Ai uitat parola?


  • marian77

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2015

Am facut testul cu pedalele si rezultat urmatorul cod de eroare -1571 cineva amabil sa -mi explice semnificatia.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Masina cu cheita se aprinde si se stinge in mers moment in care motorul trage in suturi. Nu am nici un cod de eroare stocat momentan. Acum 1 luna si ceva am avut aceleasi simptome si mi-a ramas si chek engine aprins, am citit codurile si erau 2 p0354 si p0171 pe care le-am sters si de atunci nu am mai avut probleme pan azi. NU inteleg cum ar fi bobina daca mi-a functionat 1 luna fara probleme ! ? Astra H 1.6 z16xep
  • dorinu2005

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2015

Salutare detin un opel astra h 1.7 an fab 2005 cod motor 17 DTH si am niste probleme cu masina si sper ca mai sunt si alti colegi care au patit la fel si au gasit rezolvare, nici nu stiu cu ce sa incep -
1- Cheita cu masina se aprinde ,
2- Martori baterie,abs aprinsi
3- Ac turometru , Ac motorina Ac km 0
4- Daca opresc motorul nu mai porneste iar daca o inping jumate de metru porneste la sfert de cheie
A fost pusa pe tester ,sa umblat la toate firele sa schimbat cim(in proba) si face la fel sa dat cu sprei contacte la ecu sa inlocuit ecu(proba) Pozele sunt in mers
  • dorinu2005

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2015

Gata problema rezolvata
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Unde, cat, cum, cine ?
  • aurora1943

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2016

va salut cu respect..posesori de opel..am un opel astra g y20dth..motor.2.0 dti..distributie pe lant din 2002.fab...
Problema este cu un m,artor cheita care se aprinde doar in anumite momente
de exemplu dimineata la rece merg cativa km..apoi cand masina sta la semafor sau in relanti se aprinde martorul...cand plec de pe loc dupa ce ajung in viteza 2-3 martorul se stinge si masina merge ok...apoi iar cand opresc la semafor sau reduc brusc viteza se aprinde iar..
Am fost la 3 testere...rezultatul este 0...m-au pus sa schim egr...debimetru..si tot degeaba..
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat
la ultimul test m-au pus sa anulez egr..blocand furtunasul de vacuum care duce la egr...la service au spus ca martorul va ramane aprins si masina va trage mai bine...dubios este ca nu s-a schimbat nimic adica martorul tot asa face ..apare si dispare..practic..cand se afla masina in turatie..nu se aprinde si masina trage de rupe...
M-am saturat de atatea testere si bani dati
  • razwan_alex

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2015

Salutare tuturor!
Am o Astra G 2001 Y20DTH, numai cand ating viteza de 130 km/h,in orice treapta sau turatie, imi apare martor masina cu cheita si se taie din putere,numai trage,pedala la fund si nu creste nici viteza,nici turatia si daca iau piciorul de pe pedala nu se stinge si nu isi revine, decat dupa ce opresc masina. masina merge bine pana ating acea viteza. Multumesc si astept sfaturi!
  • alex031282

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2016

Salut, sunt nou pe aici si asta pt ca am o problema careia nu ii dau de cap, am un opel astra G, 2001, 1.7dti, in momentul in care trec de 130 KM/h se aprinde masinuta cu cheita pe ea din bord si imi ia puterea, am fost cu ea pe tester am schimbat electrovalva de la turbo pt ca asta mi-a spus mecanicul si in continuare am problema asta, am verificat turbo, nu are absolut nimic, ce parere aveti sau ce sfaturi imi puteti da? Multumesc anticipat!
  • mariuscarol79

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2016

Va salut am aceeasi problema cu masina model opel corsa c 1.2 serie z12xe,de cele mai multe ori imi apare la viteze mari peste 100km se aprinde masinuta+cheie si fluctueaza turometrul si pedala de la frana se simte cam tare fata de obicei,opresc masina pe dreapta si opresc motoru astept 30 sec pornesc masina care porneste la prima cheie dar greu dupa cateva secunde,dupa acea plec se stinge si becul si dispar si simptomele,adica merge normal (mi se intampla cam de 2 luni )in tot acest timp am fost cu ea la tester si mi-a spus ca este de la supapa EGR dupa aceea martorul masinuta sa transformat in check engine,iar au pus-o pe tester si mi-au zis ca este de la benzina proasta asa ca am fost la un alt mecanic si am curatat supapa EGR si clapeta de acceleratie si am schimbat filtru de benzina care era foarte imbacsit si face tot la fel,,o sa schimb si bujiile si sa verific si sonda lambda altceva nu stiu ce sa mai fac, poate ma ajutati cumva,va multumesc.
  • razwan_alex

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2015

Salutare.inca n am reusit sa aflu cauza la defectul respectiv. Dar intre timp mi a picat pompa injectie.mergeti urgent sa verificati traseul de alimemtare si adaugati aditiv mai uleios pt ungere la pompa. Aveam pilitura de fier in rezervor si a ajuns pe traseu banui si a infundat ceva si numai dadea injectia cum trebuie. Spor.
  • viorel1601

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2009

Salut, am nevoie de cineva din Bucuresti care sa ma ajute sa desfac si sa curat (galeria de admisie, egr, si turbosuflanta)

Masina mea este Opel Astra G, an 2001, motor y17DT, 75 cp. 270 000 km

Problema: mi se aprinde martorul "masina cu cheita". Asta se intampla doar vara si in general pe autostrada sau la drum intins, drept (A1, A2, DN1 partile drepte). Niciodata in oras, niciodata iarna, primavara, toamna. Nu se aprinde daca merg la munte pe serpentine. DOAR VARA LA DRUM INTINS SI PE AUTOSTRADA. Cand se aprinde pierd usor din putere, nu mult, si nu pot depasi 120-130 km/h. Dupa ce opresc motorul aproximativ 5 minute se stinge dar reapare daca continui sa merg la drum intins, drept. Problema se manifesta de 3-4 ani. Cand ajung cu masina la service si pune testerul pe ea, nici o eroare stocata; deci se sterge eroarea care a generat aprinderea martorului.

Am nevoie de cineva care a mai rezolvat de-a lungul timpului astfel de probleme (persoana sau service).

Astept cu interes recomandarile voastre.
Stima,
  • razwan_alex

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2015

Salutare,am revenit.Ca urmare, am ajuns la stadiul reparatiei calculator la pompa de injectie, Sunt multi care au patit asta din pacacte. Dupa reparatia calculatorului,masina numai este in parametri, Numai trage la fel si consum crescut. Opel Astra G 2.0 Diesel Y20DTH, ceva sfaturi,sugestii.
Multumesc si bafta tuturor!
  • viorel1601

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2009

Salut opel-isti, am revenit si eu cu rezolvarea problemei mele (martor cheie se aprindea rar, doar vara dupa ce se incingea destul de bine motorul si pierdeam putere, coduri eroare P1125 si P0400)

Dupa ce am vorbit in mesaje cu "maiandrei" mi-a recomandat sa merg fac o diagnoza. Am mers la EDS, unde lucreaza si l-am cunoscut personal, chiar el mi-a facut diagnoza.
In mai putin de o ora imi si rezolva problema: inlocuit debimetru.

Debimetrul meu functiona deficitar cat sa nu dea eroare tot timpul, doar periodic. Permitea un flux de aer mult mai mic decat normal.
Acum masina parca a renascut, trage superb.

Multumesc maiandrei!

Investitie: debimetru Bosch 379 lei + diagnoza 120 lei (la cum trage masina acum a meritat din plin)
  • loghin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2016

Salutare tuturor detin un astra h 2004 1.7 101 cp am o problema cu masina si asi dori sa stiu daca ati avut si voi aceasta problema imi apare martorul cu cheia si se accelereaza singura pana la 1500 de ture si nu mai raspunde pedala de accelerati daca ma puteti ajuta va rog
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Curata panoul UEC.
  • robroy5

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2016

am o zafira 1995 din 2002 si am patit si eu cand intra egr si turam la 3000 imi taia turbina si nu se mai accelera
iar in bord mi se aprindea beculetul cu o masina cu o cheie
am puso pe tester si mi-a dat probleme la senzorul de inalta presiune, am cautat sal scot si sal curat si sa rupt
am luat unu nou si acum masina zboara nu alta
  • ioanbitza

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2013

Salut !

Am un Opel Astra G 1.7 DTI 2002 (Y17DT) si nu mai porneste (dar invarte cand dau la automat). Recent am ramas fara motorina, plecasem cu masina cand imi clipocea becu de la carburant si dupa ce am oprit motorul nu a mai pornit. Am bagat motorina si tot nu pornea, pana la urma am inteles ca se dezamorsase pompa si am umplut filtru de motorina. Dupa ce am dat la automat de mai multe ori pana am ramas fara baterie m-a ajutat cineva si mi-a dat curent, spray de aprins si desfacuse pe la injectoare ceva sa vada daca vine motorina. Intr-un final a pornit, dar in urmatoarea zi, mi s-a oprit motorul la semafor si nu am mai putut sa o pornesc.
Cand vreau sa vad eroarea prin metoda agrafa (apasand pe aceleratie si frana simultan) imi clipoceste martorul cu cheita de mute ori si nu se opreste, deci nu are vreo eroare. Ce poate fi ?
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2016

Salut.
Am achizitionat recent un opel astra h 1.7 CDTI 2005 (Z17DTH) , ieri la drum lung am constatat ca, in treapta 5 cum urc putin peste 2000rpm si la 100 km/h se aprinde in bord martorul masina taiata de o cheie si atunci nu mai trage decat foarte greu. Am facut testul cu pedalele si mi'a dat aceste erori : ECN 01000A , ECN 010021 , ECN 010507 , ECN 007071 , ECN 050074 .
Ce poate fi ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Bine ai venit.
P0100 - debitmetrul e defect sau a fost scoasa mufa lui fara decuplarea bateriei;
P0105 - senzor presiune admisie murdar sau defect - este cauza accelerarii greoaie; curata senzorul;
P0070 - senzor temperatura ext. defect sau eroare veche;
P0500 - necorelare viteza / volum aer / consum carburant; nu afecteaza mersul motorului.
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2016

Mersi, si am mai observat ca atunci cand accelerez in treapta 2 sau 3 se aude un suierat(ca la avioane) in timp ce creste rpm e normal sa se auda asa ? (e prima mea masina diesel)

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata