Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Surburile torx de fixare a carligului ?
Skip ads

  • cix
  • *
  • 11 mesaje
  • din 17 Jan 2009
  • Astra 2009 1.4 Twinport
  • Neamt
  • cix

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2009 1.4 Twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
despre care carlig e vorba?
  • amotav 06

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,si eu am aceeias problema cu haionul si e tare enervant am facut cam tot ce se putea am reglat suruburile de cauciuc,am siliconat chederul,am demontat tapiseria haionului,(crezind ca s-a slabit ceva pe la motorasul de la stergator),am uns cu vaselina siliconica balamalele,si mecanismul de inchidere,am pus buretei pe umerii din plastic pe care se aseaza etajera haion dar tot se auzea. A doua zi am dat tot jos din masina,adica bancheta spate, etajera,trusa medicala,triunghi,roata de rezerva...tot ce se putea da,si cu haionul deschis am plecat in proba si tot se aude.Orice ar fi o sa-i dau de cap pana la vara...glumeam. Poate mai e ceva ce nu stiu .
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ai desurubat suficient bulbii de cauciuc ? In asa fel incat sa se inchida greu haionul (cu o forta mai mare de trantire).
Verifica si sistemul de zavorare : ,,carligul'' de pe masina in care se agata balamaua. Sa nu fie slabit.
Skip ads

  • gigi haios

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cei care au desfacut plasticul negru al haionului / au avut de efectuat o reparatie la haion sa verifice toti bradutii sa fie introdusi la locul lor
  • amotav 06

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc ddf voi verifica suruburile chiar asta seara. Orice ar fi ma gindesc sa dau jos amortizoarele si sa merg in probe fara ele , si atunci sa vad daca se mai aude ceva . Rolling Eyes Un macanic m-a sfatuit sa fac lucrul acesta caci ( crede el ) ar putea fi bucsile de sus de la amortizoare si ele scot niste sunete ce par a fi in interiorul masinii. Tot o sa-i vin de hac . Va salut pe toti si va tin la curent
  • amotav 06

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am descoperit toata treaba.Am scos amortizoarele si am montat rotile la loc,dar a fost foarte dificil sa fac o tura cu masina pe teren mai cu denivelari,si spre surprinderea mea zgomotul nu se mai aude absolut deloc.Ce am descoperit e ca nu sunt de vina amortizoarele si nici bucsile acestora ci sistemul de prindere al amortizoarelor la partea de sus.
Am masurat cu sublerul gaura in care intra surubul de sus si nu e rotunda si calibrata fix de 12mm ci este ovala,si e vizibil si la ochiul liber.
Gaura trebuie sa aiba 12mm dar la mine are pe vertical 12mm iar pe orizontal are 12,8mm, si se vede cum a frecar saiba surubului acolo pe suportul amortizor.
Am pus la loc amortizoarele si acum urmeaza sa fac 2 seibi la strung,calibrate fix de 12mm,si sa le sudez pe suportul amortizor aplicate peste gaura cea cu uzura,bineinteles pus surubul si strins f bine saiba inainte de sudare.Tabla suportului este groasa de maxim 1,5mm si daca surubul s-a slabit foarte putin in timp a facut aceasta uzura.Seibile la strung o sa le fac de maxim 3mm grosime,oricum surubul e destul de lung.
Surubul nu are nici un fel de uzura este facut dintr-un material mult mai dur.
Va salut pe toti si va doresc o zi buna
  • amotav 06

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare la toti,s-a rezolvat cu zgomotul de pe spate si sunt foarte multumit ca nu se mai aude absolut nimic , acum totul e cum a fost inainte cind masina era noua.
Am sudat seibile calibrate de 12mm pe suportul amortizor si astfel am rezolvat o mare problema care ma macina de ceva vreme
Skip ads

  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
are cineva idee cum se scoate bara fata ? vreau sa o dau jos, sa indrept insertiile ale metalice din interior
  • gigi haios

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
din catre imi aduc aminte>
la fiecare roata se desfac aparatorile,
ridici capota si vei gasi 2 bulbi negri, trebuie scosi (prin ridicare)
sub bara, cum privesti din fata masina, se mai afla parca 3 clipsuri care tot asa se trag de ele
si cu ajutorul unui amic incepi si tragi de bara din lateral, iar pe urma treci in cealalta parte si tragi la fel.
nu te grabi si dupa ce este desprinsa bara trebuie sa deconectezi o mufa (senzor temperatura ext) din mijlocul barii pe interior.
pentru mai multe detalii cauta manualul de reparatii.
succes
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am reusit, mersi !
  • gigi haios

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cu placere!
Skip ads

  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
de ceva timp ma deranjeaza ca la plecare de pe loc masina in a 1 a imi balbaie daca pot spune asa (debraierea si accelerarea trebuie sa fie mai lungi), la inceput prea putin sesizabil si deranjant (la pante de 10-20 grade mergea in a 2a la relanti) dar cu trecerea timpului probleama a devenit mai apasatoare si deranjanta. ce se poate face in privinta asta sa se remedieze ceva ?
  • bmihai_2005

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1,4 twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am o astra clasic ll,... (1.4 din 2007, am 42 mii km), de ceva timp am impresia ca se aude in habitaclu un zgomot ca de ''cardan'', un uruit .....mentionez ca se aude doar cand am geamurile inchise.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si la mine se aude cam acelasi tip de zgomot, in principiu cand sunt in treapta 4, 5 si nu am o turatie foarte mare (2000 - 2800).
ca si cum am grup pe spate si huruie, dar nu foarte deranjant.
masina are 69000 km.
  • thisadi

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
amotav 06 a scris:Salutare la toti,s-a rezolvat cu zgomotul de pe spate si sunt foarte multumit ca nu se mai aude absolut nimic , acum totul e cum a fost inainte cind masina era noua.
Am sudat seibile calibrate de 12mm pe suportul amortizor si astfel am rezolvat o mare problema care ma macina de ceva vreme



nu pui si tu o poza ceva, sa vedem exact despre ce e vorba si cum se face?
mersi
  • catalin nedelea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 Z 14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
bmihai_2005 a scris:am o astra clasic ll,... (1.4 din 2007, am 42 mii km), de ceva timp am impresia ca se aude in habitaclu un zgomot ca de ''cardan'', un uruit .....mentionez ca se aude doar cand am geamurile inchise.


aceeasi problema am avut-o si eu (astra clasic II sedan,1,4 din 2007) la 35-36 mii km si cand am mers la revizia de 35 mii km la reprezentanta am semnalat problema iar cei de acolo mi-au spus ca pe spate cauciucurile sunt tocite inegal si chiar asa era ,marginea lor,atat interioara cat si exterioara (rizurile) era ca un fierastrau,unul mai sus altul mai jos. Anvelopele erau cele cu care a venit masina - Dunlop. Dupa ce le-am schimbat (toate 4) totul a revenit la normal. Asa ca verifica si tu cum s-au tocit ale tale.
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut

In 5 ani si 74000 km s-au strins urmatoarele:
-la 40000 km pompa de apa a inceput sa curga
-la 45000km scimbat rulmenti fata
-la 50000 km shimbat bielete antiruliu si bucse bara stabilizatoare
-la 60000 sghimbat primele 2 becuri
-la 65000 s-a rupt axa cu came evacuare(atentie !-verificati suruburile de la palierele axelor cu came ca sa nu patiti la fel) deranj mare 1800 ron
-la 70000 km s-a rupt clapeta de la recirculare (confectionat din aluminiu alta-scutit 240ron)

Ce parere aveti
Multumesc
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut

Apropo de ture -nu exagerati.
Explicatie:
Intr-o depasire i-am dat treapta inferioara (a trei-a cred) si am calcat-o pina pe la 5500-6000 ,dupa ce am depasit se aprinde in bord semnalizarea cu "motorasul" ,opresc ,opresc si motorul dau din nou cheie si totul revine la normal ,presupun ca a fost o semnalizare de la sonda din esapament probabil gaze nearse.Toate bune si frumoase ajung acasa .Ziua urmatoare plec dimineata la serviciu pornesc motorul ,parca o idee zgomotul schimbat ,in fine ma duc unde am treaba si sunt nevoit sa-i dau iar ceva ture 3500 se aprinde iar becul in bord si imediat dupa motorul da intr-o tacaneala de nu-mi venea sa cred si parca mergea in doua pistoane Ajung la serviciu ,si o las acolo era sambata ,zic lasa ca vad luni ce are . Luni demontez capacul de sus cel cu "ecotec" si constat cu stupoare ca doua lagare de la axa cu came de la evacuare erau slabe iar axa cu came era rupta in doua .Eu cred ca axa sa rupt de la prima semnalizare a becului si am mai mers cu masina pentru ca cele doua bucati din axa nu-si scimbasera pozitia una fata de alta.
Deci aveti grija TURELE + SURUBURILE DE LA PALIERELE AXEI CU CAME NEVERIFICATE ==AXA CU CAME RUPTA

Toate bune
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chestia cu axul came rupt este defect des intalnit https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=came , e defect de fabricatie dupa cum se pare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR