Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@florin.ro
tre sa demontezi bordul!un electrician bun ati rezolva problema
Skip ads

  • florin.ro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
multumesc Shaftt24!
Imi doream o speranta (ca pot sa rezolv si singur problema). Sad
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
creka e in spatele torpedoului..dupa cate stiu!
bafta!
  • florin.ro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mai exact in dreptul scrumierei,l-am dibuit cautand in zadar caldura Shocked
Skip ads

  • OMEGA B 1995

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Daca tot ati demontat bordu pe`acolo :d am o intrebare: la butonul distribuitorului de aer (sper ca asa se cheama - cel care schimbam locul pe unde va veni aerul) cate furtunase aveti? La mine erau colorate si 4, iar pe acel "distribuitor" este loc pentru un al 5-lea.

O seara buna!
  • florin.ro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu inca nu am umblat,ci doar am bajbait pe'acolo
  • OMEGA B 1995

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ah..ok atunci Smile daca apucati, lasati`mi si mie un raspuns va rog. Eu unul m`am uitat acolo dupa furtunasu ala...da` nimic Sad.

O seara placuta!
  • Vely_brabus

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va salut vad ca va confruntat cu o problema care o am si eu si anume a venit frigul si nu imi mai baga caldura in masina cel putin la treptele 2 3 4 aerul e rece ,.. ( opel omega b 2,5 td ) dotat cu AC nu clima. Am demontat eu consola centrala , torpedoul si am dat de niste furtunase , si sunt 2 furtunase care se duc in compartimentul motorului si nu itra nicaieri ? La comanda de directionare a aerului la mine sun 4 furtunase alb , galben , albastru si gri parca. Cum as putea rezolva problema ? Va multumesc , orce sfat e bine venit.
Skip ads

  • alexadv

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1995 2000 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Calorifer infundat .. in cea mai mare parte a problemelor de caldura se datoreaza infundarii caloriferului. In calorifer sunt mai multe tevi vreo 14 la numar daca nu ma insel care la un moment dat din cauza depunerilor de rugina sau a solutiilor de astupare a porilor astupa aceste tevi in totalitate uneori, alte ori partial, ducand la o incalzire superficiala a acestuia si astfel randamentul sau scade surprinzator de mult. Referitor la problema ta cu furtunele de vacum am sa incerc sa fac poze maine la fiecare culoare in parte.
Sunt doar 4 furtune de vacum.
In acest moment am ajuns la aceasta operatie delicata ... schimbarea caloriferului. Am masina desfacuta asa ca daca aveti intrebari si daca considerati ca pot sa va ajut va stau la dispozitie pe mess: alexadvert sau la telefon 0765 442 806 sau 0734 650 502 Alexandru Buciu
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sal' , am pus anul trecut solutie de astupat fisurile si in iarna asta nu a mai bagat caldura, am scris mai sus ce se intampla. Dupa ce am mai citit posturile de aici mi-am dat seama care este problema asa ca am intrebat in stanga - dreapta si m-au sfatuit unii sa incerc sa curat instalatia cu calgon si dupa ce fac vreo cateva curatari de solutie dintrasta sa pun antigel si poate merge, macar pana la vara cand o sa-i schimb oringurile si poate nu mai pierde. Astept sfaturile voastre.
  • rafi_pancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
OMEGA B 1995 a scris:Cum a venit iarna..am observat ca nu mai baga aer cald cum trebuie, mai ales la de la treptele 2, 3 si 4. Aerul nu`i cald mai deloc..in timp se incalzeste in masina daca ramane la treapta 1, iar in spate si la picioare doar aer rece. Iarna trecuta am avut aer cald (era aproape fierbinte) si mergea totul stas.
Care ar putea fi problema? Masina e cea din semnatura.
Multumesc anticipat de eventualele raspunsuri care ma vor putea ajuta Very Happy
Va doresc multa caldura`n masina!



Eu am patit la omega mea( acelasi model ca a ta ) sa imi fie stricat termostatu. El ramanea deschis, apa circula in permanenta si nu apuca sa se infierbante.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu am patit acest lucru la 2 masini (Opel). Din pacate, pentru mine, cauza a fost aceeasi de fiecare data. Garnitura de chiulasa fisurata. Daca face si presiune in borcan treaba e clara. Desigur, caloriferul infundat este o cauza plauzibila , insa daca aveti presiune in borcan nu il mai zgandariti ca in 90% e garnitura. Nu vreau sa vorbesc si de chiulasa fisurata Crying or Very sad
Skip ads

  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salutare la toti colegii ! azi am demontat bordul si am schimbat caloriferul. problema iera din cauza lui ca se incalzea numai jumate din el. iera infundat si l-am inlocuit. rezultatul este ca am caldura ffff buna.aproape ca te frige daca tii mana . si imi baga si in spate.deci in concluzie caloriferul a fost . gata am scapat de problema.numai bine la toti !
  • florin.ro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
tot ce s-a discutat mai sus este plauzibil.In cazul meu a fost ce-a mai usoara defectiune,dar am reusit sa o fac ce-a mai grea.De ras si totodata de invatat! M-am lovit ,anul trecut la inceputul iernii,de aceeasi problema-lipsa caldurii Crying or Very sad Am inceput cu inlocuirea termostatului ,ajungand la demontarea plansei de bord si inlocuirea caloriferului.Dar, surpriza ,caloriferul nu era infundat,deci caldura tot nu aveam.La modelul meu de omega ,pe traseul de caldura ce iese din motor si duce la calorifer exista un robinet cu vacuum,iar acesta era blocat.aceasta piesa costa in orice magazin 45 ron!Pe mine ,toata afacerea m-a dus la un cost inzecit Shocked
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, ma alatur celor ce au probleme cu lipsa caldurii in masina. Am un Omega din 95 si caldura baga f f putin, aproape ca inghet in masina in Scandinavia asta. In prima faza am schimbat senzorul de temperatura al motorului (pt ca la bord acul statea mereu la 0 ) pt ca nu imi dadeam seama daca motorul ajunge la 90grade sau nu, in felul asta am vazut ca temp motorului este ok, mereu 90-95 grade, pe urma am schimbat termostatul, crezand ca el nu-si face treaba, dar la fel, caldura nu aveam si mai ales am testat si termostatul schimbat(care era functional) , deci l-am schimbat degeaba, caldura tot nu am, turul e fierbinte, returul putin caldut, am desfacut si turul si returul si am suflat pe tur, CALORIFERUL NU E INFUNDAT, am bagat solutii de curatat instalatia, TOT DEGEABA, am verificat comenzile de aer si de temp, SUNT OK, dar eu tot nu am caldura, unde s-ar putea bloca circuitul mic-de interior, din moment ce caloriferul nu e infundat? de 4ani de cand am masina am aceeasi problema cu incalzirea, mi-a ajuns cutitul la os, noroc ca mai am un Saab care ma transpira Smile
Va multumesc anticipat celor ce cunosc problema sau celor care au avut asa problema si au rezolvat.
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
florin.ro a scris:tot ce s-a discutat mai sus este plauzibil.In cazul meu a fost ce-a mai usoara defectiune,dar am reusit sa o fac ce-a mai grea.De ras si totodata de invatat! M-am lovit ,anul trecut la inceputul iernii,de aceeasi problema-lipsa caldurii Crying or Very sad Am inceput cu inlocuirea termostatului ,ajungand la demontarea plansei de bord si inlocuirea caloriferului.Dar, surpriza ,caloriferul nu era infundat,deci caldura tot nu aveam.La modelul meu de omega ,pe traseul de caldura ce iese din motor si duce la calorifer exista un robinet cu vacuum,iar acesta era blocat.aceasta piesa costa in orice magazin 45 ron!Pe mine ,toata afacerea m-a dus la un cost inzecit Shocked

  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, ma alatur celor ce au probleme cu lipsa caldurii in masina. Am un Omega din 95 si caldura baga f f putin, aproape ca inghet in masina in Scandinavia asta. In prima faza am schimbat senzorul de temperatura al motorului (pt ca la bord acul statea mereu la 0 ) pt ca nu imi dadeam seama daca motorul ajunge la 90grade sau nu, in felul asta am vazut ca temp motorului este ok, mereu 90-95 grade, pe urma am schimbat termostatul, crezand ca el nu-si face treaba, dar la fel, caldura nu aveam si mai ales am testat si termostatul schimbat(care era functional) , deci l-am schimbat degeaba, caldura tot nu am, turul e fierbinte, returul putin caldut, am desfacut si turul si returul si am suflat pe tur, CALORIFERUL NU E INFUNDAT, am bagat solutii de curatat instalatia, TOT DEGEABA, am verificat comenzile de aer si de temp, SUNT OK, dar eu tot nu am caldura, unde s-ar putea bloca circuitul mic-de interior, din moment ce caloriferul nu e infundat? de 4ani de cand am masina am aceeasi problema cu incalzirea, mi-a ajuns cutitul la os, noroc ca mai am un Saab care ma transpira Smile
Va multumesc anticipat celor ce cunosc problema sau celor care au avut asa problema si au rezolvat.
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, ma alatur celor ce au probleme cu lipsa caldurii in masina. Am un Omega din 95 si caldura baga f f putin, aproape ca inghet in masina in Scandinavia asta. In prima faza am schimbat senzorul de temperatura al motorului (pt ca la bord acul statea mereu la 0 ) pt ca nu imi dadeam seama daca motorul ajunge la 90grade sau nu, in felul asta am vazut ca temp motorului este ok, mereu 90-95 grade, pe urma am schimbat termostatul, crezand ca el nu-si face treaba, dar la fel, caldura nu aveam si mai ales am testat si termostatul schimbat(care era functional) , deci l-am schimbat degeaba, caldura tot nu am, turul e fierbinte, returul putin caldut, am desfacut si turul si returul si am suflat pe tur, CALORIFERUL NU E INFUNDAT, am bagat solutii de curatat instalatia, TOT DEGEABA, am verificat comenzile de aer si de temp, SUNT OK, dar eu tot nu am caldura, unde s-ar putea bloca circuitul mic-de interior, din moment ce caloriferul nu e infundat? de 4ani de cand am masina am aceeasi problema cu incalzirea, mi-a ajuns cutitul la os, noroc ca mai am un Saab care ma transpira Smile
Va multumesc anticipat celor ce cunosc problema sau celor care au avut asa problema si au rezolvat.
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, ma alatur celor ce au probleme cu lipsa caldurii in masina. Am un Omega din 95 si caldura baga f f putin, aproape ca inghet in masina in Scandinavia asta. In prima faza am schimbat senzorul de temperatura al motorului (pt ca la bord acul statea mereu la 0 ) pt ca nu imi dadeam seama daca motorul ajunge la 90grade sau nu, in felul asta am vazut ca temp motorului este ok, mereu 90-95 grade, pe urma am schimbat termostatul, crezand ca el nu-si face treaba, dar la fel, caldura nu aveam si mai ales am testat si termostatul schimbat(care era functional) , deci l-am schimbat degeaba, caldura tot nu am, turul e fierbinte, returul putin caldut, am desfacut si turul si returul si am suflat pe tur, CALORIFERUL NU E INFUNDAT, am bagat solutii de curatat instalatia, TOT DEGEABA, am verificat comenzile de aer si de temp, SUNT OK, dar eu tot nu am caldura, unde s-ar putea bloca circuitul mic-de interior, din moment ce caloriferul nu e infundat? de 4ani de cand am masina am aceeasi problema cu incalzirea, mi-a ajuns cutitul la os, noroc ca mai am un Saab care ma transpira Smile
Va multumesc anticipat celor ce cunosc problema sau celor care au avut asa problema si au rezolvat.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna.sa stii ca daca ai suflat in el si ai vazut ca trece aerul asta nu inseamna ca este bun neaparat. asa am suflat si eu si totul parea ok.dar cand l-am dat jos si am bagat apa fierbinte in el am constatat ca se incalzea numai pe jumate .nu mai spun ce mizerie a iesit din el. deci eu zic da-l jos si pune altul nou ca nu este f scump si o sa vezi diferenta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR