Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • crystinel_oo

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2009

  • Mesaj Privat
era ulei de motor adunat de la vaporii de ulei pe care-i face turbo..... dar am rezolvat dupa curatare si am suflat-o cu aer cu compresorul si deocamdata nu mai face figuri..
Skip ads

  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Normala, nenormala, i-am trimis un PM deja lui maiandrei insa nu mi-a dat inca niciun semn, daca stiti voi vreo alta metoda de contact dati-mi si mie un semn. Multumesc!
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu puterea masinii. Am schimbat EGR ca se dusese partea electrica dar nu am rezolvat problema. Am curatat apoi senzorul de la clapeta si a mai capatat viata masina dar nu ca inainte. Am facut o diagnoza si mi s-a zis ca e clapeta. Desi am curatat-o, mecanicul mi-a zis ca nu mai are viata multa.

Deci tony, CristiTM...am scapat de DPF Smile. Doamne ajuta!

Ma intereseaza cine stie de unde pot lua clapeta asta pt un Vectra C Z19DT? Noua e cam scumpa. Si in plus...asta chiar a fost o surpriza...cand am cautat piesa dupa seria de sasiu, mi-a aratat tipu de la magazin o piesa care nu era ca a mea de pe masina. Am gasit alta care era identica cu a mea dar nu era pt aceeasi serie de sasiu. Ce sa mai inteleg? Alt model de clapeta nu se potriveste pe masina, dacat cea care e acum. Cum e posibil asta?

Ajutati-ma va rog cu o clapeta totusi Smile.

Multzam!
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pai ai Z19DTH 150 CP sau ai Z19DT 120 CP?

Aici e tutorialul de curatare pt Z19DT!
Skip ads

  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am Z19DT. Am scris eu gresit in profilul meu. O sa modific Very Happy , scuze.

Acuma, daca tot am lamurit-o, mai am niste intrebari:

1. La diagnoza mi-a scris ca clapeta asta de aer e deficitara, nu imi scrie nici un cod de eroare, probabil ca P1125 este. In rest nu a mai zis nimic. Ce sanse sunt ca clapeta sa mearga de fapt dar sa nu primeasca tensiune? Pe soft nu are cum s-ai arate asta. Ii apare doar ca nu merge.

2. Dupa diagnoza asta, am desfacyut iar clapeta. E curata, nu e ulei, nu e funingine, nimic. Cum pot verifica daca e doar clapeta si nu mai e altceva? Ca sincer nu m-as pune sa o cumpar (fie e a noua sau second hand) aiurea si sa nu fie aia.

3. E cineva din Timisoara care are tot Z19 DT care ar fi dispus sa vina cu clapeta lui sa o pun masina mea sa vedem daca intr-adevar aia e? Sau daca are cineva second hand, sa o probez si daca asta e buba, poate i-o si cumpar.

Astep ceva lamuriri de la cei patiti si daca e vreun binevoitor din Timisoara, dau un citro Very Happy....mai mare asa Very Happy.

Mersi
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Aaa, si mai ceva...cum dumnezeu identific codul de piesa pana la urma? Asa cum am mai scris, dupa seria de sasiu ma duce la o clapeta care nu se potriveste la motorul meu. La Promotor in Timisoara mi-a aratat pe comp 3 modele din care unul corepsundea seriei de sasiu dar nu se potrivea pe motor iar un alt model era exact ca si clapeta mea dar cica nu avea cum sa vizualizeze nici cod de produs, nici pret nimic daca nu am serie de sasiu. Stie cineva ceva despre asta?
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In cele din urma am ajuns si eu la Maiandrei (prin alta conjunctura ce-i drept) din cauza evidentei lipsa de timp, insa am mai facut si ceva drumuri cu ea asa si chiar daca imi mai aparea cate o eroare n bord si o mai stergeam cu OPCOMul totusi mergea masina fara probleme.

La Maiandrei am curatat corpul clapetei, care nici pe departe nu se prezenta ca in primele fotografii din topic (adica foarte plina de ulei) si am curatat si mai departe cat s-a putut EGR si tevile de la admisie ....

E clar ca la masina mea s-a mai umblat inainte pe acolo si ca s-a mai incercat intretinerea cu putinta, insa ca idee am efectuat curatarea si acum asteptam sa vedem daca va mai merge sau nu. La testele efectuate de Maiandrei rotitele acelea se deschideau perfect si se prezenta clapeta in stare destul de buna, doar partea electrica avea cateva "puncte problema".

Alin Bogdan, vezi ca-s 2 tipuri de clapeta din cate am inteles...si ambele sunt pe modelele de 1.9 (desi mi se pare ciudat!) , deci cel mai "simplu" poti rezolva problema vazand piesa exact pe viu si abia apoi cumparand-o ...

Sper ca ajuta ce am mai scris si eu aici si sper totodata, sa nu mai am probleme si sa nu-mi mai apara erorile in bord...va voi tine la curent!
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am facut vreo 500 km deja zilele trecute cu ea si nicio problema pana acum ... la fel nici cu pilotul automat cand l-am folosit...sper sa nu revina problema, totusi si sa mai pot merge cu ea fara probleme:(

ceilalti, care au efectuat tot curatarea clapetei, ce parere mai au, ce mai zic?
Skip ads

  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu tocmai ce am inlocuit clapeta asta de aer (ca de fapt este de aer, nu acceleratie). Din pacate problema mea cu puterea masinii nu s-a rezolvat. Am schimbat EGR, clapeta si am si incercat un alt debitmetru de aer de la un amic...rezultat 0. Imi propun sa merg la o spalatorie si sa curat filtrul de particule. Faza nasoala e ca scoate un fum mai rau ca un tractor. NU mai stiu ce sa-i mai fac. Tot la reprezentanta ajung cu ea se pare.

Si parerea mea...renuntati sa mai mergeti la meseriasi din astia de cartier ca nu rezolva nimic. Nici macar alte service-uri autorizate. Direct la reprezentanta. Buni, rai...nu stiu...dar macar stii ca se ocupa doar de marca ta de masina si pana la urma o rezolvi cumva.

Si mai un sfat...vindeti dracu Opelurile. Masini de rahat. Eu unul o sa scap de ea de indata ce voi putea. Si evitati si Fordurile, sunt chiar mai proaste. E o parere a unui amator...voi faceti cum credeti.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu unul nu cred sa ai DPF asta una, a doua cum draci sa il cureti la spalatorie ? Tu vrei sa ne distrezi ? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=17588
Eu cred ca 'mecanicii' te-au mirosit ca esti pe langa subiect si te-au muls de banuti.
Fum si putere mica la Z19DT poate fi de la turbina care se curata, injectoare, cablaj injector 3... Eu stiu unul pe forum care cunoaste acest motor, are tester dar cunoaste sa-l manuiasca, e din TM...esti in stare sa-l gasesti Laughing
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu cumva harjonesti tu masina aia prin oras si ai distrus DPF'ul? Rolling Eyes Cate regenerari baga in oras? Nivel de ulei crescut?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
A fost la mine si la Cristi si i-am zis ca-i DPF-ul. A fost la alt service in oras unde i s-a spus ca DPF-ul n-are nimic si problema vine de la clapeta Rolling Eyes

Dan, merge curatat cu apa, multa apa, dar suntem offtopic aici

Da jos filtrul si curata-l....
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si daca el e cu pluta cum sa demonteze DPF si sa-l curete...poate de tot...
Ati incercat 'soft' si nu a vrut ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai vrea, are presiunea intre sensori de 34 kpa la relanti. De abia se taraie masina....probabil acum merge si mai rau ca inainte.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai ajutati omul daca stiti cum se curata si cu ce, dupa asta si una soft...o sa mearga la un mester de-l curata cu ranga ca atata stiu aia. Acum e si partea daca ai cu cine discuta, posibil sa nu fie....
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Hai sa va raspund la toti, pe cat posibil:
1. Corpul clapetei chiar era defect. Erau vreo 2-3 dinti aproape tociti la motorasul care angreneaza clapeta si in plus mai si lipsea o chestie micuta cat o gamalie de ac de pe circuitul integrat al clapetei (unde de altfel am si gasit ulei si tot ce vrei). Concluzie - ceea ce mi s-a spus initial la service chiar s-a adeverit.

2. Diferenta de presiune nu exista la momentul cand mi-a facut diagnoza la service. Intr-adevar aparea diferenta mare cum zice tony in momentul cand am pus pe tech 2 la Cristi. Am fost azi din nou la service-ul care mi-a facut prima diagnoza (nu mi-au mai luat bani acum Smile ) si i-a aparut si lui acum diferenta de presiune de care vorbea tony. Mai concret, a indicat "senzor filtru de particule defectuos" - cu siguranta DPF, nu numai senzorul de acolo.

3. Masina a fost folosita mai mult in oras ce-i drept...deci probabil ca si nestiinta a condus la infundarea DPF.

4. Dane ce vrei sa spui cu "eu unul nu cred sa ai DPF"? In plus, nu poti sa spui ca nu merge turbina atata timp cat ea nici nu poate fi pornita datorita lipsei de presiune. E posibil sa fie si aia, nu zic nu. In ceea ce priveste injectoarele...daca chiar nu functioneaza vreunul, nu ar trebui sa il arate la diagnoza? Si de ce mentionezi injectorul 3? Are vreo legatura acest injector cu problema, mai mult decat celelalte? Nu stiu, intreb...

5. Nu m-au muls de banuti...nu am platit decat 1 diagnoza si EGR care chiar era defect. Clapeta am procurat-o de undeva (noua si originala, deci functionala).

Cum spuneam, o sa incerc sa dau jos DPF si vad daca se curata prin spalare. Si mai ceva...as recomanda ca regenerarile din soft sa nu le mai faceti decat in mers. Facandu-le pe loc, in parcare, nu au nici un efect aproape niciodata, indiferent de conditia DPF-ului (opinie impartasita si de cei de la reprezentanta - TM, AR).
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Aha, brusc a vazut si nenea ala diferenta de presiune. Dupa ce ti-a zis sa schimbi clapeta. Cu clapeta aia schimbata, in curand nu o sa-ti mai porneasca masina. Asa ca nu vad ce realitatea ti-au servit aia de la service.
De la inceput, cand mi-ai zis ca ai avut EGR-ul stricat ti-am zis ca din nefericire e o posibilitate sa fie dpf-ul infundat. La tine regenerare din soft nu mai merge, oricum ai face-o. De ce nu ti-au facut-o neneii de la autoglobuss?

Cum am zis, ori DPF-ul e infundat fizic, ori sensorul e stricat (nu prea cred). Vrei sa cumperi un sensor? Era un tip care anula DPF-uri in Timisoara http://www.phones-direct.ro...sensor/index.html

Tu n-ai treaba cu mufa la injectorul 3. Nici simptome n-ai si aia e specific dth-ului.


Ultima modificare facuta de tonytm la Mar 27 Jul, 2010 1:07 pm
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tony, chiar nu a aparut diferenta de presiuna la prima diagnoza. L-am lasat sa vad ce zice si apoi l-am intrebat eu de ce mi-ati zis tu si Cisti. Atunci nu mai aparea. Singurul defect ii dadea la clapeta care, repet, chiar avea probleme. Azi cand am facut diagnoza iar i-a aparut chestia cu presiunea.

Zi-mi de asta care anuleaza DPF. Te deranjez daca te sun?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu anula DPF cu metode de cartier .


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Joi 04 Feb, 2016 10:40 am
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am dat jos DPF si l-am spalat la o spalatorie cu ceva solutie activa si cu jet de presiune. L-am spalat la ambele capete vreo 40 de minute pana nu mai curgea aproape nici un fel de funingine din el iar apa trecea usor dintr-o parte in alta (asta si fara presiune).

Inainte de asta, apa nici sub presiune nu trecea dintr-o parte in alta.

Concluzia e ca printr-o simpla spalare, fara nu stiu ce solutii speciale, masina merge acum ca inainte.

Ramane de vazut daca se regenereaza singur. O sa merg sa sterg erorile care le are in memorie si sa vedem ce se inatampla.

Multumesc de ajutor celor care au dat sfaturi pretioase. Sunt dator cu un citro Wink.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR