Ai uitat parola?


  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,106
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Se poate testa turbo variabil in opcom? Sa se miste 0-100% (gen egr)... astra h z19dtj
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

Salut , imi puteti spune daca pe teava ce vine de la filtru de aer si intra in turbina mai exista o garnitura de cauciuc ? Imi curge ulei in acea zona si teava are 3 tesituri , apoi e prinsa cu un colier dar ma gandesc ca pe la acele 3 taieturi se prelinge .
Opel astra H 1.7 CDTI DTH 2005 - 101CP
https://goo.gl/photos/Bk3yE82GUpSAcKQy9
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2011

Da, acolo trebuie să fie o garnitură lată, din cauciuc.
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

Multumesc de raspuns. Bănuiesc ca are de suferit si turbina daca nu este etansa acea legatura.
  • Aleks.bpa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2016

Salutare Astra g an 2000 2.0 dti 101 cp,distributie pe lant
Am citit si eu tot topicul datorita lipsei de putere a turbinei la masina mea. 280k km total,schimb de ulei mereu la timp si doar cu ulei de calitate.
Ma nemultumeste faptul ca nu ma mai baga in scaun cum o facea odata acum 6-7 ani la intrarea turbinei,accelerarea este mai mult constanta
Precizez ca jocul axului turbinei sus jos este de maxim 1mm si atat fara alt joc,toate peletele intregi,curatete s.a.m.d
La baza colierului la intrare in turbina pe exterior exista ceva urme de ulei
Pe la jumatatea tijei care face legatura de sus pana jos cu ungerea de ulei a turbinei exista o cantitate mai mare de ulei mereu existent (pe suprafata exterioara)
Am verificat presiunea tubului de la turbina ce intra in intercooler cu motorul turat,se intareste (nu exagerat de tare) dar parca pierde din presiune.Precizez ca l.am verificat si nu este spart
La accelararea pe loc aud un zumzait dar parca doar la unul din selenoidele de langa baterie,cel de langa turbo este nou si parca zumzaie din cand in cand.
EGR plus admisia de sub egr sau cum se cheama acolo curatat
Senzor MAF nou bosch.
Se observa ceva mai mult ulei sub pompa de vacuum.
Ulei mananca undeva min-max 1L intre schimburi.
Despre fum ce pot spune...mai scoate ca e diesel vechi .. e negru si il cam astup pe cel din spate la prima pedala mai puternica dar dupa nu mai scoate.
Ceea ce mai sesizez mereu e la relanti pe loc in spatele masinii miros de gaze.
Ce imi mai puteti spune despre wastegate.ul asta ca nu prea am inteles cum sta treaba cu el...am dat de el in mai multe discutii despre lipsa puterii.

Doresc sa ii dau inapoi motorului spontanietatea pe care o avea candva.
CEVA SOLUTII ?
VA MULTUMESC !

revin maine dim pe zi cu niste poze !

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata