Ai uitat parola?


  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,683
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Se poate testa turbo variabil in opcom? Sa se miste 0-100% (gen egr)... astra h z19dtj
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

Salut , imi puteti spune daca pe teava ce vine de la filtru de aer si intra in turbina mai exista o garnitura de cauciuc ? Imi curge ulei in acea zona si teava are 3 tesituri , apoi e prinsa cu un colier dar ma gandesc ca pe la acele 3 taieturi se prelinge .
Opel astra H 1.7 CDTI DTH 2005 - 101CP
https://goo.gl/photos/Bk3yE82GUpSAcKQy9
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2011

Da, acolo trebuie să fie o garnitură lată, din cauciuc.
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

Multumesc de raspuns. Bănuiesc ca are de suferit si turbina daca nu este etansa acea legatura.
  • Aleks.bpa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2016

Salutare Astra g an 2000 2.0 dti 101 cp,distributie pe lant
Am citit si eu tot topicul datorita lipsei de putere a turbinei la masina mea. 280k km total,schimb de ulei mereu la timp si doar cu ulei de calitate.
Ma nemultumeste faptul ca nu ma mai baga in scaun cum o facea odata acum 6-7 ani la intrarea turbinei,accelerarea este mai mult constanta
Precizez ca jocul axului turbinei sus jos este de maxim 1mm si atat fara alt joc,toate peletele intregi,curatete s.a.m.d
La baza colierului la intrare in turbina pe exterior exista ceva urme de ulei
Pe la jumatatea tijei care face legatura de sus pana jos cu ungerea de ulei a turbinei exista o cantitate mai mare de ulei mereu existent (pe suprafata exterioara)
Am verificat presiunea tubului de la turbina ce intra in intercooler cu motorul turat,se intareste (nu exagerat de tare) dar parca pierde din presiune.Precizez ca l.am verificat si nu este spart
La accelararea pe loc aud un zumzait dar parca doar la unul din selenoidele de langa baterie,cel de langa turbo este nou si parca zumzaie din cand in cand.
EGR plus admisia de sub egr sau cum se cheama acolo curatat
Senzor MAF nou bosch.
Se observa ceva mai mult ulei sub pompa de vacuum.
Ulei mananca undeva min-max 1L intre schimburi.
Despre fum ce pot spune...mai scoate ca e diesel vechi .. e negru si il cam astup pe cel din spate la prima pedala mai puternica dar dupa nu mai scoate.
Ceea ce mai sesizez mereu e la relanti pe loc in spatele masinii miros de gaze.
Ce imi mai puteti spune despre wastegate.ul asta ca nu prea am inteles cum sta treaba cu el...am dat de el in mai multe discutii despre lipsa puterii.

Doresc sa ii dau inapoi motorului spontanietatea pe care o avea candva.
CEVA SOLUTII ?
VA MULTUMESC !

revin maine dim pe zi cu niste poze !
  • nolob

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2010

Am schimbat de curind turbina, dar am intilnit un simptom ciudat, pe care nu l-am mai vazut la nici o alta masina turbo: la accelerare liniara, la anumita turatie (variabil, depinde cum apas acceleratia), are o ezitare ca si cum as lua piciorul de pe pedala, de 1 secunda, dupa care trece, urca in ture normal. Se observa la mersul normal in oras, mai deranjant in treapta a 2-a. La service nu au gasit erori, in afara de 1 injector.

Exista vreun meserias prin Bucuresti care sa imi faca o diagnoza corecta? Banuiesc ca se poate monitoriza presiunea sau asa ceva. Vreau sa stiu daca e de vina turbina sau vreo setare ceva, cit mai sint in garantie.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2006

Pai ce turbina ai pus? E noua? E reconditionata? E verificata? E ok geometria variabila? Electrovalva care actioneaza geometria e ok?
  • nolob

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2010

E reconditionata, dar nu stiu amanunte pentru ca nu eu m-am ocupat. Am mandatat pe cineva pentru ca nu am timp sa ma ocup Neutral
De aia sint dispus sa platesc pentru o diagnoza ca lumea, eventual sa vina si cel care s-a ocupat de achizitionarea turbinei ca sa explice ce si cum.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,316
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Mergi ,ca vad ca esti din Bucuresti,pe strada Suceava nr 5 parca este in Colentina,cei de acoo se ocupa de turbine
  • SDAmatiesei

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2017

Salut vin si eu cu o intrebare pentru un opel astra g din 2001 1.7 tdi motor isuzu...cand o accelez chiar si la turatie mica 1200-1500 scoate un suierat puternic cu cat eb mai accelerata e mai puternic si suieratul nu am becuri aprinse in bord si trage bine..
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2008

Ieri mi-a murit subit puterea , astazi la fel tragea ca un tractor , verificat T-ul aveam vacum la astra g 2001 y7dti m-am bagat sub masina si verific tija la turbina . Lipsa deplasarea tijei indiferent de accelerare , scos si furtunul de la camera care comanda tija de la turbina lipsa vacum Sad . Suspectez ca eletrovalva s-a blocat , am mai patit acum 8 ani cu eletrovalva care comanda egr-ul , aceasta am decapsulat-o a fost deblocata la fel cred ca si cea de la turbo a patit la fel ! Nu sunt nebun sa dau 750 de lei pe un selenoid mai bine pun un releu ( ca o gluma ) Very Happy
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

masina mea se strica doar in intervalul in care sta degeaba.
simptome anterioare ( vreo 5 ani): un usor fluierat la rece , pe decelerare, fluierat ce disparea odata cu incalzirea motorului
plecat de la serviciu, oprit cca 30-40 min la o banca,
apa era la 60 grade
dupa ce am plecat de pe loc a inceput sa sune ca in video de mai jos, incepand cu 1200-1500 rpm.
nu am erori la testul agrafa, nu scoate fum, masina trage, la clapeta am gasit ulei cat sa manjesti un deget; uleiul este la nivel
in acest moment masina are 280.000 km

https://youtube.com/watch?v=sRV7hLO3rDI
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,683
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Primul lucru ar fi bine sa verifici furtune si imbinari. O gaura cat un varf de ac este destul sa faca figuri' turbina.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

cornel_ionut a scris:masina mea se strica doar in intervalul in care sta degeaba.
simptome anterioare ( vreo 5 ani): un usor fluierat la rece , pe decelerare, fluierat ce disparea odata cu incalzirea motorului
plecat de la serviciu, oprit cca 30-40 min la o banca,
apa era la 60 grade
dupa ce am plecat de pe loc a inceput sa sune ca in video de mai jos, incepand cu 1200-1500 rpm.
nu am erori la testul agrafa, nu scoate fum, masina trage, la clapeta am gasit ulei cat sa manjesti un deget; uleiul este la nivel
in acest moment masina are 280.000 km

https://youtube.com/watch?v=sRV7hLO3rDI

ieri m-am inselat cu un aspect: masina nu mai trage , urca in viteza greu, ca un diesel clasic
mers la service, demontat turbina, trimis la un service cu "staif" ce reconditioneaza turbo, din Bucuresti
verdict: geometria variabila , kaput!
turbina "nu a luat-o pe ulei" dar se vor inlocui :geometria, axul cu palele , simeringurile, lagarele, cu piese OEM, spune service-ul ce reconditioneaza,
1 an sau 50000 km garantie
cost total: demontat/ montat turbo( 250 lei), ulei+ filtru ulei( am cerut un anume ulei si filtru) , furtun retur la turbo(25 lei) + reconditionat turbo ( 1300 lei)+ inlocuit 2 coliere de pe traseul turbo+ kit montaj turbo( garnituri)= 2000 lei
am dus masina dimineata, ma duc sa o recuperez in jurul orelor 18
voi mai posta in functie de comportamentul masinii
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 1.9DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

Salut
Asteptam postari in " functie de comportamentul masinii "

Ce ai rezolvat?
  • cristian7474

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1.9dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2015

Am si eu o problema legata de o astra 1,9 dth la care mi-a cazut turbina recent . S-a dat jos pt. reparatie si s-au gasit bucati de span din turbina precedenta care a fost montata acum 25000 km .
Ce parere aveti unde au putut ramine acele resturi ? Precizez ca atunci cind mi-a picat turbina a doua tura masina tocmai i-si facea regenerarea!

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata