Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut. Am cumparat o vectra A din 95 motor C20NE cu 147000 km. Dupa vreo 1000 km in care am mers destul de linistit nu am observat ca ar fi mancat ulei, insa dupa inca 2000 km in care am cam "calcat-o" am observat ca mi-a mancat vreo 400 g ulei. Am vorbit cu cineva de la un service care mi-a zis ca ar fi semeringurile de la supape. Insa daca tot se desface motoru pt a schimba semeringurile zic ca ar fi bine sa ii fac si o segmentare. As vrea sa va intreb daca e bine sa-l segmentez sau sa-l las asa in ideea ca dupa operatie sa nu intampin alte probleme.

Si daca ati pute sa-mi ziceti un service mai ieftin si mai bun din bucuresti?

Acolo unde am fost sa-mi zica ca sunt semringurile mi-am schimbat cureaua de transmisie si distributie si era un baiat tanar care nu stiu ce experiaenta mare avea (dupa ce mi-a scos cureaua de transmisie eu impreuna cu el ne uitam sa vedem cum o punem p-asta noua ca nu mai stia).

Mersi anticipat.
Skip ads

  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai eu am un kadett cu 260.000 km si nu papa pic de ulei.Nu prea imi vine sa cred ca la 150.000 iti maninca ulei.Te-ai uitat bine sa nu piarda pe undeva?
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nu cred ca scapa ca m-am uitat pe la baia de ulei si la surub si e uscat. Doar pe sus pe la garnitura aia de la capacu de la motor care e din pluta care am schimbat vreo doua dar totusi nu pare sa scape foarte mult pe acolo.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Odata ce desfaci chiulasa masoara ovalitatea pe fiecare interior de cilindru u comparatorul sa vezi ca uzura este acolo in functie de asta faci segmentare sau repari numai chiulasa (care oricum trebuie reparata)
Skip ads

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Tonescug ce inseamna ca ai "calcat-o"? Daca ai turat motorul mai mult decat trebuie e si normal ca ti-a mancat ulei. Parerea mea e sa mai mergi inca 1000 km normal, fara sa turezi peste masura motorul, si apoi poti sa spui daca ti-a mancat ulei sau nu.
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Turat inseamna 4000 - 5500 ture. Dar de ce e normal sa manance? Motoru ar trebui sa mearga in regim normal cred pana pe la 6200.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
am un prieten care are un audi 100 benzinar. Merge cu el deseori cu viteza peste 160 si ii mananca cateva sute de grame de ulei la 1000km. A fost la un mecanic si la intrebat daca e normal si raspunsul a fost ca este normal ca atunci cand mergi cu masina turata excesiv sa manance ulei.
Eu cred ca acel ulei se arde din cauza ca motorul se incalzeste mai mult.Poti sa incerci ce ti-am spus, inainte sa te apuci sa scoti o gramada de galbeni pe facut motorul
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ori mergi mai incet, la turatii mai mici, ori pui ulei pt. ca este normal sa-l consume daca-i dai forja, doar nu e motor de motocicleta.
De sengmentat lasa-te pt. ca nu e cazul.
Skip ads

  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Ok. Mersi pt raspunsuri. Oricum fum nu scoate, desi am turat-o pe la 5000 de ture si am tinut-o cateva secunde, asta pe loc nu in sarcina. Am crezut ca daca mecanicu ala mi-a zis ca trebuie schimbate semeringurile de la supape ca cica pe acolo intra in camera de ardere, ca daca tot desfac motoru sa i le schimb sa o si segmentez. Oricum din cate am vazut distractia asta nu costa exagerat de mult (vreo 7-8 mil cu tot cu manopera)si d-aia ma gandeam. Dar cred ca o las asha.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Fa compresiile si iti va spune mecanicul de acolo daca trebuie sau nu, jocul la simeringul de supapa nu influienteaza in nici un fel compresia...
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ce ulei ai??? ca ala de 5w 40 se arde mult mai repede la turatii mari, pune si tu un 10w 40 ca ala e mai gros si tine mai bine! La turatii mari orice masina iti papa ulei mai mult decat normal!
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
killer666 a scris:ce ulei ai??? ca ala de 5w 40 se arde mult mai repede la turatii mari, pune si tu un 10w 40 ca ala e mai gros si tine mai bine! La turatii mari orice masina iti papa ulei mai mult decat normal!



uleiu' 5w40 si 10w40 au aceeasi viscozitate la temperatura mare. nu diferea deloc cum ele se "ard" la turatii mari. direferenta e doar cu motorul rece Idea
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
jocul de la semeringuri nu conteaza....dar daca e o gramada calamina pe scaunul supapelor ele nu mai etanseaza 100% camera de ardere...la temp mai mari uleiu din rampa se scurge printre semeringuri, iar odata cu benzina care vine in camera de ardere apare si un pic de ulei. fum in cazu asta scoate doar la forje. io am un c20xe care la fel face.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca supapele nu ar etansa tu nu te-ai mai plange de consum ridicat de ulei, ci de ce trebuie sa mergi pe jos...
Daca compresia e buna, nu ai de ce sa schimbi segmentii, asta e o "pasarica" a mecanicilor mioritici, ramasa de pe timpul cand reparau tractoare sovietice... Laughing
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
dar pana la urma care e problema tehnica?..... frate daca o arzi, baga acolo ulei la fata, asta e situatia si nu'i nici un bai. nici nu se pune problema de segmentat un opel cu mai putin de 300k km.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Poate ca are 300k reali si nu stie... Rolling Eyes
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Poate ca are 300k reali si nu stie... Rolling Eyes


asta da Laughing buna !!
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Se poate sa aibe 300k fara sa stiu oricum cand am luat-o aveqa 147 si era un singur propietar in romanaia si unu in austria de unde avea acte iar cand a intrat in tzara in 2001 avea 78k. Oricum masina nu arata sa fi fost rupta. Cat despre ulei am bagat Liqui Molly adus din germania de cineva de 10W40 si nu e sintetic. Problema e ca nu mai gasesc ulei de asta sa tot completez. Stie cineva sau a vazut pe undeva asa ceva?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Hai sa punem (fara suparare) niste chestii la punct...
- Aditivele de "reparat motorul" fara sa il deschizi nu au aproape nici un efect real, sau, ma rog... 10 % din ce afirma ei acolo...
- daca austriacul respectiv facea, sa zicem, 150 km pe zi naveta (ca, de ex. cumnatul meu din GER) atunci kilometrii anuali sunt mai curand 40 000 decat altcava...
- Masinile aduse de snapani NU AU NICIODATA kilometrii reali, s-ar putea ca, la randul lor SI EI sa fie pacaliti, singurul care pierde este mioriticul increzator...
Asa ca... totul depinde de ce va gasi mecanicul in motor, odata deschis, masoara fanta segmentului pus in cilindru in raport cu un segment nou, verifica uzura si ovalizarea cilindrilor
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Ok. Am intzeles. O sa merg la un mecanic sa il "consulte". Puteti totusi sa-mi recomandatzi un mecanic sau un service mai ieftin si unde stiti ca oamenii chiar se pricep si sa imi dea vedictul real? Mersi anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR