Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la reprezentanta sa le arat ca din punctul meu de vedere ceva nu este in regula cu discurile de pe spate . Oamenii au fost amabili , mi-au spus ca placutele sunt prea dure Question Sad si din cauza lor au aparut amprente circulare pe discuri . Au fost comandate si astept sa sosesca pentru a le schimba . Intreb , a constatat cineva acelasi lucru ?
Skip ads

  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Masina cu care am fost in test drive avea fix aceeasi problema la aproximativ 10.000km. Aparent este un defect de care se stie. Acu sa vedem daca se vor lua si masuri in sensul asta.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Vezi ca daca ti-a sapat santzuri circulare maricele atunci trebuie sa schimbi si discul de frana. Daca nu-l schimbi ai sa vezi ca la viteze mari (peste 130 km/h...) cand pui frana iti trepideaza directia...insa s-ar putea sa te cam coste!
Sper sa nu am nici eu problema asta ca o urasc cel mai mult!
Am o intrebare pentru tine - inainte sa te duci la service pentru problema de mai sus, auzeai cumva si un scartzait ca de tren cand puneai frana?
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da ! Se aude si se auzea de la inceput un harjait sa zic asa , nu foarte pregnant dar suficient sa-l diferentiezi ca fiind anormal .
Trebuie sa precizez ca la reprezentanta nu au negat problema ca si cum o cunosteau deja Question . Rezolvarea este pe drum , adica fara raspuns deocamdata .
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
m-am uitat si eu la mine si am urme usoare aproape de exteriorul discului. unde au aparut la tine? eu am aproape 14000 km in bord.nu am remarcat nici un zgomot la franare.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La un disc sunt urme pe toata suprafata iar la celalalt sun evidente spre exterior(diametrul mare) . Nu stiu ce inseamna usoare la tine ,dar fata de discurile fata care sunt oglinda cele de pe spate au urme circulare evidente.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu te lasa - chiar daca placutele si discurile sunt consumabile - ar trebui sa ti le faca pe garantie deoarece este un viciu ascuns.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
adramarvis a scris:La un disc sunt urme pe toata suprafata iar la celalalt sun evidente spre exterior(diametrul mare) . Nu stiu ce inseamna usoare la tine ,dar fata de discurile fata care sunt oglinda cele de pe spate au urme circulare evidente.


azi m-am uitat si eu atent la discuri:cele din fata sunt ca o oglinda, cele din spate au urme circulare destul de evidente. eu cred ca problema a aparut de la frana electromecanica, in momentul in care plec de pe loc masina se ridica de fund, vorba soacrei mele se zburleste ca un motan. am sa pun si eu problema la reprezentanta cand ajung pt revizie,am aproape 14 mii in bord.
alta problema la mine, daca masina e in miscare si o las pe liber(o scot din viteza), turometrul urca si coboara constant intre 1000 si 1300 rpm.am sunat la reprezentanta si tipul de acolo mi-a spus ca si masina pt drive test face acelasi lucru.
ralantiul e cateodata 1000 rpm iar alta data 850 rpm, in aceleasi conditii. ieri am facut un test , dupa un drum lung am oprit masina si am lasat sa mearga la ralanti si am avut cam 30 minute fix 1000 rpm. am oprit si am pornit din nou imediat si am avut 850 rpm tot timpul. am sa semnalez si problema asta la service.
Skip ads

  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu am frana mecanica(clasica ) deci nu are nici o legatura cu urmele de pe discuri . Saltul de turatie pe liber este prezent si la mine , nu cred ca reprezinta o problema .Problema ralantiulului : acesta este controlat electronic si are legatura si cu consumul instantataneu de curent si aer conditionat , ca urmare nu cred ca este o problema variatia de turatie.
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
din pacate si insinia se pare ca sufera de" bolile copilariei " mergi la reprezentanta te vor ajuta sigur cu problema !
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mihalceanu_marian a scris:din pacate si insinia se pare ca sufera de" bolile copilariei " mergi la reprezentanta te vor ajuta sigur cu problema !


cel putin la reprezentanta la care merg eu, abia de acum incolo urmeaza ca un inginer sa mearga la specializare pt insignia. deocamdata se limiteaza la o diagnoza si sa spuna ca nu are nici un cod de eroare.
personal nu am nici o problema grava la masina.am mici probleme cum ar fi greieri in bord la frig, lucru stresant pt mine la o masina peste 1 miliard lei vechi. vectrele pe care le-am avut inainte nu faceau asa ceva. am ales insignia in loc de passat cc. oare la passat tot la fel ar fi scartait bordul?
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
lasa colega ca la passat pe langa faptul ca arata PLICTISITOR , nu ma refer la CC, iti mai trebuia si niste ulei de motor , cam 1l/ 100 de km parcursi, stai linistit ca nu ai facut o alegere rea cu insignia, chiar si top gear au laudat-o chiar daca e "JUST A VAUXHALL" e mai buna ca raport pret/dotari/ design decat A4 , nu mai spun ca Passat generatia actuala in 2007 era cea mai rechemata masina in service in Europa (se schimbau calculatoare de injectie si altele pe banda rulanta )
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cu injectorele-s ei certati...in fine asta-i alta discutie Laughing
Daca-mi amintesc eu bine si Vectra C avea aceasi problema cu uzura prematura la discurile pe spate.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Masina (insignia) este f. buna , doamne fereste , cere sosea (autostrada ) pe care noi o cam calcam pe alte meleaguri si mai putin in tara , dar stii cum este ai dat niste bani si vrei sa fie OK macar cat este noua.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Va spun celor care au observat ceva la discuri spate ca dupa ceva asteptare mi-au schimbat placutele si discurile . Este clar ca placutele au alt cod. Vom vedea dupa ceva sute de KM. Va recomand sa apelati reprezentanta Opel din zona . Rolling Eyes
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am 15k cu masina si nu am nici o problema pe discurile din spate. Dar am constatat ca pe fata am placute GM si pe spate sunt TRW (nu sunt GM). Am aruncat o privire la masinile noi din showroom si am vazut ca si acelea sunt cu placute de frana spate de la TRW.

Poate ca au avut dreptate ca placutele generau problema pe discuri si mai nou pun TRW in loc de GM ca sa evite?
  • gi57

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pe circumferinta exterioara au aparut si la mine santuri destul de accentuate - daca "dai cu unghia " agata sunt cel putin 5-6 santuri concentrice la fiecare disc - la reprezentanta /service - in Ro . mi s-a spus ca nu este grava problema si incercau sa ma convinga ca ar fi de vina vreo pietricica pe care as fi luat-o cu piatra si s-ar fi cuibarit intre placuta si disc chipurile .
Nu au fost in stare sa imi spuna de ce doar pe rotile din spate iau pietricele .
Inginerul de service avea in jur de 19- 20 de ani si facea eforturi patetice sa ma convinga ca este totul normal.
La insistentele mele au facut poze si au promis ca le trimit la GM urmand ca Joi sa imi dea " verdictul"
Stie cineva ce ar trebui facut in cazul incare REFUZA sa imi shimbe plautele si discurile desi am doar 6300 km la bord ?
Nu prea ma incanta sa fac ture pe la protectia consumatorului sper sa fie rezonabili . Mad
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Inginer service la 19-20 de ani? Esti sigur? Ori are 19-20 ani si nu e inginer, ori l-a dat ma-sa la scoala la doi ani ca sa termine facultatea la varsta asta.
Referitor la problema cu discurile, procedura e un pic mai complicata. Service-ul nu poate schimba discurile pe garantie fara acordul GM. Exista o intreaga procedura, descrierea defectiunii, trimis poze, etc... Daca in final GM isi da acordul ti le vor schimba. Oricum, in functie de raspunsul lor final, cere-le sa-ti arate raspunsul oficial al GM la aceasta problema.
  • ado12
  • *
  • 5 mesaje
  • din 18 Mai 2010
  • Insignia 2010 A20NHT
  • Bucuresti
  • ado12

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu am primit masina cu placute GM pe fata si TRW pe spate. Stiti cumva daca problema a aparut si cu placute TRW pe spate sau doar cu GM?
Aveti posibilitatea sa adaugati o poza cu discul problematic?
Multumesc.
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Technical Service Bulletin
Ref. Number 09-FR-64
TIS/TSB Ref. Number E0002581
Group H-05
Release Date 07/12/2009
Rear Brakes – Score Marks on Brake Disc
Vehicles:
Insignia 2009-2010 All Engines
Complaint:
Score marks on rear brake discs.
Cause:
Defective brake pads.
Remedy:
In case of customer complaint the brake pads and brake discs can be replaced.
Note: Scoring has no impact on braking performance.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR