Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cipcj

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut am o problemuta destul de marisoara si nu am gasit pe cineva sa o rezolve, asa ca astept o parere avizata(de specialist). Am un astra g 2.2 dti an fabricatie 2004. Am fost cu masina la dyno si surpriza: cuplu creste spectaculos la 325nm(stoc ar trebui sa fie 280nm) intre 2000 - 2500 ture dupa scade brusc la 260 nm si o tine tot asa. Facand niste teste de diagnoza(in mers cu tester original opel) se vede ca ecu cere turbinei sa faca presiune, acesta face mai mult decat trebuie dupa care cade presiunea brusc la un anumit nivel si ramane acolo. Unii zic ca problema este din softul masinii altii zic ca este din zona turbinei(supape, turbina, vacuum, westgate etc). Am schimbat supapa de comanda pt turbo, am fost din nou la dyno si acelasi lucru. Acum ar mai fi o incercare, dar nu am fondurile necesare pt a o face, sa inlocuiesc turbina sa vedem daca mai apare fenomenul, si daca apare inseamna ca, constructorul(scuzati cacofonia) a facut un soft nu tocmai superfiabil(am uitat sa mentionez ca toti care au inspectat turbina spun ca nu se vede a fi nici o problema la acesta). Va pun si graficul dyno pt a vedea situatia. Sper sa reusesc sa gasesc un raspuns cu ajutorul vostru. Multumesc.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa rescrii softul la reprezentanta? Poate a fost umblat la el.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi si catalizatorul. incerca sa faci testul dyno fara catalizator . adica sa plece direct gazele afara.
  • cipcj

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am evacuare cu catalizator sport bossal(mult mai permisiv la evacuare|) si in rest doar toba sport cu evacuare directa, fara toba intermediara. Nu acolo e problema. Oricum multumesc.
Skip ads

  • c959762

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Grea problema, !
Un tip din Germ. scria pe site ca dupa ce depasea un ,,TIR" pe autobanda si trecea in fata lui, era claxonat si ajuns din urma de camion....!
Ca rezolvari au fost propuse diagnosticari la sonde lambda, senzorul de pe admisie, capsula de la suflanta, tobe infundate...ceea ce tu ai testat deja.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Turbina de 2.2 dti are geometrie variabila exact ca la TDI-urile de la VAG.
Problema comuna la masinile VAG este blocarea geometriei sub un anumit unghi, din cauza zgurii depuse pe pale.
Si la tine poate fi aceeasi problema: geometria "agata" la un moment dat, dar i-si revine singura dupa catva timp.
Parerea mea este ca ar trebui sa faci o curatare completa a turbinei.
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revin la ce ce spunea un coleg..esti sigur ca nu este ,,optimizat" softul pentru un astfel de comportament? Deoarece seamana foarte mult cu cea ce vroiam sa abtin eu din motorul meu pt a-l optimiza sa aibe cuplu cat mai mare la turatii joase .
  • cipcj

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc lupu sandu. Este o idee buna la care nu m-am gandit, cu toate ca mi s-a sugerat ca ar putea fi ceva la turbina. Am sa merg saptamana viitoare la un tip ce reconditioneaza turbine sa se uite daca nu cumva este ceva problema acolo. pt ca face destula presiune(mai multa decat cere ECU, insa o pierde cand ajunge la valoarea aceea mare, si totusi dupa ce scade o mentine constanta).
In legatura cu softul optimizat(pt intrebarea colegului din arges). Nu stiu daca a fost optimizat, insa am facut o remapare si problema se accentueaza. Graficul dyno pe care l-am pus este inainte de remapare.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am mai auzit de la cineva de descarcari de sarcina. Cica ar trebui sa pui pe cineva sa masoare sa nu ai fluctuatii de curent. Cica sunt fluctuatii mici care pot trece de sigurante dar pot afecta buna functionare a unor elemente ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@cipcj - Daca aai facut remaparea si tot asa iti face atunci tind sa cred ca este de la turbina si mai precis de la miscarea palelor... undeva se blocheaza....
  • cipcj

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema. Exista un surubel la turbina care regleaza gradul de deschidere a palelor si implicit a presiunii bagate de turbina. Din acel surub se rezolva problema. E boala de Vectra C 2.2 dti si astra 2.2 dti.
Am umblat mult pana am aflat rezolvarea, insa acum e ok si am repus softul de la GM tuning si masina zboara. Multumiri lui maiandrei.
Va salut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR