Ai uitat parola?


  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Rezolva problema senzorului de pe admisie si dupa aia vezi tu cum e cu suieratu`. Smile
  • AndreiSandu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2016

Salut opelisti, am si eu nevoie de o parere.

Am achizitionat recent un astra h 1.7 CDTI, cod motor z17dtj, dupa aprozimativ o saptamana de functionare mi-a aparut si mie martor-ul masina cu cheie, am facut testul cu pedale si mi-a dat eroare 0087 (am citic ca ar fi de vina regulatorul de presiune).
Dupa aceasta intamplare am pus si un tester pe ea si am mai primit inca 4 erori B099100-B099200-B099300 (am inteles ca asta ar fi de la acel radiator pentru quick heat), si B3795-0F (tensiune prea mare in instalatia masinii).

Acum legat de acel regulator de presiune, un prieten m-a sfatuit sa golesc rezervorul mai intai si sa incerc alt tip de motorina si sa vad daca dupa o saptamana de functionare mai apare sau nu begulet-ul, precizez ca se aprinde aleatoriu doar in mers si imi taie puterea masini, o data mi-a aparut pe la 80 km\h alta data pe la 120km\h, si la 3,200 turatii si la 2,800 turatii (ultimul plin l-am facut de la MOL cu motorina lor super sau care o fi numele la 5,44 lei litrul).

In legatura cu acel quick heat radiator, mai poate fi reparat, sau sa nu-mi mai bat capul cu el, citisem ca e destul de costisitor sa-l schimb.
Iar faza cu tensiune prea mare in instalatia masinii?

Astept un sfat de la cei care s-au mai intalnit cu asa probleme.

Multumesc anticipat.
  • M4d4lyNN

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2015

Salutare opelisti, am si eu un astra H caravan din 2005 - 1.4 benzina 90 CP
Ieri mergeam pe pilot pe centura brasovului cu vreo 100 km / h , dintr'o data s-a aprins in bord masina cu cheita si pentru cateva secunde a palpait becul "antiderapare" , masina cu cheita a ramas aprins, si masina nu se mai accelera in mers, am tras pe dreapta, am oprit, masina a pornit fara probleme ( am facut chestia de vreo 3-5 ori ) , dar acum ramane masina cu cheita aprinsa
Dupa pornire nu am simtit nici o diferenta in stilul de mers al masinii, nu zgomote ciudate, trage la fel, etc., ba chiar am incercat sa o chinui putin , si m-am dus si in 5000 ture cu ea, depasiri si tot si nu s-a simtit absolut nici o diferenta, doar ca ma enerveaza ca sta becul ala aprins Smile
Diseara cand vine sotia de la munca pun op-com-ul pe ea sa vad ce erori da, dar intre timp poate imi dati ceva idei ce ar putea fi
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

"...Diseara cand vine sotia de la munca pun op-com-ul pe ea sa vad ce erori da".
Si eu care credeam ca Opcom-ul e bun doar pentru Opel. Very Happy
  • M4d4lyNN

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2015

@iulian1971 , astea's greseli de IT-ist Smile , ma bucur ca am apucat sa te binedispun Smile dar tot as avea nevoie de un sfat
P.S. m-am luat cu altele si nu am avut timp ( probabil cu sotia ) , dar ce m-a socat este ca in seara asta pt prima oara de la incidentul cu martorul, martorul s-a stins dupa pornire pentru 1-2 secunde si s-a reaprins.
Deci astept sugestii Smile
Maine sper sa am timp sa ma ocup si de opel Razz
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Daca nu postezi erorile...

  • M4d4lyNN

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2015

ok scuze pentru intarziere, mi-a luat mult timp sa testez nevasta si masina a ramas pe locul 2 Smile
Eroarea care a iesit pe OP-COM este :
P1606-39 - Engine Torque not plausible

Am sters eroarea si acum martorul nu mai sta aprins se stinge dupa pornire
Tosusi as fi recunoscator cu o indicatie de la ce a venit eroarea ( asa in mers din senin ) , si la ce sa ma astept sa pice sau ce ar trebui sa verific / schimb / repar inainte sa ma lase in drum

pe un site din UK am gasit ca CruiseControl( pilotul ) exact ce aveam si eu activat atunci, a trimis o "informatie falsa" ce a generat eroarea dar nu e nimic grav, stergi eroarea si gata , ca oricum dupa ce opresti masina ea merge ok, si chestia asta apare doar daca folosesti pilotul, totusi nu ma linisteste si as vrea sa aud si parerea voastra !

multumesc mult !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

E posibil sa fi derapat atunci cand ti-a aprins martorul ESP si sa fi generat eroarea de cuplu motor redus.
Daca nu mai apare, e in regula. Daca reapare eroarea, incearca un update de soft la ECU.
  • M4d4lyNN

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2015

Multumesc, sper sa nu mai apara ca partea cu update de soft la ECU habar nu am daca pot sa o fac eu sau cum se face Smile
Am sters eroarea de ieri seara, si ieri / azi nu a mai aparut , sper sa ramana asa Smile
O seara buna
  • AndreiSandu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2016

La mine dupa cele spuse mai sus, am mers circa 500km si iar a aparut eroarea in mers, daca opresc masina si repornesc motorul eroare se stinge.
Eroare de calculator este aceeasi cu regulator presiune.
Ce parere aveti, ar trebui sa-l schimb totusi (destl de costisitor ~900 lei)?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,069
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Cum a venit zapada am fortat masina la urcarea unui deal cu zapada, am parcat... si cand sa plec a doua zi nu mai pornea...

Nu porneste...
- La punera contactului martorul "masinuta cu cheita" clipeste in continuu.
- Clipirea martorului fiind concomitent cu tacanitul releului care si el tacane in continuu. (releul care alimenteaza ECU)
- Si ventilatorul de racire merge in continuu
- Nu are nici o eroare stocata.

Am pus releul pe direct (30-87),probat cu alt releu tot la fel face...

Astept sa se incalzeasca... o sa am de cauta.
Poate imi dati un pont de unde sa incep, si ce ar putea sa aibe.


Ultima modificare facuta de catre T.ion la Mar 13 Dec, 2016 5:54 pm, modificat 1 data in total
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

ECU a decedat. E imposibil sa nu ai eroare.
Intra pe motor si vei gasi ceva de genul P1612 - Immobiliser No Or Wrong Signal, iar pe imobilizator vei gasi o eroare de genul B3059 - No Engine Request Received.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,069
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Sincer imi este greu sa cred ca ar fi ECU (este indepartat de motor dar tot pe locul lui) - dar orice este posibil la Z16XE.
Am facut testul cu pedale atunci - si nu are nici o eroare.

Mai degraba un scurt. - nu ramane releul cuplat.
Sau masa de pe carcasa de la ECU - o sa verific.
Fire, cabluri, mufe.

O sa verific masa care vine la pini de pe soclul releului.
Si o sa trag masa pe carcasa la ECU.
O sa vad ce concluzii trag, o sa verific si componetele de pe traseul acesta.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,069
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Din ce am masurat pe soclul de la releu, am un scurt pe undeva.
La pinul 87 (8.) - am 1.74v
Posibil si pe pinul 85 sa fie tot la fel - (doar pe el vine comanda de la ECU spre releu.) aici trebuie sa am masa fara nici o valoare.

Cand o sa am timp o sa il caut.
O fi intrat zapada pe undeva.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Dupa 2 ani si 3000 de mesaje n-ai inteles ca testul cu pedalele e frectie la picior de lemn ?
Pune Opcomu` pe masina si spune ce gasesti PREZENT.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,069
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Am pus OP-COM pe ea.
Nu puteam sa ma conectez nici la ECU si nici la IMMO

Cautand pe forum - am ajuns la concluzia ca ai dreptate ECU este dus/defect
sau ii lipseste ceva masa etc... (o sa vad in vara daca mai este ceva de el.)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=136986

Am montat ECU de rezerva - si a pornit fara probleme... (am lasat-o sa isi invete parametri pana a atins 90C)

@iulian1971 Mersi.
Pentru indrumari.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Asa mai vii de-acasa.
Ai ECU de rezerva. Bravo dom`le.
Vezi ca merge reparat daca nu a mai fost umblat prin el. Si chiar daca a mai fost umblat, poate s-a lucrat finut.
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2016

Azi seara pe la 20:30 mi s'a oprit masina (astra h 1.7 CDTI 2005 (Z17DTH) in trafic pur si simplu, inainte sa se opreasca a aparut in bord martorul masina+cheie, dupa 4-5 incercari a pornit iar dar nu a mers nici 10 metri ca iar s'a oprit,mi'a adus tata 5L motorina sa bagam (am crezut ca aia e problema) dar nu pornea nici dupa,am facut testul cu pedala si : ECN 210870 , ECN 05007F , ECN 213971 , ECN 000275 , ECN 008703 , ECN 05005b pe langa eroarea ECN 007071 care o aveam de mult.
Ce poate fi ? Multumesc si sarbatori fericite va doresc.


Ultima modificare facuta de catre ToXicLi0N la Dum 25 Dec, 2016 12:37 am, modificat 1 data in total
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Salut.
Problema ta e presiunea din rampa.
P0002 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance - regulator presiune rampa;
P0087 Rail Pressure Low Pressure - presiune mica in rampa.
Poti inlocui supapa mecanica din capatul rampei dupa care, daca nu se remediaza problema, regulatorul de pe pompa de inalta.
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2016

Iti multumesc, iar celelalte erori ce inseamna ?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata