Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut

Dan daca nu te superi pun si eu o intrebare "tehnica"
Cind am demontat motorul si am schimbat axa cu came rupta (si doua supape strimbe) in galeria de admisie (din plastic ) am observat ca una din clapetele de la twinport nu se inchide complet desi nu este blocata celelalte sunt OK .Atunci am lasat-o asa cum era .Dar stau si ma gindesc daca am facut bine. Cred ca este strimba din fabricatie sau de la montaj in fabrica altfel nu are nici o logica.Ce zici merg cu ea de aproape un an(10000km) nu se observa ceva in mers.Merita sa desfac din nou galeria si sa o indrept.

Multumes anticipat
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iei si indrepti, pilesti, schimbi etc. sa fie OK !
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc
o sa incerc cit mai curind
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Am stat si m-am gindit in legatura cu problema mea anterioara .Sa desfaci galeria de admisie nu este mare lucru dar nu inteleg cum o sa o curat si cum o sa ajung la clapeta aceea strimba deoarece si acum incepe povestea:
-Galeria de admisie este din plastic :
-Daca vrei sa umbli in ea trebuie sa o desfaci in doua
-Probabil ca la imbinarea celor doua bucati exista o Garnitura care fie se poate refolosi iar de cumparat nu se gaseste (cei de la opel au ca piesa de schimb galeria cu totul ).
Deci Dane cum este treaba ai mai desfacut vreo galerie din plastic de la imbinarea celor doua bucati.
Ai vreun sfat depre Garnitura si unde se poate Gasi de cumparat.

Multumesc
Eu zic ca daca nu o desfaci in doua nu ai cum sa o cureti ca lumea si nici cum sa indrept clapeta strimba.
Apropo exista posibilitatea ca anumite reglaje care au fost facute in fabrica la motor sa se altereze daca eu indrept clapeta (de la Twinport).Asta in ideea ca aceasta clapeta a fost strimba inca din faza de fabricatie si polonezii au setat motorul cu ea strimba
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
nu iti face griji ... motorul nu a primit alt soft / alte setari daca acea clapeta a fost stramba din fabrica. Se indreapta si ar trebui sa fie OK.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Admisia de plastic seamana cu astea :
https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie
https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie
Succes
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare la cati km se verifica suruburile de la palierele axei cu came? Si mai am o problema de vreo 2 zile dimneata cand pornesc masina la plecarea de pe loc tremura motorul ca si cum ar fi subturat, problema este ca doar o singura data face asa daca opresc si plec iar pleaca rotund aveti idee care ar fi problema? Masina are 15.000 km si revizia am facuto acum o luna . Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Le verifici dupa care uiti de ele, e bine dupa 50,000km sa verifici din nou si sa cureti capacul culbutori.
Skip ads

  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ok am sa le verific. In legatura cu trepidatul la plecarea de pe loc am observat ca nu face intotdeauna poate fi din cauza calitatii benzinei?
Mersi mult.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are treaba benzina.
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca are si benzina un cuvant de spus, si eu am terpidatii cand pornesc masina dimineata si plec, bagasem de la petrom de 95, si la indrumarea unui tip de aici am pus un atol 101 si nu mai am simtolele alea dimineata, acum terpidatiile astea sunt si ele de mai multe feluri, probabil, la mine a fost de la benzina
  • CataTun

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 z32ae
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasi problema cu zgomotul dar din cate am auzit si eu nu e nimik grav am masina de 2 ani eu am 1.6 16v si merge de rupe stati linistiti Very Happy Va salut pe toti
Skip ads

  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu o chestie ce ma deranjeaza, am sesizat de ceva timp ca am un sunet ciudat in bord in sensul ca se aud sunete la trecere de nivel cu calea ferata (sunetul de clopot, des, intalnit si in filme - sper sa va dati seama la ce fac referire) se aude doar in treptele 1-2-3 la viteze rezonabile, ca dupa aia are acel sunt specific la frecarea cu aerul si nu se mai aude. Ventilatorul il tin la treapta 1, ma gandesc sa nu fie ceva ceva din sistemul de ventilatie. A mai intalnit cineva asa ceva ?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca cel mai bine ar fi sa postezi un filmulet eu chiar nu pot sa-mi dau seama ce ar putea sa faca in bord precum un clopot
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
- a disparut acel sunet asa cum a si aparut ..... de nicaieri !
- ceva ani in urma am luat o groapa mare, mare de tot cu partea dreapta fata, aveam vreo 30 k , pe la 40-50 k a inceput sa apara timid un sunet intermitent la roata dreapta fata ce crestea in intensitate cu viteza, majoritatea mi-au spus ca ar fi un rulment, vuietul este deja suparator si masina are peste 60 k.
- asta o data si a doua oara de la 130 km/h in sus imi vibreaza volanul si masina , deci la 160-170 zici ca am aparat de vibormasaj in habitaclu, vibratiile cresc in intensitate cu viteza
Ceva ideii, rezolvari ? pareri ? sfaturi ?
Multumesc frumos !
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Treaba cu tremuratul poate fi din mai multe cauze:
-cauciuc cu galma
-jante strambe sau neechilibrate
- geometria dereglata
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns ! ciudat este ca nu am avut terpidatiile astea , in urma cu vreun an am facut geometria la roti ca imi tocea partea exterioara de la cauciucurile fata, sa inteleg ca aia in loc sa imi faca geometria au cam dat cu ea de pamant !
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat cu terpidatiile, o janta dpreapta fata era un pic ovala si nici o roata nu era echilibrata !
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare

Revin dupa ceva timp ! cu o alta problema la acelasi Motor Z14 XEP (1,4 Twinport).
De la ultima interventie pe forum am mai adunat cateva zeci de mii de Km ,acum masina are 140000 km.
In aceasta iarna inainte de singura ninsoare , am observat ca pe pereti vasului de expansiune apare condens iar apoi o mazga de culoare
inchisa (mai mult spre negru nu foarte groasa ) .M-am gandit la garnitura de chiuloasa dar m-am gandit sa astept si am schimbat antigelul
in ideea de a observa daca fenomenul persista .
Bineinteles dupa 500 de Km a aparut iara. nivelul la antigel sau ulei nu a scazut respectiv crescut semnificativ (categoric)
Garnitura inteleg ca este putin probabil sa se arda pentru ca este protejata cu aluminiu.Termoflot masina nu are , m-a intreb oare este
chiulasa fisurata si de ce ?

Ce parere aveti , a mai avut cineva o astfel de problema ?

Toate Bune
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca antigelul este curat si nu ti-a scazut vizibil in vas, eu nu cred ca e o problema.
si la mine (123 000 km) peretii vasului de expansiune sunt un pic murdari pe dinauntru de un fel de mazga neagra, parca un pic unsuroasa.
antigelul l-am schimbat de 2 ori pana acum.
cat de curand vreau sa dau jos vasul de expansiune si sa-l spal sa-l fac luna. vedem pe urma daca mai apar urme de negreala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR