Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • octi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am o problema cu o turbina reconditionata acum 6000 km la Autonik(a nu se considera reclama).Turbina apartine uni Opel astra G 1.7dti cu 239.000km.
Problema e ca si aceasta a inceput deja sa bage ulei spre admisie si are joc si axul.http://www.youtube.com/watch?v=-ym7wmfZMAU&feature=youtu.be
Aceasta firma mi-a dat garantie 1 an.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sa-i contactezi si sa le spui cum sta treaba si ar trebui sa o re-reconditioneze .Ceva nu a fost calitativ ,nu avea voie sa te lase asa de repede.
  • octi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am mai descoperit o chestie,apropo de papatu de ulei prin turbina.
Deci...la rece papa ulei...putin...si dupa ce aunge la 90 grade nu mai papa un strop.
  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Help me please!
O accelerare de 3000 ture, fum negru apoi suierat puternic ... masina de pompieri nu alta.
La relanti nu zice nimic.
Cum accelerez ... deja merg la stins incendii. In permanenta suiera cand accelerez.
Ce este de facut?

E dusa turbina? Daca merg cu ea pe roti la un service, mecanic etc., este vreo problema?
La 2000 de turatii after ... mi s-a aprins martorul galben cu cheia pe bord.
Masina este Opel astra H 1, 7 CDTI Z17DTH, cu vreo 150.000 km in bord.

Multumesc anticipat de orice sfat!
Skip ads

  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La fel face cand ai vreun furtun de pe admisie iesit, colier nestrans de exemplu, asta in cel mai fericit caz. Daca sunt bine stranse atunci vezi sa nu fie vreunu spart: de la turbo la intercooler sau de la intercooler la admisie. Daca vreunu e spart dupa 2500 de ture lipsa putere, fluierat si fum negru. Verifica furtunele din poza, marcate cu sageata rosie.


  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de sfat!
O sa verific furtunele.
Chestia e ca si la peste 1000 de turatii imi fluiera. Cum apas pe acceleratie, imi fluiera.
  • alex11vsa

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur e turbina. La mine s-a intamplat la fel cu cateva luni in urma. Accelerare in mers, fluierat ca o sirena si turbina dusa. Am reusit sa o duc pe roti la mecanic fara sa o fortez.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
alex11vsa vezi ca tu ai alt motor si alta turrbina...mai bine sa verifice traseul turbo intercooler admisie decit sa dea jos direct turbina,am coleg care a gasit o mare fisura intr-un furtun la acelasi tip de motor.
Skip ads

  • alex11vsa

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Stiu ca am alt motor si alta turbina dar simptomele sunt identice cu cele pe care le-am avut eu cand mi s-a stricat turbina. Normal ca intai verifici toata tubulatura dar din cele spuse de colegul cu problema, sunt sanse mari sa fie turbina. Fluieratul puternic, gen sirena de pompieri, apare in general de la turbina defecta. Poate este norocos si scapa doar cu vre-un furtun si cu o cheltuiala semnificativ mai mica.
  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat turbina. Am o alta reconditionata, bineinteles. Turbina care m-a tinut mai putin de 350 km. A degenerat in autoaprindere pe ulei. Noroc ca am fost cu un cunoscator si am reusit sa opresc motorul la timp (se tura singur). Am fost din nou la service si am apelat la garantie si astazi am o alta turbina. La turatii mai mari suiera si asta putin dar ... masina inca merge.
Vreun sfat la asemenea probleme?

Oprirea motorului am realizat-o prin inchiderea motorului din cheie, treapta 5 si frana. Am avut noroc.
  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Apropo ... pot sa beneficiez de decontarea platformei de la service daca a fost din vina lor?
Ca in certificatul de garantie nu pomenesc de asa ceva si cred ca nici nu voi avea vreun succes de cauza.
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ti-au golit catalizatorul, ai toate sansele sa patesti la fel si cu asta. Doua turbine una dupa alta ma duc cu gandul la doua lucruri: catalizator infundat sau pompa de ulei. Daca motorul functioneaza fara zgomot de tacheti neamorsati atunci ramane catalizatorul.
Skip ads

  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Au curatat toate conductele, furtunele, intercoolerul, EGR-ul.
Eu unul cred ca piesele folosite la kitul de reparatie sunt de proasta calitate (chinezarii).
Turbinele noi am inteles ca sunt facute in Turcia sau mai stiu pe unde si pica foarte repede. O cunostinta a pus 3 turbine noi intr-un an si toate au picat (mai putin de 2000 km facuti).
Dezmembrarile ... poate ca sunt o varianta buna si financiar si calitativ. Aceasi cunostinta a luat apoi de la dezmembrari o turbina, a facut deja 150.000 in 2 ani (meseria ii impune km multi) si nu a avut probleme cu ea pana acum.
Cum iti e norocul ... sau ... sa ma duc mai des la biserica?
Sper sa ma tina asta. La un moment dat am inteles ca e normal sa suiere putin cand o ambalezi, ca doar de aia e turbina. Chestia e ca suieratul acela firav sa nu devina sirena de vapor Smile
  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
sh3rkhan a scris:Daca nu ti-au golit catalizatorul, ai toate sansele sa patesti la fel si cu asta. Doua turbine una dupa alta ma duc cu gandul la doua lucruri: catalizator infundat sau pompa de ulei. Daca motorul functioneaza fara zgomot de tacheti neamorsati atunci ramane catalizatorul.


Nu stiu, spre rusinea mea, care este catalizatorul. Nu am avut probleme pana in prezent si nici nu m-a interesat ... pana in prezent.
Motorul functioneaza bine, rotund. Cei de la service au zis ca s-au erodat paletii de la turbina din cauza injectoarelor. PFUI ... sunt eu prost dar nici chiar asa.
Dar, pentru linistea mea sufleteasca, m-am dus la meseriasi in injectoare si cand i-am intrebat de injectoare mi-au zis: dvs sunteti cu masina aia? porneste greu? are sincope in mers, gatuieli etc?
La raspunsurile DA, NU, NU ... au zis ... Ce are atunci sula cu prefectura? Ca sa isi justifice deseurile de piese de schimb care pica, se leaga ba de injectoare, ba de pompa de ulei, ba de altele.
Paletii la injectoare se erodeaza de la un corp strain intrat in motor si ajuns pana la paletii turbinei ... gen o pietricica mica sau un graunte de nisip. La 18000-22000 de turatii pe minut cate are turbina, este de ajuns si un graunte de nisip pentru a bloca o aripioara/palet a turbinei sau altceva si din cauza presiunii din sistem se rupe, se indoaie axul etc.
Concluzia: chiar daca injectoarele ar fi defecte, nu au cum sa afecteze turbina. Doar sa ii mareasca turatia in cazul in care "scuipa" mai mult combustibil pe capul cilindrului si creaza mai multa presiune in sistem.
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Catalizatorul este ca o "toba" mai mica imediat dupa turbina. Este cea mai frecventa cauza de defectiune a turbinei. Daca e infundat turbina se supraincalzeste. A doua cauza uleiul neschimbat la timp sau necorespunzator, cum ar fi ulei mineral 15W40. A treia pompa de ulei. Din cauza injectoarelor e posibil insa indirect: dau prea multa motorina , iar motorina nearsa trece de segmenti si intra in baie scazand vascozitatea uleiului si implicit proprietatile de ungere. Iar turbina cred ca stii ca nu are rulmenti si ca uleiul din motor ii unge axul.
  • musy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ms mult
  • Liv68

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut !

Pentru stiinta colegilor - iata un caz "clasic" :

- Vectra C Y20dth, an 2003, 280.000 km. Inca de acum multi zeci de mii de km am remarcat ca noutate un suierat fin venind din partea superioara-stanga a "instalatiilor" - dar nu m-am prins imediat de la ce era. Deunazi, am remarcat ca imi scadea rapid uleiul, la pornire scoteam fum albastru si lasam o "trena" in spate pana cand se mai incalzea motorul. De asemenea, erau urme de ulei in partea inferioara a motorului, se pare ca il baga pe evacuare si mai scapa la imbinarea superioara dintre pompa si teava de esapament.

- In cele 2 zile cand am rulat putin si incetisor in aceste conditi - mi-au aparut si 2 erori cu aceeasi definitie: P 0105, 1105 "Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure".

- Intre timp m-am auto-diagnosticat pe net (inclusiv clubopel.com) si am si cumparat alta turbina (second hand - 450 ron). Dupa demontarea celei vechi, s-a confirmat banuiala - axul turbinei avea un joc colosal. Astazi am montat-o pe cea "noua", am facut niste ture pana cand s-a mai ars uleiul imprastiat prin toate-cele si mi-au disparut si erorile.
  • andrei_andrei1580

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua. imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. de ceva timp am probleme mari cu masina in sensul ca nu mai trage cum trebuie, parca turbo nu face presiune. se auzea tare turbo ca un zuruit metalic asa si atat, fara putere. am mers asa insa deoarece in niciun service nu i-a dat de cap si astazi am patit-o. pe la vreo 3000 de ture s-a auzit un fasait si turbo a inceput sa scoata un vuiet mare. am oprit, am pornit din nou si vuietul s-a transformat intr-un trancanit metalic asa, un zuruit metalic. banuiesc ca turbo e dus de tot dar nu stiu exact ce se putea intampla. s-au rupt palele, se mai poate repara sau trebuie alta cu totul. cine detine mai multe informatii rog sa ma lamureasca si pe mine. multumesc.
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua, de curand am reconditionat turbo la o astra h 1.7cdti z17dth, am facut vam 800km dupa recondintionare masina trage bine,doar ca dupa ce merge 10minute se aude un suierat mai alesin decelerare sau in pauza dintre viteze, a mai patit cieva asta dupa reconditionare? Am garantie 1 an ce ar fi de facut sau de verificat? Multumesc
  • raduiasi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Italia
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut st nou pe forum...am o vectra c z19dth si azi a iesit o alta problema...nu mai trage motorul in tre 2000 si maxim si nu se mai aude suieratul turbinei de mentionat ca am cumparato la 104000 iar acum are 170000 va rog sugesti idei m am saturat de mecanici care nu stiu de capul lor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR