Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ok,ms
Skip ads

  • felixx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua , am si eu o problema la un astra h 2006 motor z16xep , se opreste motorul in mers cand ma apropii de semafor sau cad vreau sa incetinesc in momentul cand apas ambreiazul dar fara sa imi dau seama decat daca vad martorii aprinsi, am mai observat si cateva fluctuati la relantii cand astept la semafor , toate acestea se intampla cam dupa 10 -15 min de mers, ultima data stateam asteptam la semafor cu piciorul pe frana (nu stiu daca are legatura)si masina s a turat putin singura dupa care s a oprit motorul,de fiecare data cand repornesc masina porneste perfect,codur de eroare4 nu are stocate masina .Va rog sa ma ajutati cu un raspuns
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aici problema e capacul de la culbutori.
  • felixx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
deci nu s a remediat problema cu capacul asta la astra h?
Skip ads

  • felixx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
oricum multumesc moshuu
  • undny

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua, am un opel astra h 2005 benzina z16xep
"felixx" am aceeasi problema ca tine si acelasi model de masina imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema ?...adica ai schimbat capacul de la culbutori exact cum a zis "Moshuuuu" ?
Mie cei de la dibas mi-au zis ca ar fi pompa de apa pt ca in zona aia se aude un tiuit dupa ce merg 20 de min si se incalzeste insa daca scot joja tiuitul dispare si motorului ii creste turatia si nu mai fluctueaza turatia.Nu as vrea sa schimb pompa de apa asa degeaba si defectul sa fie capacul de culbutori caruia posibil sa i se fi rupt membrana vietii. Trebuie sa mai zic ca nici mie nu-mi consuma ulei deloc.
Va multumesc anticipat
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,

Vin si eu cu o problema la un Opel Astra G Hatchback 2006 Twinport Z16XEP. Problema a aparut dupa ce la service mi-au curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul. De fiecare data cand pornesc masina dupa o noapte de stat in parcare, masina se accelereaza foarte greu si moare motorul de fiecare data cand trec din treapta superioara in inferioara, la semafor, in giratoriu, la treceri de pietoni. Cei de la service m-au indrumat spre un nou EGR. Am cumparat un EGR, mers la ei, montat + bujii Iridium + senzor arbore cotit. Nu am nicio sapt de la instalarea produselor si masina face lafel. Nicio schimbare, nicio diferenta. Tin sa mentionez ca are montata pe ea si instalatie GPL dar problema se manifesta si pe benzina si pe GPL lafel. Daca masina ajunge la temperatura de 90 de grade, functioneaza in parametrii normali, dar pana acolo e ceva.
Ultima informatie primita de la un mecanic este ca trebuie sa schimb senzorul de la clapeta de acceleratie, dar din cate am vazut senzorul este capsulat in clapeta.
As prefera sa nu mai dau banii aiurea pe piese si daca s-a lovit cineva de aceiasi problema, sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o.
Aici am citit ca ar fi vorba de capac culbutori.

Multumesc anticipat !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica pe tester daca valorile senzorului de temperatura antigel sunt reale.
Skip ads

  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am pus masina pe tester de 3 ori in ultima luna, nicio eroare ... nu stiu daca mi-au verificat aceste valori ale senzorului de temperatura si antigel dar dimineata am iar programare la ei si o sa ii pun sa faca aceasta verificare. Am facut inclusiv testul "agrafa" si nu exista nicio eroare.
Daca ma mai poate ajuta cineva cu vre-o informatie pana dimineata, ca sa ii pun sa mai verifice alte eventuale cauze, as aprecia.
Seara buna !
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
M-am intors de la service. Mi-au zis ca valorile sunt normale si mi-au facut update de soft. Acum trebuie sa astept pana maine si sa plec cu ea iar rece sa vedem daca mai face lafel.

O sa revin cu un mesaj.
O zi buna!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat si capaul de culbutori si tot moare motorul. Mai am sa schimb galeria de admisie sa vad ce si cum. Luam alt motor pana acum la cate am schimbat
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare ronews2010! Imi poti spune cum ai rezolvat problema? Aceeasi problema o am si eu, mers intrerupt, detonatii, relanti neregulat si motorul moare la semafor (cand revine la relanti). Dupa ce se incalzeste, masina merge perfect. Daca o opresc in timp ce se manifesta ciudat (desi e rece) si o repornesc, simptomele dispar si merge perfect. Probleme sunt numai si numai cat motorul este rece, in special dimineata cand plec spre munca. Am curatat EGR, am schimbat bobina de inductie, schimbat bujii, revizie recent facuta. Nu am nici o eroare stocata. Motor Z16XEP Astra G 2008 150,000km.

Multumesc frumos!
Skip ads

  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare Boddy,
Sincer sa fiu inca incerc sa rezolv problema dar momentan bugetul nu-mi mai permite sa continui investigatiile. Ultimele schimbari au fost, revizie filtre, ulei, capacul de culbutori, galeria de admisie, bujii, senzorul de pe galeria de admisie(MAP), senzorul de tepmeratura, si mai multe dar efectuare anul trecut. Mai e inca un baiat cu aceeasi problema ca si noi si aparent nimeni nu reuseste sa dea de cap.
Am fost si la EDS in vara si mi-au zis ca e de la EGR, EGR schimbat anul trecut, cumparat de la ei, nou. Am pus un blind la EGR, am mers cu ea asa, aceleasi probleme.
Parerea mea este ca nu e nimeni capabil sa dea de cap, este o problema necunoscuta si nimeni nu vrea sa isi prinda urechile fiind prea mult de cautat.
Intr-un final mi-a zis cineva ca ar mai ramane sa verific injectoarele si lipiturile de la ECU, aceste operatiuni vor fi si ultimele facute in vara.
Am vrut sa fac verificarile aici dar normal, nu exista niciun aparat de verificare pt injectoare pe benzina si nu se baga nimeni sa desfaca ECU pt a verifica lipiturile pt ca asa e viata in provincie.
Parerea mea, cel putin din ce am discutat cu toti, daca esti din Bucuresti, fa-ti o programare pt verificare / curatare injectoare la un service cat mai ok si eventual daca nu e de aici problema, poti merge la un domn din Bucuresti care se ocupa cu ECU, sa-ti verifice lipiturile. Nu mai stiu exact cum il cheama, tot pe forum il gasisem. Daca e nevoie imi spui si o sa-l caut din nou.
Toate cele bune !
  • DMariusPopa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Moshuuuu a scris:fi mai explicit te rog Wink...aveai aceiasi problema?
încearcã motorașul pas cu pas
  • Ragalian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
am avut si eu problema cu consumul de ulei,la segmentarea motorului am refãcut scaunul la supape și surprizã ghidurile de la supape erau cele vinovate de pierderea de ulei avînd joc permiteau pierderea uleiului
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR