Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si atunci cum poti explica faptul ca cu motorul oprit pozitia EGR este 0% SI cand pornesc este la 96 % . VERIFICAT CU OP COM
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
O problema asemanatoare am si eu . Apare mai ales dupa ce se incalzeste motorul. Si mai ales in plaja de incalzire 65-90 grade a motorului.
De mentionat ca daca ii dau forja de vreo 2, 3 ori ( 4 000 - 5000 rpm) mai face insa FFF rar.
Am schimbat senzor de temperatura, MAP , cranckshaft .Am scos mufa de la debimetru , de la sonda lambda 1 .Degeaba.
Clapeta e curatata . Bobina de inductie e buna .Nu am eroare de twinport.
Intrebare : Cine stie unde se afla B142 - senzor cooling agent 2 . (vezi TIS) ?
Cred ca voi modifica valoarea relantiului punand o rezistenta (in serie sau in paralel - asta ramane de vazut) la pedala de acceleratie. Evil or Very Mad
Acum merg cu twinportul suspendat (mufa scoasa) la fel face.
M-a disperat!
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu e de la twinport..posibil sa fie ceva conducte ,furtune infundate?...la mine pe langa faptul ca se accelereaza...cand se incalzeste motorul se si opreste...nu mai tine relantiul..
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat

Throttle body laZ16Xep desfacut.
Cred ca voi mari relantiul prin miscarea surubului incercuit cu rosu
Skip ads

  • Intercooler

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:si atunci cum poti explica faptul ca cu motorul oprit pozitia EGR este 0% SI cand pornesc este la 96 % . VERIFICAT CU OP COM

Idea Pt ca 0% e valuarea pozitiei pe deschis si 96% pe inchis! Wink
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
aveti idee daca in capacul de la culbutori exista vreo supapa pentru vaporii uleiului?...posibil de aici sa se traga accelerarile astea aiurea!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Exista un furtun gofrat care duce gaze in galeria de admisie.Este mascat de ,,cutia" de plastic de deasupra throttle.
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ma refer in interiorul capacului culbutorilor...pentru ca am primit o informatie cum ca ar exista o supapa in interior...ca la BMW
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Moshuuuu a scris:ma refer in interiorul capacului culbutorilor...pentru ca am primit o informatie cum ca ar exista o supapa in interior...ca la BMW

Shocked
Asta nu stiam .Poate dintre cei ce au mai desfacut Z16XEP sa stie mai multe si sa ne ajute si pe noi.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
intradevar acest furtun care duce la culbutori are corp cilindric dar nu am fost pe faza sa ma uit atent daca intradevar este o supapa sau nu. din cate am vazut eu aerul trecea nestingherit pe acolo!
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
exista o chestie inauntru ...in constanta cel putin la reprezentanta masina mea e singura cu problema asta. Astept sa probez un alt capac sa vad daca intradevar este de la el buba.
  • nitaadi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut!de 2 zile am resoftat masina vectra opc la dimsport.ziua urmatoare a cazut ambreiajul...imi patina cand o acceleram puternic.urmatoarea zi am remarcat ca atunci cand schimbam viteza...ex la 3000 ture ramane accelerata 2 3 sec si apoi revine la relanti.prima oara nu mi-am dat seama ca schimbam viteza repede...intrebarea mea...este normal ca dupa o zi sa imi cada ambreiajul?si faza cu turatia?masina are 68000km...nu stiu daca am postat unde trebuie.multumesc
Skip ads

  • nitaadi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
moshu da-mi un PM cu id-ul tau
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@Corbu : nici eu nu am vazut nici o supapa.
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mai astept detalii sa vad despre ce e vorba...daca ii dau de cap postez rezolvarea !
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca supapa aceea chiar exista in capac, am desfacut astazi capacul de la culbutori si am facut proba cu un altul, si surpriza masina nu mai face figuri!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Esti de milioane!
Deci e posibil sa fie si la mine aceeasi problema.
Poti da mai multe detalii ? Eventual si niste poze ?De unde ai avut asa de repede o supapa de schimb ?
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai am un prieten cu acelasi tip de motor si am facut proba cu un capac, poze o sa fac cand il schimb ...ca, capacul meu e murdar de ulei si nu se vede bine...
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Peoblema rezolvata! Se poate inchide topicul!

edit by StefanTolos Wink
26.03.2011 23:23:14
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Poti da mai multe detalii ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR