catandfr
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
catandfr
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
catandfr
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am desfacut si valva EGR , garnitura veche aparent buna . Iar gazele arse din evacuare nu au cum sa intre in apa , garnitura este astfel facuta incat daca se sparge pe circuitul de gaze acestea se duc in atmosfera.
Am schimbat garnitura pentru ca tot am desfacut.
M-am hotarat sa o las in pace , daca se agraveaza atunci desfac .
Din cele auzite pe ici pe colo , garnitura de chiulasa nu prea cedeaza.
Posibil chiulasa fisurata s-au cilindru fisurat ?
O parere va Rog
Multumesc
Am schimbat garnitura pentru ca tot am desfacut.
M-am hotarat sa o las in pace , daca se agraveaza atunci desfac .
Din cele auzite pe ici pe colo , garnitura de chiulasa nu prea cedeaza.
Posibil chiulasa fisurata s-au cilindru fisurat ?
O parere va Rog
Multumesc
- miraflor2007
- *
- 34 mesaje
- din 01 Dec 2016
- Combo 2007 Z14XEP
- Cluj
miraflor2007
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Combo 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2016
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pinky tacanit la motor in dreapta poate fi de la valva purjare vapori benzina si este perfect normal.
Motorul asta Z14XEP e o mica bestie numai ca trebuie tinut dupa 3000ture, din cite retin cuplul maxim e pe la 3800. Deci pentru consum mic mergi "subturat" daca vrei sa depasesti fara greata o bagi in viteza inferioara si o calci. O fi el mai zgomotos decit Z16XEP dar e mai fiabil si distributia pe lant te face sa dormi linistit, cind tacane abia atunci o schimbi.
Motorul Z14XEP provine ca principiu din stramosii X10XE/X12XE, au vazut ca e ok si au scos seria euro4 Z10XE/Z12XE, in continuare au mai tras de el, marit putin cilindree si alt ECU de a iesit Z10XEP/Z12XEP, nu adurat decit foarte putin si iar au mai tras putin de el scotind Z14XEP care a inlocuit Z14XE care cam avea bube (consuma ulei, termina EGR, crapa bobina inductie, crapa ECU).
Singura problema la seria XEP twinport e ca trebuie curatata admisia (celebrele clapete) si la schimbare distributie musai se vor inlocui pinioanele. La seria XE erau adevarate, cu dinti caliti etc. si se inlocuia numai cel de pe vibrochen, la XEP sunt niste table ambutisate de doi lei dar pretul la toate 3 e cit la ala mic, deci tot acolo iesi.
Stai linistit, ai facut o alegere buna cu Z14XEP, dupa mine care mi-am bagat mina prin ele este momentan cel mai indicat motor de mediu litraj/putere. Este o imbinare perfecta de fiabilitate, consumabile/intretinere ieftina, putere, consum redus, pret mic la achizitie (un clasic II e acum 8,000euro).
Cum iesi din "garantie" iti recomand ulei Mobil1 0W40 ala american de la mama lui, depaseste calitativ de departe zeama GM 5W30. Nu am spus-o numai eu si benzinarii mici ci si cei cu Z19DTH, cum au pus ulei adevarat motorul era altul din toate privintele.
Motorul asta Z14XEP e o mica bestie numai ca trebuie tinut dupa 3000ture, din cite retin cuplul maxim e pe la 3800. Deci pentru consum mic mergi "subturat" daca vrei sa depasesti fara greata o bagi in viteza inferioara si o calci. O fi el mai zgomotos decit Z16XEP dar e mai fiabil si distributia pe lant te face sa dormi linistit, cind tacane abia atunci o schimbi.
Motorul Z14XEP provine ca principiu din stramosii X10XE/X12XE, au vazut ca e ok si au scos seria euro4 Z10XE/Z12XE, in continuare au mai tras de el, marit putin cilindree si alt ECU de a iesit Z10XEP/Z12XEP, nu adurat decit foarte putin si iar au mai tras putin de el scotind Z14XEP care a inlocuit Z14XE care cam avea bube (consuma ulei, termina EGR, crapa bobina inductie, crapa ECU).
Singura problema la seria XEP twinport e ca trebuie curatata admisia (celebrele clapete) si la schimbare distributie musai se vor inlocui pinioanele. La seria XE erau adevarate, cu dinti caliti etc. si se inlocuia numai cel de pe vibrochen, la XEP sunt niste table ambutisate de doi lei dar pretul la toate 3 e cit la ala mic, deci tot acolo iesi.
Stai linistit, ai facut o alegere buna cu Z14XEP, dupa mine care mi-am bagat mina prin ele este momentan cel mai indicat motor de mediu litraj/putere. Este o imbinare perfecta de fiabilitate, consumabile/intretinere ieftina, putere, consum redus, pret mic la achizitie (un clasic II e acum 8,000euro).
Cum iesi din "garantie" iti recomand ulei Mobil1 0W40 ala american de la mama lui, depaseste calitativ de departe zeama GM 5W30. Nu am spus-o numai eu si benzinarii mici ci si cei cu Z19DTH, cum au pus ulei adevarat motorul era altul din toate privintele.
Buna seara. Sa inteleg ca daca motorul merge frumos si nu se aude nimic la lant, acesta poate sa duca si 200.000 km? Daca pinioanele sunt de slaba calitate, dar lantul inca e in stare buna, e posibil sa " cada' vre-un pinion si de aici sa strice toata distributia?
Multumesc pentru raspuns,