Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stangeti surubul care prinde cablul de masa pe caroserie si pe motor . Urmariti cablul care pleaca de la borna de minus a bateriei si strangeti bine suruburile de fixare. Deasemeni incercati sa miscati de acest cablu care e posibil sa fure curent in papucii cu care e montat pe motor, respectiv caroserie.
Skip ads

  • emilmarin

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y 1,7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mai baieti, va vorbeste unu care a avut aceasi problema si care s-a rezolvat.
nu i-au apararea nimanui si nu dau dreptate nimanui, dar am avut de doua ori problema respectiva si de doua ori aceiasi cauza
Mers la sevis bun , sau schimbat releul de incarcare si puntea de diode ( in situatia mea)
Problema rezolvata
PS nu e normal sa palpaie in niciun caz
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:Imediat va aparea cineva care iti va sugera ca ai o dioda impuscata sau releul de incarcare sau...alternatorul.
deci, sa-l asteptam....
citesc si imi vine sa rad ......in primul rand tin sa confirm cele spuse de invest 20042001 cu timpul de post incalzire al buiilor incandescente .....la mine tin in jur de 18 segunde dupa pornirea motorului .....am pus un bec cu un fir la masa si unul pe piulita bujiei - pun contactu becul sta aprins ( deci bujiile se incalzesc) dupa ce pornesc motorul palpai cum am zis timp de 18 segunde intrun regim constant .......apoi cum se incalzeste motorul sunt deconectate de centralita. in al doilea rand problema cu palpaitul vine de la un lant de factori .....cum iarna la temperaturi joase e nevoie de mult curent pt incalzirea bujiilor , pompa de motorina incalzirea filtrului de ulei ( pt cei care au ) apoi depinde de cat de repede porneste daca dai mult la automat consumi mai multa baterie . si releul regulator de tensiune e responsabil de readuceerea tensiunii la limitele normale dupa ce porneste motorul , alternatorul incepe sa produca curent si releul comanda cat curent are nevoie ca sa se ajunga la cei tensiunea normala .si baga curent in rezistenta de excitatie a alternatorului ( pt cei care nu stiu alternatorul are 2 bobine ...... cea fixa cu 3 infasurari care au un cap legat la cate o dioda --,, indusa,, si un ansamblu de un magnet si o bobina care formeaza rotorul adica ,,inductorul ,, care formeazaza campul magnetic si cu cat e nevoie de mai mult curent in circuit la relanti ,cu cat tensiunea aplicata rezistentei din rotor este mai mare si campul magnetic creste ....si este ,, transformat in curent alternativ de cele 3 infasurari din bobina fixa , iar blocul de diode transforma curentul alternativ in curent continuu.) deci pt autorul acestui topic te sfatuiesc sa verifici tot circuitul de incarcare -alternator-releu , ( in primul rand infasurarile , apoi releul regulator de tensiune si legaturile la masa ) iti las id meu de messenger ca sa iti explic si faza cu palpaitul cu releul stricat ...xxlmgm21 salutari si numai bine ....
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
continuare .... la relanti ....releul nu detecteaza ca scade tensiunea in instalatia electrica si nu modifica tensiunea introdusa in excitatia alternatorului ( am explicat ca la regim mic de turatii tensiunea aplicata e mare si la regim mare de turatii tensiunea aaplicata e mica ) sau ca sa ma intelegi .......un exemplu .......tu pornesti masina si se comsuma mult curent .....bateria se descarca si releul al trebuii sa detecteze scaderea curentului din instalatia electrica si ca readuca tensiunea in instalatia la limite normale 12-13 voltila la relanti trebuie sa se mareasca campul magnetic produs de rotor ca si tensiunea produsa sa fie mare .....( cum accelerezi se mareste viteza de rotatie a rotorului si automat creste campul magnetic si e nevoie de mai putina ,, excitatie ,, ) - exact ca in cazul dinamului de la bicicleta ...cu cat viteza e mai mare cu atat produce tensiunea produsa e mai mare ...becul lumineazaa mai puternic ..... la tine palpaiturile se produc la relanti in ritmul mersului motorului ,, nu ?
Skip ads

  • conyteo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
conyteo a scris:Aceeasi problema o am si eu la opelul meu astra h 1.7 cdti - 2005. Dimineata (in zilele foarte reci) la pornire am un zgomot (caraiala) de 0.5-1 secunde dupa care o perioada buna de timp imi fluctueaza luminile din bord si plafoniera la ralanti . Uneori dupa ce se incalzeste motorul aceasta fluctuatie dispare dar sunt momente cand revine. Am verificat cu atentie tensiunea data de alternator-releu si este in parametrii optimi. Mentionez ca masina are 120000 km efectuati (este a mea de la 60000km) si ca pana in iarna asta nu am observat acest fenomen. Bateria este originala din 2005 dar fara probleme la pornire.
Voi mai merge o perioada asa si in functie de simptome voi lua o decizie. Va tin la curent.
Va rog pe toti cei care postati in forum despre problemele legate de masina sa mentionati anul de fabricatie si numarul de km ale masinii, cat de noua este bateria si alte detalii care ar ajuta.
Sunt curios daca la masinile noi acuza cineva aceasta fluctuatie.

numai bine

teo


Asadar continui cu episodul 2 al seriei mele " PALPAIELI LA RALANTI "
Dupa primul episod care a constat in prezentarea simptomelor urmeaza unul scurt : NU-MI MAI INCARCA ALTERNATORUL DELOC.
Acum ma rog zeilor sa ma tina bateria pana la mecanic. Piesele sunt releu regulator + punte diode = 250 Ron . Manopera 170 Ron
deci un total de 420 Ron. Piesele le-am comandat. Stie cineva un mecanic mai ieftin ? Va tin la curent cu episodul 3 dupa ce le schimb.

teo
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:Si ar avea dreptate. Dar sa lasam timpul sa lamureasca situatia si sa vedem cat dureaza pana ne scrie Cipiotul ca a ramas fara servodirectie si are martorul de la baterie aprins.

Hai sa asteptam.


revin cu o completare ... schimbat bacteria, fluctuatiile au ramas ...
schimbat bujiile acum 2 sapt. (2 arse foarte tare, 2 putin) - pana acum n-am mai vazut fluctuatiile ... sper sa nu mai apara nici de acum incolo ... Rolling Eyes
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Smile
Bila alba pentru mineeeeeee
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nici nu era vorba de alta culoare la bila Razz

PS: tot n-ati raspuns pe topicul cu bujiile rupte la postul meu ... noroc ca l-am avut aproape pe dl. Dan si n-a fost nevoie sa fac un drum pana la Slobozia (parca si acum sunt blocate drumuri pe-acolo) ...
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cipiotul a scris:nici nu era vorba de alta culoare la bila Razz

PS: tot n-ati raspuns pe topicul cu bujiile rupte la postul meu ... noroc ca l-am avut aproape pe dl. Dan si n-a fost nevoie sa fac un drum pana la Slobozia (parca si acum sunt blocate drumuri pe-acolo) ...


Este ceva acolo si nu am raspuns eu? Hmmm, ma duc sa vad.

dar ce sa cauti la slobozia daca eu sunt la Urziceni? Smile (drumurile au fost inchise doar o noapte)

Edit:
vezi ca am raspuns si acolo Smile
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
greseala mea ... noroc ca n-am plecat la drum Very Happy oricum va sunam inainte Smile)
  • conyteo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
conyteo a scris:
conyteo a scris:Aceeasi problema o am si eu la opelul meu astra h 1.7 cdti - 2005. Dimineata (in zilele foarte reci) la pornire am un zgomot (caraiala) de 0.5-1 secunde dupa care o perioada buna de timp imi fluctueaza luminile din bord si plafoniera la ralanti . Uneori dupa ce se incalzeste motorul aceasta fluctuatie dispare dar sunt momente cand revine. Am verificat cu atentie tensiunea data de alternator-releu si este in parametrii optimi. Mentionez ca masina are 120000 km efectuati (este a mea de la 60000km) si ca pana in iarna asta nu am observat acest fenomen. Bateria este originala din 2005 dar fara probleme la pornire.
Voi mai merge o perioada asa si in functie de simptome voi lua o decizie. Va tin la curent.
Va rog pe toti cei care postati in forum despre problemele legate de masina sa mentionati anul de fabricatie si numarul de km ale masinii, cat de noua este bateria si alte detalii care ar ajuta.
Sunt curios daca la masinile noi acuza cineva aceasta fluctuatie.

numai bine

teo


Asadar continui cu episodul 2 al seriei mele " PALPAIELI LA RALANTI "
Dupa primul episod care a constat in prezentarea simptomelor urmeaza unul scurt : NU-MI MAI INCARCA ALTERNATORUL DELOC.
Acum ma rog zeilor sa ma tina bateria pana la mecanic. Piesele sunt releu regulator + punte diode = 250 Ron . Manopera 170 Ron
deci un total de 420 Ron. Piesele le-am comandat. Stie cineva un mecanic mai ieftin ? Va tin la curent cu episodul 3 dupa ce le schimb.

teo


EPISODUL 3.

Asa cum v-am promis revin cu episodul 3 al serialului meu "PALPAIELI LA RALANTI"
Ieri am fost la mecanic si am schimbat releul regulator si grupul de diode.
Una dintre diode era "impuscata".
Poze vedeti aici :
http://www.rulota.ro/forum/...p?p=159437#159437
Am pus in locul lor unele noi marca UNIPOINT (made in china) Sad sa vedem ce o sa fie de capul lor si cat o sa ma tina.
Dupa remontarea alternatorului si masurarea cu volmetru toate valorile sunt in parametri normali.
Deci in cazul meu, palpaielile demonstrau probleme la grupul alternator nicidecum probleme ale bateriei , bujiilor incandescente sau alte cauze.
Asta nu exclude posibilitatea ca la alte masini aceste palpaieli sa aiba aceste cauze fara legatura cu alternatorul.
Operatiuni principale la schimbarea releului si a diodelor.
1. Depontare furtune de pe pompa de vacum.
2. Demontat claxon.
3. Demontat alternator cu tot cu pompa de vacum.
4. Demontat pompa de vacum de pe alternator.
5. Demontat capacul de la alternator.
6. Dezlipit firele de la infasurarile alternatorului.
7. Indepartat releul si diodele vechi.
8. Pozitionat si montat releul nou si diodele.
9. Realizate lipiturile prin cositorire la infasurarile alternatorului.
10. Montat capac alternator.
11. Montat pompa vacum.
12. Remontat alternatorul , furtunele popei de vacum, claxon, curea de transmisie.


Numai bine

teo

[img]http://www.rulota.ro/forum/download.php?id=2669[/img]
[img]http://www.rulota.ro/forum/download.php?id=2668[/img]
[img]http://www.rulota.ro/forum/download.php?id=2667[/img]
[img]http://www.rulota.ro/forum/download.php?id=2666[/img]
[img]http://www.rulota.ro/forum/download.php?id=2665[/img]
  • kronnos

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Cam liniste de ceva vreme...ori s-a mutat topicul...

Redeschid cu aceleasi simptome... palpaie luminile indiferent daca e rece sau cald motorul .. cand nu e turat.
Acum 3 luni in service am schimbat puntea si diode; palpaitul a disparut...pana acum 2 saptamani.
Ieri mi-a picat servodirectia (de la pompa caci aveam lichid la caseta) si palpaia martorul de la baterie (cam 10 min/ cativa km).
Azi dimineata.. am servo, nu mai palpaie martorul de la baterie, dar luminile tot palpaie.
PS: bateria e noua, Varta...
Sfaturi?

Merci,
Skip ads

  • kronnos

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
...si rezolvarea...
Schimbat iar releul ... puntea era buna...
Nu stiu cat de normal e sa se duca releul in 4 luni mai ales ca nu am alti consumatori decat cei standard pe masina, dar .. ori imi dechid service ori imi iau actiuni la astia pe care-i imbogatesc... Sad

Cu bine,
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sper sa nu fi luat chinezisme caci de aceea s-a ars
  • n36ru7zu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna,o problema asemanatoare am si eu la vectra b 1,7.dimineatza knd pornesc totul e ok,dupa vreo' juma d ora incep sa imi palpaie luminile,bordu parca e brad de Craciun,iar la relanti e turata normal..asta de vreo 2 zile si din senin.In urma cu 2 luni am schimbat punte diode+releu.am fost azi la mecanic si scula lui zice ca incarca bine,si a zis sa ma duc maine sa verifice probabil e un contact imperfect la masa.Avand in vedre ca stau cam prost cu timpul si cu banii mam gandit sa apelez la ajutorul vostru.Multumesc
  • danyel431

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 1800
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un opel vectra b,1.8 benzina,116 cp.poate sa imi spuna si mie cineva de ce imi palpaie luminile dupa ce se incalzeste motorul si turatia motorului merge dupa ritmul luminilor la relanti pentru ca,cand o accelerez isi revine.multumesc,astept raspuns
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scula lui ... Very Happy nu sesizeaza variatiile bruste de tensiune care se vad in schimb in intensitatea luminilor ,majoritatea se stabilizaeaza pe la un 14-15v si pare la prima vedere normal ,la verificare/reparare sa se acorde importanta si rectificarii inelelor colectoare pe care stau carbunii santurile si orice urma de flamare trebuie sa dispara.
  • cosmindnl

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
In legatura cu palpaitul luminilor in bord am si eu aproape aceeasi problema, indiferent rece sau cald. Am observat ca in momentul in care misc volanul putin spre stanga cand stau pe loc la relanti (de exemplu)se stabilizeaza luminile, daca aduc rotile in pozitie dreapta iar incepe sa palpaie luminile.
Sa fie oare o problema de servo? O sa incerc sa schimb uleiul de servo.. poate se remediaza problema....o fi mergand greu pompa...sau probleme cu periile de la motoras.
Puntea de diode, releul si bateria au 1 an.
Astept sfaturi.

Astra 1.7CDTI 2004, 205000km.
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare

Din pacate odata cu frigul a aparut o problema la Astra mea de care credeam ca am scapat. Dimineata la pornire cu motorul rece se aprinde masinuta cu cheita in bord si pentru cateva secunde dupa pornire palpaie luminile in bord, dar insesizabil.
In vara scapasem de aceasta problema prin schimbarea bateriei. Bujiile au o vechime de 1 an jumatate.
Dupa ce se incalzeste motorul, si fac o repornire se stinge si martorul. Am citit cu OP COM eroare si este P0380 - Glow device general error.

Ce ar putea sa fie? Nu mai pot de nervi... Chiar o sa ma bantuie toata viata eroarea asta...

Nu as vrea sa schimb iarasi bujiile si sa nu fie de vina. Ma gandesc ca ar putea fi releul...dar...

Orice sfat este binevenit.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
glow device general error, P0380, cum ar veni, adicatelea, se pare ca la tine este una bucata problema in zona aproximativa a lui bujiile incandescente, domnu' meu
Adica (cel mai probabil) ai o bujie arsa. Eu zic sa incepi sa verifici de acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR