Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dlevi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru rabdarea care mi-ati aratat-o. Osa incerc sa gasesc problema la cabluri
Skip ads

  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
O mica problema (sau poate sa fie doar in mintea mea).Astazi am scos bateria dupa masina (motor oprit) sa fac curat.A fost scoasa cam 30-40 min.Sigur s-a resetat ECU, ca am vazut de la geamurile electrice si la Tid...insa am impresia ca nu mai trage asa de bine ca pana sa scot bateria.Exista posibilitatea asta?Sau doar am eu aceasta impresie.
Multumesc anticipat!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
efectu placebo
laso asa ca ai doar o impresie
  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
ok.credeam ca s-a intamplat ceva ...probabil de la oboseala mi s-a tras.multumesc frumos pt raspuns
Skip ads

  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara.Nu stiu daca problema mea are loc in topicul ecu sau cel de bord,dar sper sa gasesc raspuns.Dupa ce pornesc motorul,fara problema,raman aprins masina cu cheita,turometrul ramane pe zero si abia dupa secunde sare sus.Pun un consumator(frana,ventilator,lumina)se aprinde martorul pentru modul racire,ramane aprins pana sunt consumatori.In timpul mersului acul turometrului oscilaza chiar pana la zero.Motorul merge relativ bine,parca intre 1000-2000 are un pic de intarziere pedala de acceleratie.Dupa datele de pe obd pe andorid consumul nu este crescut,tensiune 14.2 fix,totul arata bine acolo.Cateodata apare eroare sonda lambda,dar se poate sterge,dispare,si sonda lucreaza la tensiuni normali.Care ar fi cauza?ECU a fost reparat vara,atunci a dat la cald erori de pedala si relee.
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
alexandru.iulian a scris:ok.credeam ca s-a intamplat ceva ...probabil de la oboseala mi s-a tras.multumesc frumos pt raspuns

Nu stiu daca este impresie,si mie mi sa parut,dupa o reparatie de electromotor cu bateria scoasa jumatate de zi,urmatoarea ocazie dupa reparatie de ECU,parca nu tragea pana la 2500,si dupa vreo 10-15 porniri si mers in oras deodata parca era alt motor asa a revenit
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sunt peste 100 de conexiuni la ecu care pot ceda (la cele 2 mufe), pentru ca toate sunt facute la fel si toate cedeaza in acelasi fel. Ai reparat vreo 2-3 pentru pedala, mai ai ... mai scoate banu, ce credeai?
  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
joanovics a scris:
alexandru.iulian a scris:ok.credeam ca s-a intamplat ceva ...probabil de la oboseala mi s-a tras.multumesc frumos pt raspuns

Nu stiu daca este impresie,si mie mi sa parut,dupa o reparatie de electromotor cu bateria scoasa jumatate de zi,urmatoarea ocazie dupa reparatie de ECU,parca nu tragea pana la 2500,si dupa vreo 10-15 porniri si mers in oras deodata parca era alt motor asa a revenit


Si la mine si-a revenit la primul drum in oras unde am schimbat la 3500 sa ma "conving".Legat de problema ta, din pacate sunt prea incepator sa te ajut.
Din pacate Liviu are dreptate, trebuie sa mai bagi bani. (Posibil).
Skip ads

  • lysander

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt nou pe forum, imi cer scuze de la inceput pentru eventualele greseli. Am condus un Opel Corsa, diesel din 2007, din ianuarie. Am facut drumuri scurte, de 200 km, o data pe luna de atunci si inca 2-3 drumuri in Bucuresti. Am condus-o fara probleme pe 26 februarie si a stat linistita in parcare pana pe 1 martie, cand am avut din nou nevoie. Nu a pornit atunci cand am incercat sa pornesc motorul. Am crezut ca e de la baterie, am incarcat-o, am incercat sa o trag cu o alta masina, n-a mers. Apoi am crezut ca e de la electromotor, am dus-o intr-un service al unui prieten, a zis ca nu e de acolo, dar nu stie ce are. Am dus-o pana la urma in service Opel si aici prima data mi-au zis ca e desincronizat cip-ul de la cheie. Au facut asta si apoi tot nu mergea, au ajuns la concluzia ca e ars calculatorul de la motor. Concluzia lor a fost sa cumpar altul cu 350 de euro. Este plauzibila explicatia? Am citit ca sunt calculatoare mai ieftine de atat si vreau sa fiu sigur ca nu incearca sa ma pacaleasca. Pot sa mentionez ca nu ma pricep foarte bine. Am crezut la inceput ca e de la baterie pentru ca atunci cand puneam contactul, se aprindea martorul de baterie.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Prima data ii faci o diagnoza ca sa fii sigur ca asta este problema.Fiind diesel, poate mai ai probleme si la injectoare, la ce tine de un diesel( eu am benzina si merg cu ea 30 de km maxim pe sapt, deci mai rar ca tine).
  • lysander

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns. Baietii de la service-ul opel i-au facut si diagnoza, ei zic ca asta e problema. Nu stiu daca sa o mai duc si la altcineva sa o vada.(trebuie iar sa o tractez pana acolo)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Posteazã ce erori ai avut.
Skip ads

  • Seriojka_b

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna.am un opel corsa 2004 motor de 1L si zilele trecute a inceput sa-mi mearga "intrerupt" "in shuturi" nici nu stiu cum sa v explic) si in timpul asta palapaiau trei martori de bord(1.presiune scazuta a uleiului 2.probleme la motor 3.Vizita la un service) am intrat la primul service pe care l-am vazut,au pus testerul pe ea si nu-i dadea nici o eroare,dupa 1-2 ore mi-a zis ca cel mai posibil sa fie de la calculator,cu mare greu dar am ajuns acasa urmanda ca a doua zi sa merg la service la mine in oras,dar a doua zi nu a mai pornit in nici-un fel.intr-un final am ajuns la service tras la sufa si acolo au pus testerul pe ea si tot nu dadea nici o eroare,dupa 1 zi mi-a zis ca probabil e de la calculator.a mai intalnit cineva problema de genul asta sau stie cineva sigur de la ce poate sa fie?multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Este imposibil sa nu aiba eroare. Ce tester au folosit?
  • Seriojka_b

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
ideie nu am ce fel de tester au folosit,dar pe ambele nu a dat nici o eroare (
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Seriojka_b a scris:... si in timpul asta palapaiau trei martori de bord 1.presiune scazuta a uleiului 2.probleme la motor 3.Vizita la un service) .....


...2 si 3 nu se aprind fara sa se fi stocat cod de eroare.
  • ar_florin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Va salut. Acum 3 saptamani am cumparat din Italia un Corsa C din 2002, motor 1.2
Am avut pe cineva acolo, a mers sa vada masina, a ponit-o mergea totul bine.
Abia ieri mi-a ajuns masina in tara cu tir-ul. Bateria era complet descarcata, nici un beculet nu se aprindea cand puneam contactul.
Am luat curent de la o alta masina si am tot dat la automat... nimic
Cand si cand dadea semne ca porneste motorul, mergea 2-3 sec si apoi se oprea, ca si cand nu mai avea benzina. Am bagat 10l de benzina si acelasi lucru.
La bord se aprindea doar becul de airbag si cel de check engine.
Afisajul cu km nu se aprindea.
Am pus testerul pe ea si a aparut eroare P1616. Nu se sterge.
Am inteles ca e o problema frecventa la Corsa cu mufa din bord.
A venit un electrician, a desfacut bordul, a curatat fiecare conector din mufa si cand am pus bordul inapoi ... jumatatea din dreapta bordului e aprinsa toata, adica: lampa ceata, abs, semnalizarea dreapta, esp, etc absolut tot ce este bec in jumatatea din dreapta bordului. Asta fara sa fie pus contactul. Dupa ce pun contactul, la fel se aprind becul de airbag si cel de engine. Pe langa asta turometrul sta pe la 1800, motorul fiind oprit, acul la combustibil e blocat la 2-3 mm peste rosu.
Electricianul zicea ca e posibil sa fie defect bordul, sa fie ceva in scurt si e nevoie de altul. Din cauza asta si imobilizatorul nu vede cheia si taie alimentarea. Beleaua e ca nu am nici cardul cu codul PIN.
Dar problema e ca inainte sa vina masina in tara mergea. Are vreo legatura faptul ca bateria nu a mai avut curent vreo 2 saptamani? Trebuie resetat ceva?
Nu as vrea sa fie o problema de alti conectori/mufe oxidate sau cu contact imperfect si sa ma puna sa cumpar jumate de masina Very Happy
Poate sa ma ajute cineva cu o parare care ar fi cauza? Multumesc.
P.S. Ieri a fost 1 aprilie, sa-mi faca vreo gluma masina si azi sa mearga? Very Happy
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sfatul meu este sa verifici din nou conexiunile in bord pentru-ca daca inainte nu se aprindea decat 2 martori si acum 5 sau 6 unde sa gresit? nu conteaza timpul de repaus fara baterie ci faptul ca trebuie facuta operatia de renvatare parametri dar oricum motorul trebuia sa porneasca, ca nu functiona cum trebuie asta este alta mancare de peste. Pe corsa sotiei am avut si eu probleme cu codul asta(1616) si dupa ce am curatat mufa cand am pus contact se aprindea martorul airbag si nimic mai mult. Am reluat operatia cu mai multa grija si bingo, deaceea zic sa verifici din nou si atentie la solutia de curatare sa fie fara ulei, conectori strasi care sa faca contact bine, sa se respecte ordinea pozitiei anteriore curatari si mai ales umbla cu blandete la introducerea mufei in locas. Vizualizeaza atat cat poti starea firelor care intra si ies din mufa sa nu fie rup unul si totodata arunca un ochi si pe placa de bord poate observi ceva suspect.In plus verifica si curata toate puctele de masa de la ECU si bord si daca nu sti amplasarea lor poate un coleg te ajuta cu schema, eu spre rusinea mea nu stiu.La schimbare bord trebuie, daca nu ma insel, codul pin de pe masina donatoare si asta este cel mai greu, codul tau se afla si cu un opcom.PS cred ca masinuta a mai fost putin alergata dupa cumparare sau sa ascuns ceva probleme, zic si eu nu dau cu parul. BAFTA


Ultima modificare facuta de mariustintea la Joi 02 Apr, 2015 9:41 am
  • ar_florin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Hmm, e adevarat ca a dat cu ceva spray degripant pe contacte. Sa aiba ulei si sa fie asta problema? Se poate curata cu spray pt curatat discurile de frana?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sprayul degripant contine ulei si nu curata contact electric,deci exclus(vai capul lui electrician sa nu stie asta) Acum pentru a degresa poti folosi spray frane dar nici asta nu curata contacte deci spray dedicat operatiei . PS pana ai postat am mai completat la ce am scris mai sus .SPOR.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR