Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • ar_florin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri. De aceea prefer sa ma documentez inainte sa merg la "mester" pt ca nu stiu la cine ajung si ma incurca mai mult decat ma ajuta.
Da, ar fi buna o poza sau schema cu pozitionarea punctelor de masa de la ECU si bord.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Scoate intai din instrumentele tale pin-ul masinii tale. Noteaza-l.
Se poate afla pinul daca cumperi alte instrumente si nu-l stii.
Montezi instrumentele cumparate apoi cu Op-Com citesti pin-ul din ele.
Apoi resetezi instrumentele cu pin-ul aflat.
Apoi dai reprogramare cu pin-ul masinii tale aflat la primul pas.
  • ar_florin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult @catastefan.
M-au cam speriat unii care imi ziceau ca fara pinul masinii donatoare de pe care iau bordul nu pot face nimic.
  • dzone

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Va deranjez si eu cu o problema.
In urma cu ceva timp, corsica mea (2002, z12xe) nu mai pornea la cald ( daca mergeam 100 km si opream la benzinarie, pornea foarte greu). Preventiv, am schimbat electromotorul.
Problema a aparut zilele trecute, motorul se opreste in mers, dupa 150-200 km, cand masina ajunge la relanti (semafor). Nu mai porneste pe moment decat impinsa, sau o las un pic (fumez 1-2 tigari). Nu ramane nimic aprins in bord, martorul cu cheita se stinge in cateva secunde dupa ce porneste. Daca merg cu ea in Bucuresti 20-30 km, pana acum nu am avut probleme.
Am mers cu ea in service. Baietii de acolo zic ca masina nu are o problema mecanica ci la ECU. Pe tester nu au gasit o eroare, dar la relanti, pentru debitmetru are valoarea 0. Au incercat cu un alt debitmetru, aceeasi valoare 0. Daca o turez, apar valori aleatorii( 9-16). Daca scot mufa de la debitmetru, apare intr-adevar eroare. In concluzie, ei garanteaza ca este o problema de la ECU (nu o pot repara la ei).

Ce parere aveti? Este o problema de la ECU, alte sugestii?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Simptome de senzor crankshaft....sau cum se mai numeste senzor rotatie arbore cotit...
  • dzone

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca aparea pe tester, nu? Daca e probleme din ECU, nu inteleg de ce apare doar la cald (cel putin pana acum)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eroarea P0335 apare greu....
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare
Sunt detinatorul unui Opel Corsa D 1.3 ,66 kw, motorina. In august am fost intr-o zona a tarii unde a ploat 3 zile cu cc40l/mp, ploaie torentiala cu pauze in care ploua mocaneste. Dupa cele 3 zile am vrut sa pornesc masina care nu a vrut de fel sa porneasca . Nu vreau sa va rapesc timpul cu detali inutile.Concret a intrat apa in ECU , da nu o picatura doua , apa serios , cantiatea dintr-o seriga mica Cu ocazia aceasta am aflat ca acest ECU este amplasat in compartimentul stergatuare , acest compartiment fiind imediat sub parbriz. Avand polita casco am incercat sa repar masina pe polita casco . Asiguratorul a refuzat motivul fiind " defect de fabricatie / executie " . Fiind un defect de fabricatie am incercat la Opel.ro .Raspunsul celor de la Opel este o MIZERIE anume citez ; din cauza mizeriei acumulate in acel compartimet stregatuare s-au infundat scurgerile si din cauza aceasta apa de la ploaie a patruns in ECU . Va intreb pe voi , este normal ? Ma gandesc ca nu sunt singurul care a patit asa ceva ,avand in vedere locul unde este amplasat acest ECU . Locul unde este amplasat acel ECU , in opinia mea ( si nu cred ca sunt singurul trei reprezentante Opel mi-au dat dreptate dar in tipic romnesc , neoficial ca mananca o paine alba de la Opel ) este un defect de CONCEPTIE si cred ca ar fi util sa ne strangem mai multi si sa ne adresam celor de la Opel pentru a remedia aceasta conceptie gresita . Ma tot gandesc la un gen de actiune de " rechemare " in service
Pentru a evita intrebari , am rezolvat problema cu circa 1600 ron , curatat initial ECU , apoi unul second hand si copiere soft din cel vechi in cel " nou "
Astept si parerile voastre
Skip ads

  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o problema ca opel corsa c z12xe dimineata cand o pornesc sau daca sta vreo 4-5 ore nepornita la prima cheie motorul merge subturat alteori moare ,turometru fluctand intre 500-1000 ture fara sa pot accelera si cu detonatii si bubuituri pe capul la toba dupa vreo 5-7 secunde dupa motorul se tureaza normal la 1300 ture de acolo in colo fiind totul norma care ar putea fi cauza defectului am schimbat si clapeta de accelerate cu una second si aceasi problema am incercat si cu mufa de la egr si sonda lambda 2 scoasa dar tot asa face ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Curata EGR in prima faza...si verifica sa nu traga aer traseul de benzina. poti masura si presiunea benzinei.
  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am curatat egrul iar inainte sal pun pe measina iam bagat mufa si am pus contactul si egrul nu se deschide nici daca apas pe acceleratie Smile
  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Plus ca daca la pornire apas putin acceleratia cateodata porneste foarte bine dar se tureaza pana la 3000 ture si nu imi place asta motor reece turat la 3000 ture Smile
Skip ads

  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Egr masurat pinul 1 si 5 cu contactul pus 8.5 -9 volti
  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am descoperit ceva cand e rece motorul porneste cum am descris mai sus dar daca pornesc masina prima data si o las sa invarta motorul odata adica sa functioneze cum am descris mai sus doar o secunda si il opresc daca o pornesc iara porneste la sfert perfect normal Smile
  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Aveti vreo idee ce ar putea fi defect la corsuta mea Smile
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am citit tot topicul acesta (si altele) dar nu am gasit o situatie suficient de asemanatoare cu problema mea, asa ca o iau de la inceput in speranta ca voi primi niste sfaturi. Masina e cea din semnatura.
Manifestare: cam la 500 km (respectiv o saptamana) se aprinde beculetul galben cu simbolul de motor in bord, fara alte manifestati evidente, cu codul de eroare P0130 - contact prost pe circuitul sondei de oxigen 1.
Niciodata nu s-a aprins pe loc sau la pornire, intotdeauna in mers si cu motorul cald.
A inceput asta-vara pe canicula, de atunci am facut urmatoarele:
- curatat contacte cu spray;
- verificat cablaje;
- schimbat 3 sonde lambda1, acuma am un NGK nou care merge bine;
- remapat ECU;
- reparat ECU original pe o masa cu ace, la cald (de 2 ori);
- schimbat ECU
si cu toate astea manifestarea e fix aceeasi, cu mentiunea ca dupa montarea altui ECU masina chiar trage mai bine.

Oare as putea sa-i mai fac ceva, inainte de a-i da foc ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce simptom ai impreuna cu P0130 ? Adica dupa eroare mai ai o cifra? Care este? De ex P0130 3 ....poate fi 3,7 ,9 sau F

Mai exact asta este eroarea O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 1)?
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da, asa zice Tech2: O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 1). Sau cel putin asa tin eu minte, daca mai trebuie vreo cifra pot intreba mecanicul.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca este 9 sau F

Check mechanical functionality of the following components and all attached parts:
Exhaust system
Intake system
Injection valves
Catalytic Converter
Fuel pressure

Eu banuiesc ca ai catalizatorul infundat....dar e bine de verificat si evacuarea sa nu ai pierderi, admisia sa nu traga aer fals, presiunea benzinei, injectoarele,.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cum se verifica daca e infundat? de fapt, oricum ziceam ca-i dau foc... atuncea sigur se curata daca ala este de vina...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR