Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am revenit dupa 2 zile de baj-baj ale ''mec'' de la volvo, care n-a facut altceva decat sa mai verifice inca odata ceea ce verificasem eu si a zis ca se da batut si s-o duc la tester(i-am dat si 20 euro) ok. am dus-o (masina) la un service care are tester si in schimbul a 30 euro mi-a zis ca nu stie ce are (ori pompa de injectie, ori centralina(calculatorul de pe pompa), dar ca nu repara asa ceva, sa-mi demonteze pompa si s-o trimita nu stiu pe unde sa identifice problema, dar ma costa 1500 de euro, iar eu n-am atatia bani. la tester rezultatul a fost: mechanism critical, iar cand i-a cerut interogare, n-a dat nici un rezultat. ma puteti ajuta?
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai fost cumva la reprezentanta Opel? La mine a costat pompa reconditionata la BOSCH Satu Mare cu tot cu montaj 1100 eur si garantie 18 luni. Pentru calculatorul pompei sunt cativa baieti pe forum care spun ca se pricep insa daca ei nu se ofera sa te ajute eu nu pot sa vorbesc in numele lor. bafta.
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:ai fost cumva la reprezentanta Opel? La mine a costat pompa reconditionata la BOSCH Satu Mare cu tot cu montaj 1100 eur si garantie 18 luni. Pentru calculatorul pompei sunt cativa baieti pe forum care spun ca se pricep insa daca ei nu se ofera sa te ajute eu nu pot sa vorbesc in numele lor. bafta.

pai ai uitat ca sunt prin italia...
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
daca e cu adevarat pompa de injectie, in orice tara te-ai afla fara minim 700 euro nu scapi.
bineinteles s.h.
sfat: cauta pe ebay.it sau pe ebay.de, pe germania da-i cautare:einspritzpumpe opel.
prin ro mai ai noroc sa o gasesti pe la 600.
oricum, din ce am auzit in italia te rupe aceasta reparatie.
succes,regret ce ti s-a intamplat.

p.s. i-am schimbat filtrul de motorina unui nepot de al meu care are bmw si sta in italia.
cand l-am dat jos era sa lesin,zici ca era dat cu smoala.[am uitat sa specific :in suportul filtrului era plin de pilitura]
data fabricatie a filtrului:2002/07
imediat la 2 luni ia cazut pompa. [38 milioane ]


Ultima modificare facuta de deleted-18977 la Vin 23 Oct, 2009 8:02 pm
Skip ads

  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu e cazu' merci, am sch filtrele la fiecare 10.000km (de cand o am eu, din 2005). referitor la pret, ai dreptate
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
stand si citind absolut tot ce ai scris anterior,parca ma intorc si as zice ca e legat ceva de EGR.
inainte sa te iei de pompa fa-i o verificare mai amanuntita a vacuumului si egr-ului.
e greu de la distanta sa dai un pronostic corect,mai ales la diesel.
nu fa greseala sa dai imediat pompa jos.[asa am facut eu acum 2,5 ani la indicatia unui supermecanic,rezultat;20milioane cheltuite degeaba]
mai ales ca zici ca porneste la prima cheie.
mult succes.
p.s ce an e masina ,ca la y20dth sunt doua tipuri de egr?
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
merci victor, dar am facut urm lucruri: demontat-verif supapa egr(inclusiv membrana), verif electrovalvele, verif furtunase, verif conducte, verif conducte retur, demontat capac si verif mers la supape, verif injectoare, verif turbo, verif evacuare. azi am pus-o pe tester si nimic(nu da nici o eroare, doar spune ca este in avarie). am ramas pe pompa...iti dai seama ca nu-mi convine, ca nici nu am atatia bani, dar si daca vreau s-o duc la fier vechi, am auzit ca trebuie sa platesti aici.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
1 cum porneste la cald?
2 cum porneste la rece?
Skip ads

  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
la rece porneste cu cheie de 4-5 secunde, la cald porneste la sfert.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
parerea mea: lasa pompa in pace.
pornitul ala de 4-5 secunde la rece mi-e foarte cunoscut [e o boala in special la anii 2000-2002 y20dth]
regret nu ma pronunt mai departe,daca as aveao in fata ti-as lua tot la puricat dar asa........
in special, vizavi de lipsa de putere la turatii mari, o da:supape vacuum,debitmetru,egr[cel mai intalnit],pompa vacuum[mai foarte rar],furtunase vacuum neconectate.
i-ti doresc sai dai de cap.
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pai masina e 2001, ajuta-ma cu sugestii, am verificat tot ce stiu(zic eu), dar nici la tester nu-mi spune nimic. si nu e vorba de turatii mari, problema e ca nici nu vrea sa intre in turatie, cum incepe sa se tureze, cum apare service si-mi ia puterea. a mai ramas calculatorul pe pompa si pedala de acceleratie. pompa din punct de vedere mecanic nici eu nu cred sa aiba ceva. am verif si injectoarele (slabind conductele - nu am alta varianta fara bani), am verif daca vine tensiune (cu lampa) pe la toate cablurile si la toate mufele...
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
spune-ai ca la tester ti-a dat p0400?
posibil egr sau una din cele trei supape vacuum[una langa turbina ,doua langa baterie]
vizavi de injectoare ,aia nu se cheama verificare, ele se dau jos si se pun pe un banc special.
mai bine spus ai verificat daca vine motorina pe cele patru conducte.
ma abtin sa ma iau de pompa si injectoare in acest caz [un pronostic de 95% ca nu aici e buba]
cea mai buna proba ar fi sa gasesti un egr nou [sau s.h. dar bun] si sa-i faci o proba.
valabil si pentru cele trei solenoide vacuum.
cele mai multe probleme la y20dth le da egr -ul sau ce mai e legat de el.
greu si cu broscarii aia care nu se pricep la nimic.
Skip ads

  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
victor, eu incerc sa ma descurc cu ce am, dar in privinta electrovalvelor sunt sigur pentru ca am pus de pe un 22dtr de la o vectra b. iar la tester mi-a dat 0400 inainte de a pleca din tara, dupa ce am curatit tot si am sch vacuumul la clapete s-a sters eroarea si n-am avut probleme 3500 de km. si in plus, nu sunt aceleasi simptome, iar ca sa cumpar piese doar sa le fac proba, sincer nu-mi da mana. dar nici nu stiu cum sa fac, au pe la dezmembrari numai masini pe benzina (80%)
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
intr-adevar trebuie sa te descurci cu ce ai.e greu cand esti in alta tara si ai probleme cu masina.
si eu fac turcia o data pe luna ,dar probleme nu am avut.
e greu de la distanta sa te ajut,mai ales ca zici ca ai verificat tot.
daca as avea masina in fata mea alta ar fi situatia,mai ales ca y20dth am si eu si multe dubii s-ar pute risipi.
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am mai fost de vreo 4 ori in italia in ultimii doi ani, dar n-am avut probleme. ai idee cum s-ar putea umbla pe la pistonasul de avans?
mai ales ca se pare ca aici un mecanic stie sa faca ce stiu eu din ce am vazut pe la altii. un service, mi-a spus ca doar monteaza folie si decapoteaza masini, alt service doar pune testerul si demonteaza apoi trimite piesele pe nu stiu unde, un mecanic(care lucreaza in service la volvo?) verifica ce verificasem eu. sunt in zona vicenza si nici de vreo reprez opel in zona nu dau, iar pe distante mari nu pot sa merg cu ea ca scoate fum ca dracu si ma ia carabinierii....
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mai poate cineva sa-mi dea vreo sugestie? moderator, te rog
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da-i o cheie ,apasa acceleratia si zi-mi pana la cat se tureaza masina,[ ex 2500,2000,3000 turatii/min]
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
max 1500
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sfaturile pe care ti le dau de la distanta e posibil sa fie eronate.
dar: fa rost de un egr ,cum,necum trebuie sa faci rost.
la 2001 si 200.000 km cat vad ca are masina sunt sigur ca e terminat.
e lege sa se duca la anii si km. astia.
sau: scoate furtunasul vacuum din egr si astupa orificiul de la egr cu ceva sa nu prinda aer,dupa aia da-i o cheie si vezi daca se tureaza mai tare.
pentru mai multa liniste cumpara un aditiv pentru curatarea dieselului [liqui-molly se cheama DIESEL SPULLUNG] si bagal in rezervor ,dar sa ai minim 40l de motorina.
nu-ti fie teama am folosit de zeci de ori produsul ,face adevarate minuni.
alte sfaturi sincer nu stiu sa-ti mai dau:raman la parerea ca e ceva lipsa de putere:
1 egr
2 solenoide vacuum [3buc]
3 debitmetru
4 pompa vacuum
5 furtunase crapate,sparte
6 turbina
7 racorduri intercooler
faptul ca se tureaza [chiar pana la 1500],ca porneste si la cald si la rece bine ,e un semn bun in privinta pompei.
e posibil si colegul care ti-a spus mai sus cu pistonasul din pompa , sa aiba dreptate.
fa ce te-am rugat si anunta-ma.

p.s: mentionarea produsului respectiv nu este reclama, a fost un sfat.
  • iuliana mariana

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am luat un aditiv, dar momentan am desfacut din nou toata partea din fata (cea cu egr), cand montez va spun rezultatul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR