Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
E sigur de la bujiile incandescente. Ele au rolul de a ridica temperatura in camera de ardere la cca 600 gr, pentru a se aprinde mai repede motorina prin compresie. Daca una sau 2 bujii nu mai incalzesc, motorina ramane neaprinsa la pornire si de aceea merge neregulat, pana cand se elimina. Asa am patit la vectra A 1,7 TD. Daca totusi porneste cu 2 bujii arse, atunci inseamna ca ai compresie buna. Dar daca lasi lucrurile nerezolvate, la 0 sau -5 gr, o sa vezi ca porneste mult mai greu. E pacat de electormotor.
Skip ads

  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
mersic baieti .... m-am lamurit ... tre sa ma misc repede ca vine gerul ... faza e ca nu stiu daca e vreu-un tester la mine in oras (mentionez ca stau in curu lumii ... botosani) ....lol ... deci bujiile sant toata miscarea .... btw...stie careva cat e un set de bugii ... si ce-mi recomandati???
  • tibilosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Zafira 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am avut exact aceasi problema.Rezultatul ... 1 bujie arsa. Se verifica f. usor cu o sirma. Grija mare la schimbatul bujiei, intradevar este una din pr. chiuloasei. Am patit-o si eu.
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si cum se foloseste acea sarma??? as vrea sa stiu....
Skip ads

  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am o problema similara : dupa o stationare mai lunga,dupa pornire mi se aprinde pentru un timp "check engine" si se stinge dupa 1-2 minute. Culmea e ca am vrut sa schimb bujiile (erau 3 duse) si acum am 3 bujii noi si una rupta in chiuloasa. Are cineva ceva idei?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cum adica una rupta in ghiuloasa...? s-a rupt cand ai vrut s-o desfaci...?

eu cand am schimbat bujiile, mi s-a stricat putin filetul la intrare pt ca prins putina mizerie bujia pe filet. noroc ca a observat mecanicul ( un bun prieten de-al meu). am cautat un tarod de 10 cu pas de 1 ( mi-au sarit capacele pana l-am gasit), am refacut filetul la intrare, si totul a fost ok. a intrat bujia fara probleme. celelalte nu mi-au facut figuri.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...rupta deasupra filetului cand a vrut sa o scoata un mecanic, dealtfel foarte bun....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
meserias baiat. nu merge sa-i dai gaura si sa incerci sa-i faci filet pe interior?
PS: cand a rupt-o, motorul era fierbinte...?
Skip ads

  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu prea - risc sa cada varful in cilindru..., motorul era absolut rece (aprox 4 ore stationare)
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dimineata dupa pornire se aprinde aproximativ 30 de secunde dupa care se stinge...in rest motorul merge ok...Acelasi lucru l-am patit si anul trecut si aveam 3 bujii arse, le-am schimbat pe toate, acum acelasi lucru.... e posibil sa se arda atat de repede...am facut aproximativ 18.000 km cu ele.
A doua problema este: cum pot sa verific bujiile fara se le demontez?
Daca aveti idee va rog sa-mi raspundeti...multumesc.
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Smile pe tester
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mai simplu demonteaza-le ... sau mai ieftin .. Laughing
Asa mi se aprindea si mie becul (era din cauza sondei lambda)... incearca totusi sa vezi ce eroare iti zice ecu.
Problema e din alta parte .. s-ar putea sa aiba legatura cu amestecul fie prea bogat, fie prea sarac.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pui un aparat de masura intre bujie si masa. vad ca ai motor ca al meu: in cazul asta, intre electrod si partea aia in care se insurubeaza busonul de ulei ai aprox 200 ohmi.
intre electrod si un punct de masa, ai aprox 1ohm( rezistenta bujiei).
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce a dat frigul a inceput sa mi se aprinda becul cu cheita (imediat dupa pornire cca. 30 secunde dupa care se stinge). Am verificat bujiile incandescente si una era arsa. Am schimbat-o insa becul se aprinde la fel...

...Din discutiile de pe aici am vazut ca se poate face o resetare, in sensul de a deconecta borna de la baterie cateva minute.... daca in mod normal numai exista bujii arse ar trebui sa nu se mai aprinda becul....masina functioneaza perfect altfel...

Astept sugestiile voastre....multumesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur mai ai o problema. si la mine se aprindea becul ala. am avut o bujie arsa. am schimbat-o si nu s-a mai aprins becul. si asta fara sa mai resetez comp.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
eu am avut 3 bujii arse, am schimbat pe toate 4 si dupa aia nu s-a mai aprins becul ala

apoi cand am schimbat distributia am pornit motorul de proba fara debitmetru si s-a apins imediat becul, cand am pornit cu debitmetrul cu mufa pusa, s-a stins si nu s-a mai aprins

concluzia: nu e problema de resetat, mai ai o problema pe undeva, altfel nu s-ar aprinde becul ala
  • Citrus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2005

  • Mesaj Privat
jominy a scris:fratilor nu prea am timp sa caut toate cel 20 si ceva de pagini de aici ... sant sigur ca as gasi ceva informatii ... mopmentan sant la munca si-s cam ocupoat cu treburile interne....deci ...

Azi dimineata cand ma porneam la munca am pus contactul si am pornit si a ramas aprins beculetul galben cu cheita....adik ceva de genul "avarie"

Mentionez ca am un astra G 1,7 DTI 2001 si-s cam satul de probleme ca in ultima perioada numa de astea am avut, ba airbag, ba inspectie, ba una ba alta....

Cand pornesc motorul dupa ceva vreme se aude la inceput ca si cum ar merge o dacie in 2-3 bujii .... un pic asa mai greu ... apoi isi revine si toarce rotund ... dar mi se aprinde martorul in bord ... faza e ca-s cam disperat si nu vreau s-o pun pe chituci ... vreau si eu un sfat eventual diverse variante asupra martorului ... cand se aprinde si ce cauzeaza asta...
VA rog sa ma ajutati...
Mersi



Jominy, ai undeva sub capota un loc de unde scoti un capac. Ai niste borne marcate A, B, C....
Unesti A si B cu o sarma, te sui in masina si dai o cheie. Martorul de bord se va aprinde o data,apoi va clipi de 2 ori. Asta inseamna 1 , respectiv 2.Toata secventa asta se va repeta de 3 ori. Apoi va repeta tot de 3 ori o alta secventa, insemnand tot 2 cifre. Aceste cifre le notezi si le verifici intr-un catalog cu coduri de eroare. Si afli in cateva minute ce are masina
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca se poate citi si la diesel codul de eroare cu agrafa.Intreaba si alti colegi de pe forum.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si eu stiu ca doar la benzina merge cu agrafa
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La unele merge la altele nu. Tb. vazut dc. are terminal la pinul 6 de la DLC. Daca are, merge si la Y17DT si la Y17DTI.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR