Ai uitat parola?


  • BAC

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pt cei care cred ca motorul Y20DTH este fiabil va spun ca nu e chiar asa. Eu l-am avut pe Astra si i s-au spart citeva ghiduri de supapa. Chiar mergeam la Mare, dar am reusit sa merg si sa vin cu el asa cum era. La Constanta nu si-au dat seama ce defect are.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,981
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTS din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ok si atunci ce motor imi recomanzi tu?
P.S. ii rog pe aceasta cale si ceilalti participanti la acest chestionar sa vina si cu argumente (asta in cazul in care nu au facut-o deja)
Va multumesc anticipat.
  • Bebel

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Paulll a scris:Vreau sa imi schimb actuala masina (Vectra B 2.0 DTI) cu o Vectra C, dar nu stiu care din aceste motoare diesel este mai fiabil:
1. 1.9 CDTI de 120Cp
2. 1.9 CDTI de 150Cp
3. 2.0 DTI de 101Cp

Va rog sa argumentati alegerea facuta.


sal paul. in aceasi situatie am fost si eu acum 6 luni. nu stiam ce sa aleg dintre cele 3 motoare. dupa ce am cerut pererea baietilor de pe forum am ajuns sa cumpar 1.9cdti de 120cp. se spune ca 2.0dti este motorul cel mai fiabil insa ceva putere in plus este binevenita in mai multe situatii. in privinta costurilor, pana acum, singura problema ca sa spun asa a fost distributia care a fost schimbata pentru prima data de mine la...150000 de km. sincer sa fiu nu prea sunt de acord cu baietii care pun distributia la motoarele astea ca un dezavantaj. ca sa dai 6 mil pe piese o data la 60k-80k de km eu zic ca merita. in fine e doar parerea mea. in rest, motorul merge excelent la km pe care ii are.
numai bine! Smile
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,317
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Paulll a scris:
c_pantazescu a scris: In 100 000 km masina probabil ca o va vinde si nu isi va mai bate capul.

Eu vreau sa imi cumpar o masina SH pentru ca bani de una noua nu am.
Deci sunt sanse sa o cumpar la peste 100.000 Km
La tine la cati Km a cazut turbina si galeria de admisie?


Paulll, nu m-ai inteles. Este vorba de 100 000 km din momentul schimbarii galeriei, asta inseamna ca in cel mai rau caz, daca va trebui sa investesti in aceasta galerie (10 mil lei vechi) sigur o vei face doar o data, deoarece nu cred ca din momentul investitiei vei mai merge mai mult de 100 000 km, cand va trebui sa o inlocuiesti iar (inca 10 mil lei vechi).
Turbina mea nu a "cazut", turbina este in perfecta stare de functionare. Un brat al galeriei de evacuare s-a crapat. Daca vei cauta pe forum, vei vedea ca aceasta galerie de evacuare, de fonta, crapa si pe motoare benzina aspirate de 1.2 unde nu este turbina si pe o multime de alte motoare.
In concluzie, intre motorul de 120 de cai si cel de 150 de cai diferenta este ca cel de 150 de cai are galeria cu probleme, dar ti-a explicat exact mai sus ce costuri suplimentare apar. In rest, sunt cam acelasi lucru, de aceea iti sugerez sa il iei pe cel de 150 de cai (asta daca te impaci cu cheltuiala pe noua galerie), deoarece avantajele lui peste cel de 120 de cai sunt mari.
Galeria de evacuare a crapat la 180 000 km.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,598
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra y20dth din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut
sunt posesor de vectra b y20dth,ce sa zic motorul este fiabil dar se putea sa aiba cel putin 120cp
-mie imi este frica sa nu pice pompa de injectie care am auzit multe cazuri se duce dupa aprox. 180000km

parerea mea este ca daca vrei sa schimbi o masina ,te gandesti la una mai noua si mai buna ca fiabilitate asa ca m-as comforma cu tehnologia de actualitate chiar daca 1.9 de la opel au anumite probleme.Orice tip de masina mai noua sau mai veche au anumite probleme comune pt ca asa au fost proiectate ,cu acele greseli.

Si eu vreau ca la anul sa schimb masina si normal o vand pe asta din 2000 si o sa caut una din 2005....2007 indiferent ce probleme ascunse are, ca doar nu o sa imi iau una din 1992 ca nu prea au preobleme la motor.

P.S Asta a fost parerea mea si trebuie tratata ca atare.Pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea si ce isi permite ,ca sa fie cu inima impacata.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
foarte corect Wink
  • AdryanX

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 16DA :)) din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut
de aproximativ 4 luni in familie a aparut un vectra c1 an 2005 cu z19tdh , deci cel de 150 cp, in cele 4 luni a facut circa 8-9 mii de km si totul este foarte ok
am si eu problema cu galeria de admisie , volanta mai face foarte rar cate un zgomot dar inca nu e de schimbat
pana in acest moment nu am observat sa manance ulei , fum nu scoate , de troncanit nu troncane , e putin zgomotoasa de dimineata cand e rece dar e mult mai silentioasa clar fata de cel de 2l
cat despre putere ... nu am crezut ca trage asa de bine chiar se infinge
eu cred ca cel y20dth ar trebui sa iasa din calcul intrucat e euro 3 si dupa cum am inteles ai o masina din aceeasi generatie cu acest motot si le dau dreptate colegilor ce zic ca trebuie sa evoluezi in ciuda faptului ca evolutia presupune anumite probleme
vorbind de fiabilitate masina are acum aproximativ 180k km si cum ziceam nu am probleme , masina a fost cumparata de taicamiu din germania si km facuti nu l-au speriat intrucat zicea el ca suna sanatos motorul si pana acum se pare ca a avut dreptate
un avanataj pe care eu il vad destul de important e si cumsumul care sta destul de bine pt un caravan de dimensiuni destul de mari si care merge cu portbagajul cam plin
acum depinde de ce vrei de la masina daca vrei sa fie nitel mai sportiva incearca sa cauti una cu motor de 150 daca nu te intereseaza asa mult alege cel de 120
eu nu am avut probleme deosebite deci recomand acest motor
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 1,794
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
masina mea zafira a , 2004,la 351.000km are totul original pe ea.
volanta reperata la 310.000 [atunci a cazut]
turbina e bestiala
egr dat de 2 ori jos si curatat inclusiv galeria.
masina jar haleste , la 140 km\h zici ca-i benzina,se-nfinge de zici ca n-are anul ca vechime.
reiau sfatul : y20dth.
conteaza si: norocul [a mea am luat-o la 215.500km]
:modul de intretinere.

p.s. masina mamei mele : y20dth zafira a are 217.000 si volanta e perfecta[tot eu o intretin,...cu modestie]
cer scuze ca m-am lungit cu vorba.
  • gonzales

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra y20dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Dupa cum a mai observat cineva mai sus, in general fiecare isi lauda motorul pe care il are. Eu am motorul Y20DTH. Motor bun, nu ma pot plange, nu mi-a facut absolut nici o problema in 2 ani si aproape 70.000 km facuti de mine de cand am luat masina (in total are peste 150.000). Masina am luat-o in 2007, la vremea respectiva Y20DTH mi se parea cea mai buna alegere, si daca ar fi sa aleg din nou, considerand ca am fi tot in 2007 as alege acelasi motor fara nici o ezitare si fara nici un regret. Cum s-a mai spus si mai sus acest motor se dovedeste a fi fiabil, dar oricum am calcula 101 cp < 120 cp < 150 cp, deci dintre cele 3 e cel mai slab ca putere, insa e departe de a fi lenes - oricum stii exact cum se comporta deoarece il ai pe masina actuala. Si acum recomandarea mea: - cu toate ca am fost si sunt multumit de Y20DTH, avand in vedere ca suntem la final de an 2009 si inceput de 2010, in acest moment nu as mai lua acest motor. In primul rand este euro 3, fata de celelalte 2 care sunt euro 4, are cea mai mica putere dintre cele 3 (se poate face remap la Y20DTH, dar se poate face si la celelalte 2), pe masina actuala ai acest motor ... cum a mai observat cineva inainte, nu vad rostul sa schimbi masina si sa pastrezi aceeasi motorizare (mai ales ca nu e un motor chiar atat de deosebit incat sa nu te poti desparti de el). Deci daca as dori acum, in 29.10.2009 sa imi iau o vectra C, nici macar nu m-as gandi la motorizarea Y20DTH. As alege din motorizarile CDTI, mai moderne, euro 4, si mai puternice. Si cel mai probabil al alege cel de 150 CP Very Happy . Dar asta sunt eu. Alegerea iti apartine. Bafta.
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
y20dth este si puturoasa si haleste si mult si face zgomot mai mult decit un tractor. Vrei mai multi cai, remapeaza motorul de 120 cai si fa-l de 160 cai, ca sa nu-ti iei motorul de 150 de cai care are mai multe probleme. Si ai rezolvat ! Cea mai mare problema ramane totusi volanta. Mie mi-a cazut la 140 000. Daca tot schimbi, trebuie sa schimbi si kitul de ambreiaj. Undeva la peste 1000 Euro ajungi, dar daca ai prieteni pe forum (sanatate lui Horatiu din Timisoara) ajungi cam la jumatate din banii astia. Bafta la alegere. Depinde si de buzunar.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,487
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Confirm fiabilitatea Z19DTH. A mea are 52000 km, toti in Romania, remap la 200CP de vreo ~45000km si inca nu a cazut nimic la motor. E drept, am un fluierat in zona turbinei, dar totul e in parametrii.

Confirm ideea cu swirl valve, se pare ca modelele noi nu mai au aceasta problema. Cat despre volanta, cu siguranta exista un risc cand cumperi un SH. Dar pretul relativ mic al reparatiei combinat cu o utilizare ulterioara corecta a ambreiajului ar trebui sa asigure cel putin 100mii km fara probleme.
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 593
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! a facut cineva remap la motorul de 1.9 sa il ridice la 150 cp?
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 3,142
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Kara67 a scris:Difera de cel de 120CP, nu numai prin nr supapelor(16), dar are si o axa cu came in plus, fapt care-l face mult mai eficient

Permite-mi sa Laughing
Din ceea ce ai scris tu reiese ca ar putea avea 16 supape fara a avea si acea axa cu came in plus. Laughing
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,168
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y 17 DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Exista motoare 16 v cu o singura axa cu came. Wink
OnT: Votul meu merge pe 1.9 120 cp.
  • guaspi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am doi Opulici:
1. Vectra B = Y20DTH 101 CP (220.000 Km)
2. Astra H = Y19DTH 120 CP (30.000 km)

1. - Puturoasa in demaraj, avantaj ca nu vei muri curand Shocked
- Fiabila (in 60.000 am schimbat O BUCSA si garniturile la galeriile de admisie/evacuare, pt ca a trebuit sa curat EGR de depuneri si am curatat si galeriile)
2. - Nici nu zici ca e diesel, ZBOARA
- Consumul e mai mic cu un litru la suta

Acum depinde ce vrei: liniste - ia-ti motorul mic
sportivitate - ia-ti monstrul

Sunt convins ca 150 sau 200 alearga mai bine, dar daca tu deja ai dezvoltat sentimente pt 101 CP...cred ca 120 e trecerea optima!
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
guaspi a scris:Astra H = Y19DTH 120 CP (30.000 km)



Nu exista motorul asta... Laughing
Daca ai intr-adevar 120CP (88kw) inseamna ca ai motorul Z19DT
  • guaspi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
cum zici tu! (mi-a fost lene sa ma uit in talon sau sa citesc mai sus)
dar intelege, el, baiatu'

detalii, detalii
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 3,142
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
elegance a scris:Exista motoare 16 v cu o singura axa cu came. Wink

elegance, esti o persoana credibila, da' io n-am auzit de 16v cu o singura axa cu came decat la motoarele 8 in linie. Smile Insa daca zici tu probabil ca asa este.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,698
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@ biela eu cred ca ai auzit de motor in 16 valve si o axa cu came, Y 20 DTH ... rings a bell ?
  • guaspi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Paulll a scris:Vreau sa imi schimb actuala masina (Vectra B 2.0 DTI) cu o Vectra C, dar nu stiu care din aceste motoare diesel este mai fiabil:
1. 1.9 CDTI de 120Cp
2. 1.9 CDTI de 150Cp
3. 2.0 DTI de 101Cp

Va rog sa argumentati alegerea facuta.


DECI, Paulica, care este alegerea? Nu ne mai tine atat in suspans...

Chestionar

Care din aceste motoare diesie este mai fiabil pe Vectra C?
1.9 CDTI de 120 Cp 31%
1.9 CDTI de 150 Cp 40%
2.0 DTI de 101 Cp 28%
254 voturi

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata