Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@tudor1973 mai lipseste ceva info.. sau nu a fost verificata mai detaliat masina...din cauza erori respective masina nu se opreste.
d-ar poate avea dreptate mecanicul in legatura cu eroarea repectiva,ECU defect...

noapte buna!
Skip ads

  • tudor1973

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze am pus din greseala alt model la profil ,a mea este Z16SE precum cea din topic. Am aceeasi problema pe care o are si autorul topicului. Nu am facut nici un fel de modificari la masina, este exact cum am adus-o din Germania.
Stie cineva pe forum un meserias bun in zona Siret-Radauti-Suceava care sa-i dea de capat ?Cunoaste cineva un meserias in zona mentionata capabil sa repare ECU ? Vreau sa duc masina la cineva care se pricepe intradevar nu incepe sa-si dea cu parerea si ma pune sa cumpar o piesa sau alta cum am patit cand aveam Vectra. Multumesc mult !
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@tudor1973 ,ia legatura cu Dan https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=2654 el repara din astea in zona ta.
bafta!
  • deyandrey16

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
E din ECU toata treaba asa am patit si eu pana am schimbat ecu . cautati care este releu care da comanda la pompa de benzia si cand se opreste masina puneti pe direct pompa cu o sarma acolo si o sa vedeti ca porneste masina si la cald doar ca o sa mearga pompa pe direct ..
Skip ads

  • matteo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:e de vina ECU!
eu am pacalit unu ca sa pot face o masina sa mearga.
am luat un minus permanent de la masa(in prealabil am taiat firul de minus care vine de la ECU) , l-am legat la releu si am verificat sa am plus doar cat timp am contactul pus(nu mai stiu daca avea sau a trebuit sa improvizez ceva), astfel incat pompa sa functioneze cat timp am contactul pus.
spor la treaba!...



am facut acelasi lucru ideea e sa nu pui contactul si sa nu pornesti ca ti se poate arde pompa de benzina
intrebarea mea ar fi cat rezista chestia asta care am facuto cu minusul de pe sasiu..?
  • matteo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca nu se stie lucrul asta... e la noroc...(te poate lasa oricand ) nu..?
E recomandat sa pleci cu masina asa la un drum lung..?
  • benz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Aproape aceeasi problema am si eu la batranul meu Astra c14se. nu am (-) pe borna 85 de la releu. Pe 86 am (+) cu contactul pus. Ce ar putea determina ECU sa nu comande in afara de senzorul de turatie, admitand ca ECU ar fi bun?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cum ai facut verificarea?ai dat la automat si nu ai minus pe releu sau doar ai pus contactu,este o diferenta intre cele 2 verificari
masuratorile se fac cu aparat de masurat(voltmetru) nu cu lampa de 12 volti
Skip ads

  • benz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat intai doar cu contactul pus si nu pleca pompa. Am dat apoi la automat si tot nu pornea pompa, deci nici benzina in rampa de injectoare. In urma cu o saptamana am schimbat alternatorul. Cel vechi se stricase. Aveam martorul bateriei de pe bord aprins si crestea in intensitate cand acceleram, iar tensiunea urca pana pe la 16,5 v. Suspectez ECU, desi n-as vrea. Ce impedimente ar putea fi daca alimentez releul pompei direct de pe masa, in afara de grija da a lua contactul de fiecare data. Cu modificarea facuta, aparent merge normal. Valva de la rampa de injectoare controleaza presiune benzinel de 3 bar. Initial imi aparuse eroare 25 la testul agrafa. Acum nu mai apare nimic. Am masurat cu multimetrul, tensiunea fiind in jur de 13V. Alternatorul incarca 14,3 V.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ai 3.8-4.0 bari presiunea de benzina.
  • benz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
N-am masurat presiunea benzinei din rampa. In manual zice ca e de 3 bar. Si mai zice ca pompa baga vreo 3,5. Excedentul pleaca pe retur prin regulatorul de presiune al rampei de injectoare.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:
masuratorile se fac cu aparat de masurat(voltmetru) nu cu lampa de 12 volti
De ce crezi ca ar fi gresit sa fi folosit o lampa de control,din comert(bec de 2w sau led),in speta prezentata?Este o tensiune de 12V(sau14v,motor pornit),ce trebuie evidentiata ca exista,atit.Cind se masoara o tensiune pe un anumit senzor,e normal sa folosesti un voltmetru deoarece te intereseaza valoarea tensiunii,cu mare precizie. Referitor la presiunea benzinei in rampa,de cite ori am masurat,am gasit-o la o valoare de aproximativ 3 bari.Spun aproximativ,deoarece reglajul se bazeaza pe impingerea unei membrane ce comprima la rindul ei un arc,in aceasta constind regulatorul.Precizia nu este deosebit de performanta.
Skip ads

  • benz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Era releul pompei de benzina care facea nazuri si mergea din cand in cand. L-am alimentat direct de la bornele bateriei pentru a verifica fermitatea aclansarii si...surpriza. dupa un timp frigea si declansa armaturile. Impedanta bobinei era de vreo 4oo ohm fata de 75 cat avea cel nou. Am ramas cu o pompa de benzina amintire din povestea asta, electricianul spunandu-mi pe nevazute ca e pompa cu siguranta 90% iar 10% releul. Toate bune!
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
deci taiem firul maro cu verde si-l punem la masa? mai are cineva asa ceva? eu nu pot sa scap de p0230
  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sal ma pote ajuta si pe mine cineva cu o vectra b z 16 xe am o mare problema dupa ce a fost avariata
am reparato dar acum am alta problema nu mai porneste se poate sa fi dus calc din impact ?precizez pompa baga benzina in rampa ajunge benzina scanteie are dar nu porneste :
Am reusit sa o pornesc punand benzina in clapeta de acceleratie dar moare daca nu ii mai pic benzina
va rog ajutatima daca stiti din ce este
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cod erorare stocat ?
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. Am aceiasi eroare la o z16se. La rece porneste, dupa incalzire.....pauza de odihna Smile. Am apasat pe mufa de jos de la ecu , in timp ce sotia dedea la automat. A pornit si cum am luat mana de pe mufa s-a oprit. La urmatoarea oprire vreau sa leg si eu la minusul caroseriei, firul de minus care intra in releu. O sa vedem cum se comporta. Tot maine vreau sa merg la un electronist sa vad daca se baga ecu-l meu.
  • maryus88

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2016

  • Mesaj Privat
salutare ,,tot cu o problema de genul asta ma bat si nu gasesc meseriasi ,,,am o zafira 18 am pus gaz pe ea am mers vreo 40 mii km in 2 ani iar acum se opreste in mers pe gaz si nu porneste dk nu iau borna un minut apoi reusesc sa plec dk o tin pe benzina nu se opreste ,mentionez am schimbat ecu dupa o masina care am luato pt piese k toti meseriasi spun ecu ecu ,,va rog dk stiti k ati avut probleme de genul asta detaliati multumesc
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare , am opel astrag 1.6 8v z16se, am si instalatie gaz . de ceva timp pe benzina am probleme, porneste la a doua cheie, si daca o comut in mers pe benzina nu are forta,pe gaz e ok, am verificat releu pompa e ok, pompa e ok,
cand pun contact nu am masa pe firul maron de la ecu mufa k, dupa pornire masa este,
eu intreb daca are cumva vreo conditie si nu da voie sa plece pompa , sau defect ecu.
multumesc,

nu am nicio eroare ,am verificat cu tester opcom.
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
rog pe cineva care s-a confruntat cu aceasta problema sa ma ajute putin , momentan am pus un fir de la masa la releu, acum porneste la sfert dar mersul pe benzina e tot cu smucituri, da sa moara in sarcina , etc. pe gaz merge bine.
multumesc ! astept ceva ideii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR