Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cica ar avea motor de nu stiu ce vectra.
Eu stiu ca motoarele de 8V sunt NE-urile .. 115 CP
Si cele de 16 V .. XE - urile ... 150 CP
Dar 8V .. 150 CP Shocked
Stiti ceva ??
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
din fabrica nu exista 8v de 150CP ,exista SEH`ul de 135cp parca...
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
DnI a scris:din fabrica nu exista 8v de 150CP ,exista SEH`ul de 135cp parca...


exista seh dar nu pe calibra
  • georges

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: cannes
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2006

  • Mesaj Privat
am auzit ca 8v 115cp cu chip ajunge la 150cp
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
numai daca ii adaugi evacuare falsa de inox! Razz
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
e f greu sa obtii ceva din NE.
e mult mai ieftin si simplu sa pui direct XE pe el. Very Happy
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Teoretic, se poate obtine, ca investitie/consum insa este mai "gurmand" decat c20xe-ul...
  • cal

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2006

  • Mesaj Privat
spunea cineva -din fabrica nu exista 8v de 150CP ,exista SEH`ul de 135cp parca...- nu , niciodata seh ul nu are 135 cp , seh ul are 129 de cai . . exista 2. 0 , 8v ( seh ) de 129 de cai pe kadett, ascona , vectra , pana in 1991 si binecunoscutul c 20 ne de 115 cai .la 150 de cai se poate ajunge doar cu bani buni bagati , chiar si in seh , un chip nu da niciodata mai mult de 10 cai REALI pt aceasta versiune de motor
Skip ads

  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cal a scris:spunea cineva -din fabrica nu exista 8v de 150CP ,exista SEH`ul de 135cp parca...- nu , niciodata seh ul nu are 135 cp , seh ul are 129 de cai . . exista 2. 0 , 8v ( seh ) de 129 de cai pe kadett, ascona , vectra , pana in 1991 si binecunoscutul c 20 ne de 115 cai .la 150 de cai se poate ajunge doar cu bani buni bagati , chiar si in seh , un chip nu da niciodata mai mult de 10 cai REALI pt aceasta versiune de motor


i stand correct.
eram obosit. ai dreptate are 129.
si cu cipul ai dreptate. 10 cai? nici macar 5 nu scoti.
  • cal

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am crezut ca port o discutie cu niste cunascatori , dar vad ca ma lovesc numai de ageamii . un chip da 10 % din puterea motorului la momentul in care a fost montat , sau aproape 10 % . am zis cel mult 10 cai , nu am zis ~13 , asta tinand cont ca masina sa nu mai aiba nici o modificare , daca masina mai are alte modificari , duc la cresterea puterii , deci chipul va da o putere mai mare . deci cum spui tu cel mult 5 cai este complet eronat si duci lumea in eroare . daca nu ai habar de ceva ,stai in banca ta . daca umblam putin la un motor seh , adica sa i punem o axa de bun simt , sa umblam putin la chiuloasa , o admisie potrivita , niste serpisori + evacuare , un chip si alte mici chinezarii , vom obtine chiar mai mult de 150 de cai , dar cu bani buni ,dupa cum am mai spus ( p.s am spus ~13 ma refeream la motorul seh)


Ultima modificare facuta de cal la Mar 07 Mar, 2006 12:30 am, modificat de 2 ori in total
  • cal

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am uitat sa te intreb ceva ealex, tu ce masina ai ?ce tip de opel daca ai un opel ?mi se pare mie sau esti MIEZ pe aici desi n ar trebui ?, iti dau un sfat -stai in banca ta
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cal a scris:am uitat sa te intreb ceva ealex, tu ce masina ai ?ce tip de opel daca ai un opel ?mi se pare mie sau esti MIEZ pe aici desi n ar trebui ?, iti dau un sfat -stai in banca ta


nu stiu de ce te-ai atacat ca nu m-am luat de tine. dar parerea mea despre cip-urile astea pt motronic generatii mai vechi e f proasta. gandeste-te ca cip-ul ala e scris pt motoru altuia, care probabil are si benzina mai buna p-acolo prin germania, nu poshirca d-asta care pretinde ca are 100 CO, ca la noi. in general doar cu avansu se joaca cei care fac astea, dar la prima detonatie ecu-ul va intarzia avanans cu 3 grade, si mai mult pierzi.
dar chiar nu inteleg ce ai avut cu mine. daca te-am suparat cu ceva imi cer scuze. ("i stand corrected" inseamna ca imi recunosc greseala).
Nu stiu ce inseamna "miez", dar vad ca tu esti cel proaspat venit pe forum, nu eu.
Am 2 opeluri, inclusiv o astra din 2002.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu, e chiar mai simplu... cresc presiunea de injectie cu circa 10% (din regulator) si il lasa pe ECU in pace... Wink
La un motor fara sonda lambda sau din prima generatie catalizata, este solutia cea mai simpla si mai putin costisitoare...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ealex a scris: dar la prima detonatie ecu-ul va intarzia avanans cu 3 grade, si mai mult pierzi...

Nu stiam ca exista si la Motronic 4.1 knock control, poate imi explici un pic cum functioneaza
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pana una, alta, nu exista motor cu sistem de injectie Motronic ML4.1 sau M1.5 cu KS(knock sensor). A aparut la motoarele cu Motronic M2.5 (16V deci) si M2.8.
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:
ealex a scris: dar la prima detonatie ecu-ul va intarzia avanans cu 3 grade, si mai mult pierzi...

Nu stiam ca exista si la Motronic 4.1 knock control, poate imi explici un pic cum functioneaza


ma refeream in general la experienta care am avut-o cu motor pe benzina aspirat si cip, si cand am scris ma gandeam la c20xe. dar parerea mea e ca la 8v e risipa de bani cip-ul de unul singur.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ok, asa stiam si eu, multumesc
Wink
  • cal

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sti ce am abservat : susti ceva , care pretinzi ca e adevarat , dupa care zici scuze am gresit, deci vrei tu sa fii MIEZ sa fii cel important . este parerea mea . nu cred ca are importanta ca mi am facut cont mai tarziu la acest seit , sincer nici nu mi facem , dar ma distreaza " gogosile " care le aud , care mai de care mai mecanicos si mai cunascator . mai sunt si persoane care intradevar stiu ce vb , dar cam putine


Ultima modificare facuta de cal la Joi 09 Mar, 2006 1:21 am
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
va arat eu chip pus pe XE de la aspad care mai mult iti baga masina in groapa Smile mai bine fuge fara. daca nu pui lotec sau steinmetz, la revedere, astia-s tunerii oficiali de opel. iar NE-ul dupa parerea mea, nu merita tunat, si nici macar sa bagi vreun ban in el, doar pt ce iti pica, nu pt tuning. Eu d-aia l-am schimbat cu un XE. Joaca care urmeaza de aici...o vorbesc cu roBERT Smile restu...aflati voi cand e timpu Very Happy

PS: ai NE, ai bani de tuning la greu, ce te mai chinui cu cea mai proasta motorizare cica "fiabila" de pe calibra ? ia-ti un LET sau un XE si modifica-l p-ala, sansele sunt mult mai mari de reusita fata de NE, si in plus, cal, te mai iei si in gura cu niste oameni care iti pot asambla 3-4 motoare XE doar cu piesele aruncate prin garaju lor.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Parca gasisem odata pe NET binarele de pus in EPROM, atat efort cred ca ar merita... Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR