Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un motor second chiar verificat vizual nu spune mare lucru, e o loterie, daca il vezi mergand e alta treaba. Gasesti pe la 4-500euro si tot bagi bani in el...de obicei...
Al tau a fost facut dar de cine ? Fostul propritar ? = carpeala sa scape de ea Service de doi bani ?=carpeala
Fum dimineata la pornire denota ca scapa ulei pe la simeringuri supape.
Sfatul meu, desfacut si vazut clar ce are si ce prostii gasesti la motor. Se face dar costa, asta este... Un motor intretinut corect face fara segmentare 4-500,000km sau 15-20ani. Intra si ani si km datorita simeringurilor, cat sa tina un cauciuc ?
Am un motor perfect dar e de 1,2l, prea multe modificari si la RAR platesti 'numai' 750lei omologare, deci nu te ajuta.
In Arad este Nicu care are service bun, vezi cat te tosta la el o segmentare etc.
Skip ads

  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspunsul prompt, de dl Nicu cum dau si ii pot spune ca m-ati recomandat dvs?
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
I-am gasit datele de contact pe forum, legat de partea cu recomandarea, imi dati voie sa ii spun ca il sun din partea dvs? Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce ai gasit pe forum dar ai pm cu cel indicat. Ce pile sa-ti pun ? O singura data am vorbit cu el la tel si pe la un fest cateva vorbe.
Operatia pe cord este costisitoare dar merita. Eu am facut asta in conditii de tara si cu scule cam improvizate si merge masina aia de rupe, in conditii cu scule apai e alta treaba.
Skip ads

  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=201996
Aici am gasit posta de maiandrei, in fine, stiu ca este scump si merita pentru ca dupa aia daca ai grija de motor merge chiar asa micut cum este... In orice caz multumesc pentru tot. Stima si toate cele bune.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la Nicu si vreau sa spun ca este o persoana foarte cumsecade si am fost tratat foarte frumos. Oferta pe care mi-a facut-o pentru segmentare este de 700 lei + tva, suma care mi se pare acceptabila, iar piesele imi vor fi comandate de la reprezentanta mazda, dar cu un disscount, totalul pieselor si manoperei ajungand undeva pe la 1600 lei, din nou suma rezonabila. Sper ca dupa operatie sa fie in regula si sa nu mai am treaba cu motorul o vreme buna, evident ca voi avea mult mai mare grija de el. Voi reveni cu pareri (doar bune sper eu) dupa ce este gata masina, toate cele bune.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cine stie sa-mi spuna: pasta Loctite 243 pentru blocarea filetelor (medie) e buna la suruburile de la cuzinetii arborilor cu came?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este buna.
Skip ads

  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu update la postul legat de segmentare la masina din semnatura. Ieri m-au sunat de la service ca masina e gata. Toate bune si frumoase, fericit ca e gata, merg sa o iau de la service, urc in masina, dau contact, astept sa se stinga martorii din bord si pornesc motorul care dupa nici o secunda se opreste. Am inlemnit, zic sa mai incerc odata si nu mai pornea, parca se ineca, merg dupa nenea mecanic, vine imi da curent (crezand ca e moarta bateria) intr-un final porneste, dar se aude un tacanit urat ca si sunetul unei distributii terminate, ii spun mecanicului ca nu-i ok ce aud si pe langa asta mi-a ramas aprins martorul din bord cu pierde ulei, merge dupa scule, desface si constata ca mi-a crapat pompa de ulei, mai exact pinioanele care fac presiunea (sper ca am inteles si explicat bine ca sa inteleaga toata lumea). Acum, daca ma poate lamurii cineva care ar putea fi cauza defectiunii pompei respective sau daca ar putea avea legatura cu neindemanarea mecanicilor care au lucrat la masina. Partea buna (daca o pot numi buna) este ca mi s-a intamplat acolo si nu pe drum Smile)). Multumesc anticipat.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ce aiurea ... sincer eu nu ma pricep de ce s-a stricat dar poate ca sa intamplat la service .. e o coincidenta foarte ciudata ... si daca s-a stricat ea exact atunci inseamna ca te urmareste grav ceva Smile).
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
De aia am si scris sa vad daca ma lamureste cineva si e doar ghinion sau "coincidenta" Smile))). Oricum, asta este, macar sa mi-o faca sa fie in regula si dupa aia o sa am grija si ii dau ce trebuie la motor si sper sa nu mai am probleme foarta multa vreme Smile))
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pinioanele alea sunt destul de zdravene, cum sa crape ?
Or fi uitat vreun surub, saiba scapate pe acolo !
Skip ads

  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am luat masina din service, motorul suna asa cum trebuie si sper sa nu mai am surprize neplacute Smile. Mi-au zis ca 1500-2000 de km sa o tin la 100-110 daca am drum afara ca sa se rodeze motorul calumea si dupa cei 2000 de km sa merg inapoi ca sa imi faca nu mai stiu ce exact, dupa care pot conduce linistit multa vreme.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu tare cred ca au uitat sa stranga surubul vibrochen
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Postez aici pentru ca am o problema asemanatoare cu Mariusagila (daca am postat gresit rog mutarea in topicul potrivit...am folosit search doar ca nu am gasit nimic relevant si sincer nu stiu cum sa mai caut):
Problema mea este urmatoarea: Uneori masina mea merge in socuri, ca si cum s-ar termina benzina...daca opresc pe dreapta cateva minute cu motorul oprit, isi revine. Concomitent cu mersul in socuri, pedala de frana se intareste si actioneaza destul de greu...trebuie sa apas foarte tare si nu reactioneaza cum trebuie....e aproape la fel ca atunci cand nu am contact. De asemenea, in diminetile foarte geroase a trebuit sa dau de mai multe ori cheie pana sa porneasca, de vreo 2-3 ori am ajutat-o cu acceleratia ca altfel murea motorul....La turatii si viteze mici e problema...la viteza mare aproape ca nu se simte mersul in socuri, pana si frana e ok...cum scade turatia / viteza, cum se intareste pedala de frana si merge in socuri (defapt problema cu mersul in socuri e in permanenta....eu o simt, doar ca foarte putin, la viteze mari). Precizez ca toba finala este cam fisurata, daca are vreo importanta (si apropo, ce se poate intampla daca merg cu toba finala fisurata un timp mai lung...nu scoate zgomot foarte deranjant...e doar un pic mai zgomotos decat in mod normal, cu o toba ok). Ideea este ca nu am observat nici o regula dupa care se intampla cele mai sus mentionate (numar de km parcursi, cald frig, dimineata, seara, etc). In urma cu vreo 2-3 luni, la rece, cu a 2-a, intre 2000 si 3000 de turatii mergea fara vlaga, nu tragea cum trebuie, parca era infundat ceva....dupa ce saream de 3000 de turatii mergea normal. Pompa de benzina baraie in permanenta, se aude cand stai langa masina....inainte se auzea din masina doar cand ramaneam fara benzina, in curbe....acum se aude mereu....am avut o problema cu gatul de la alimentarea cu benzina (dupa buson)....am avut un accident si in urma impactului, gatul fiind ruginit s-a crapat/rupt putin...am pus cu poxilina si nu am avut probleme de scurgere...doar ca in mintea mea cea seaca am bagat un varf de umeras de plastic ca sa "aranjez" poxilina ce a patruns in interiorul gatului...si s-a rupt un varf din umeras care evident a ajuns in rezervor....nu mi-am facut griji prea mari pentru ca m-am gandit ca trebuie sa aiba o sita, ceva care sa tina "impuritatile" departe. Acum, partea proasta e ca pe 31 imi exipra itp-ul si cam e cazul sa il fac....are cineva vreo idee cam de la ce ar putea sa fie? mersul in socuri si intarirea pedalei de frana? Scuzati prezentarea foarte frumoasa a faptelor dar am vreo 13 ore de munca si nu am prea mare putere de concentrare.

LE: Am uitat sa precizez ca in zilele friguroase, pana se incalzeste, se aude ca un fel de scartait (unul pe afara, altul prin interior, prin galeriile alea de vine aer cald). Este posibil sa fie de la alternator sau curea? Alta intrebare era legat de ulei...am incercat sa merg pe cel precizat de voi aici, mobil 1 0w sau 5w dar tipul de la magazin a boldit ochii cat cepele...m-a intrebat din ce an e...tra la la...ca e masina veche cu motorul uzat si e mult prea subtire uleiul ce vreau sa-l cumpar...apoi si mecanicul a zis la fel...ca e prea subtire...am pus ceva de la castrol (bineinteles nu full sintetic, mi-a pus acelasi ulei inainte de segmentare...10w40 castrol daca nu ma insel...ma uit in carte si revin daca am gresit)...oricum el e impotriva mobil 1... a vazut el cateva motoare facute varza de la ulei mobil 1....oricum am de gand sa caut alt nene "preceput"...ca asta ma cam scoate din pepeni...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Verificati integritatea furtunului ce duce la servofrana.
Referitor la mecanicul ce recomanda ulei non sintetic 10w, no coment !
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am sa verific dar sincer nu cred sa fie problema de acolo. ÃŽntotdeauna fãrã excepție coincide cu mersul in șocuri. Eu m-a gândeam ca poate e problema de la alternator. Nu da curent cum trebuie si atunci întreg sistemul electric nu funcționeazã corect. Spre ex atunci când am farurile deschise si dau din prima la 4 la caldura sau calc frâna sau deschid geamurile sau dau maxim stânga sau dreapta de volan, intensitatea luminii farurilor scade....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba pompa de benzina.
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Dacã o duc la o diagnosticare ar trebui sa îmi dea ceva cod eroare pe la pompa nu? Pompa bãnuiesc ca se poate defecta si dacã mergi de mai multe ori cu rezervorul aproape gol, nu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu e destul ca face zgomot ? Nu da cod de eroare, e posibil de depistat cu manometru sau din parametri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR