuie platite.
DorinCT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2015
- Mesaj Privat
Buna seara. Am gasit si eu un Opel de cumparat. Anuntul este acesta: https://www.olx.ro/oferta/op...F.html#6281c73e2e . Am fost am vazut masina din punctul meu de vedere este in stare buna (nu ma pricep, este prima masina pe care as vrea sa o cumpar) si m-am inteles in principiu cu proprietarul. Fiind sambata seara nu am avut unde si cand sa o testez. Ce stiu: distributia nu a fost schimbata niciodata este cea din fabrica banuiesc ca e primul lucru care trebuie schimbat alaturi de filtre si ulei. Rugamintea mea pentru colegii constanteni este daca puteti sa-mi recomandati un service bun unde sa ii fac o verificare inainte sa o cumpar ca sa stiu la ce sa ma astept si la ce ma inham. Multumesc!
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 366 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Din 2006 pana acum au trecut mai mult de 6 ani dar distributia la Z16XEP se schimba la 8-10 ani sau la 120-150.000 km.
Am si eu un Astra H din acelasi an care initial avea aceleasi dotari (adica nici macar oglinzi cu reglare electrica). Desi vreo 2 ani a stat mai mult in garaj (am avut alta masina) si in rest a mers doar sotia ocazional, tot a reusit sa ajunga la 100.000 km.
Personal mi se pare foarte mic kilometrajul, trebuie sa verifici nr de km precum si numarul de resetari ECU motor si IPC cu un Tech2.
Si pretul este maricel pentru o astfel de masina, in doi ani nu vei lua nici macar jumatate din bani.
Am si eu un Astra H din acelasi an care initial avea aceleasi dotari (adica nici macar oglinzi cu reglare electrica). Desi vreo 2 ani a stat mai mult in garaj (am avut alta masina) si in rest a mers doar sotia ocazional, tot a reusit sa ajunga la 100.000 km.
Personal mi se pare foarte mic kilometrajul, trebuie sa verifici nr de km precum si numarul de resetari ECU motor si IPC cu un Tech2.
Si pretul este maricel pentru o astfel de masina, in doi ani nu vei lua nici macar jumatate din bani.
DorinCT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2015
- Mesaj Privat
E a doua masina a familiei, de fapt e masina de soacra. Oricum vreau sa o verific temeinic inainte desi din capu locului arata mult mai bine decat altele care le-am vazut. Am vazut cateva lovite si reparate de nu se poate, am vazut altele care aveau revizia facuta numai la reprezentanta si trecuta in carte (mhm) dar adunai uleiul de pe motor cu mana cred ca scapa prin toate orificiile. Si nu in ultimul rand cred ca preturile la masinile second hand au luat-o rau pe aratura. Un h de exemplu se invarte pe la 4500 - 5000 acum. 4000 cele cu "doar" 200k, "nu bate nu troncane sefu'". Nu mai zic de alte marci populare pe la noi, Golf 5 din 2005 cere 6000 pe ea adica jumatate din pretul unuia nou. Is niste aberatii pe piata sh si nu inteleg de ce. Cerere si oferta probabil? Revenind, as putea sa iau masina sa ma duc cu ea in primul service care imi iese in drum sa-i dau lu ala ceva sa mi-o verifice?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cum adica sa iei masina?...Ti-o da ca sa mergi cu ea la service,sau s-o cumperi si apoi sa mergi la service? Uite cum am facut eu: am sunat la un service ales de mine si am facut o programare in acest scop...dupa ce in prealabil,am avut acceptul vanzatorului,sa vina cu masina la acel service,la ora stabilita.
Verificarea a constat in testarea mecanica,la fel ca la ITP,dar fara noxe,m-a chemat inginerul sub masina,sa vad si eu cum arata pe dedesupt,apoi,un alt tip,a conectat laptopul la mufa masinii,facand o diagnoza.M-a costat 80-100 Lei,nu mai retin exact.Daca nu cumparam masina,erau bani "pierduti".Am pus ghilimele pentru ca daca masina ar fi avut vreo problema serioasa,eram in castig daca n-o cumparam.
Verificarea a constat in testarea mecanica,la fel ca la ITP,dar fara noxe,m-a chemat inginerul sub masina,sa vad si eu cum arata pe dedesupt,apoi,un alt tip,a conectat laptopul la mufa masinii,facand o diagnoza.M-a costat 80-100 Lei,nu mai retin exact.Daca nu cumparam masina,erau bani "pierduti".Am pus ghilimele pentru ca daca masina ar fi avut vreo problema serioasa,eram in castig daca n-o cumparam.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
petre1981
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am fost cu mașina azi la ITP,un service în cartier militari, cu Opel astra h 1.4 benzinã an 2007, au ieșit toate ok, frâne, noxe etc, dar mi-a dat respins pentru cã a zis ca am joc la capãtul de barã pe stânga. Menționez cã anul trecut am schimbat capetele de bara, bielete și am fãcut unghiul. Cred cã e o pãcãlealã, mai vrea ceva banii, cã mi-a zis cã dacã vin azi sau mâine și îi dau 50 lei trece ITP, cã pot sã mai merg cu ea așa cã nu e urgențã sã schimb piesa, dar nu poate pe loc, îi e frica cã poate sã îi vinã control și dacã oprea mașina pe rampã avea el probleme. Unde pot sã îl reclam, sunt convins nu am probleme la mașinã. Cum mã sfãtuiți sã procedez? Multumesc!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
la RAR trebuie sa il reclami.
de obicei daca masina e in regula nu comenteaza si-ti dau ITP-ul fara spaga (ei nu risca nimic daca masina e ok si-ti dau ITP-ul).
daaar, avand in vedere ca vorbim de romania unde drumurile sunt vai de steaua lor si in unele cazuri piesele noi sunt si ele contrafacute, e posibil sa se fi busit capul de bara respectiv.
de obicei daca masina e in regula nu comenteaza si-ti dau ITP-ul fara spaga (ei nu risca nimic daca masina e ok si-ti dau ITP-ul).
daaar, avand in vedere ca vorbim de romania unde drumurile sunt vai de steaua lor si in unele cazuri piesele noi sunt si ele contrafacute, e posibil sa se fi busit capul de bara respectiv.
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
petre1981 a scris:Am fost cu mașina azi la ITP,un service în cartier militari, cu Opel astra h 1.4 benzinã an 2007, .... Cum mã sfãtuiți sã procedez? Multumesc!
Poti verifica singur,astfel:
Ridici pe cric roata fata stanga si,cu mainile,misti de ea in stanga si in dreapta,in plan orizontal.Vei simti daca are joc la capul de bara sau la bieleta de directie.Daca simti ca e un joc,poti apela la un ajutor,care sa miste de roata,iar tu sa te uiti sa vezi exact unde e jocul...Poti face miscarea asta si cu roata cotita,ca sa vezi capul de bara...poti simti jocul si daca pui mana pe el,in timp ce altcineva misca de roata.
Daca exista joc din rulmenti sau pivoti (nu e cazul tau),acesta se constata tot asa,doar ca jocul e si in plan vertical.