Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Deschid acest topic pentru ca nu stiu exact daca e o problema la masina mea sau asa fac toate. La prima pornire, dimineata, pe frig, temperaturi negative chiar, pornesc masina, pleaca la prima cheie fara probleme dar nu intra nici un fel de soc automat cum se intampla la y17dt sau y20dth. Ramane la turatia normala de relanti, ~800rpm. Nu fluctueaza, nu tremura, merge linistita asa.
Acum va intreb pe cei care aveti acest motor pe masina: la voi cum se manifesta pornirea la rece? Aveti acest soc automat?
La mine asa a pornit masina si iarna trecuta si daca am vazut ca merge frumos si nu face probleme nu mi-am facut griji. Pe tester de asemenea nu am nici o eroare.
PS: oare are vreo legatura faptul ca pornesc motorul cu ambreiajul apasat? Nu prea cred, dar intreb si eu Rolling Eyes
Skip ads

  • AdryanX

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 16DA :))
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pai din cunostintele mele este recomandat sa pornesti motorul si sa il opresti atunci cand ai ambreajul apasat , si eu asa procedez si zic eu ca porneste si se opreste mai lin ca sa zic asa . Ideea e ca la pornire motorul nu invarte si componentele ambreajului care opun rezistenta la pornire , si la oprire e un proces invers.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Bun, asta stiam, de aia si procedez asa, eu intrebam de soc, exista la astra g cu z17dtl?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Motorul meu este 1.9cdti, dar la fel - chiar de la pornire - turaþia este cca. 750-800rot/min fãrã nici un fel de fluctuaþie. Faþã de y20dth chiar mi-a plãcut când am observat acest lucru. Pãrerea mea: nu-þi face griji, nu ai nici o problemã. Numai bine.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru lamurire. Inca o parere si stau linistit Smile
  • AdryanX

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 16DA :))
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
chiar nu stiu dc esti asa nelinistit , edwin eu am tot asa un z19dth si tot asa porneste frumos fara fluctuatie in turatie , asta e avantajul unui motor mai nou e mai "inteligent" nu ca la alea vechi de se turau putin la pornire ca sa nu moara , eu cred ca avantajul e puntea comuna dar poate gresesc e doar o parere
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu sunt nelinistit, eram curios. Totul a pornit dintr-o discutie avuta azi la intalnirea locala.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Primul gând, pe care l-am avut când am vãzut pornirea la rece la z19cdti ( dupã mai multe motorare de generaþie mai veche printre care ºi y20dth ) a fost: uau ce frumos Surprised (ºi nu exagerez). Cred cã se vede evoluþia pe care au avut-o motoarele in ultimii ani.
@aco_008 bucurã-te cã-þi merge aºa frumos motorul chiar din prima secundã, aºa cum mã bucur ºi eu. Very Happy
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine sta linistit relantiul
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca ideea e in felul urmator, daca gresesc corectati-ma va rog: CDTI are debitul mare al pompei de injectie de max 2000 bari, iar DTI are cca. 300 bari si aceasta diferenta se constata imediat, nu numai la sprint ci si la pornire, fie ea si rece. Acum asa zic, deoarece am citit si eu despre motoarele diesel de generatie noua si veche (vezi site www.totaldiesel.ro) si intradevar s-au facut progrese remarcabile, insa prea multa tehnologie strica si e bine sa nu ne batem joc si sa le pastram. Deci, posibil CDTI sa nu aiba soc de niciun fel, deoarece are debitul mare. Acum...


Ultima modificare facuta de secarianu la Lun 14 Dec, 2009 2:06 pm
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Multumesc pentru lamurire. Inca o parere si stau linistit Smile



Salutare,stai linistit si la mine reactioneaza la fel,in sensul ca porneste si ramane la turatia de relanti,nu se tureaza mai mult de atat.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am constatat si eu ca acum la pornire pe frig - 12 -15 grade , sta putin mai turata la relanti . Sta pe la 900-950 ture .Inainte era pe la 850 ture cred . Cert este ca acum e ceva mai turata . A mai observat cineva asa ceva pe frig mai mare la 1.7 CDTI ? Cand era frig sub -10 grade nu am observat treaba asta .

Multumesc.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La mine si pe -13 grade tot la 800rpm a stat.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Se pare ca am totusi o problema .Ramane de vazut .

Multumesc .
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revin,si va spun ca si masina mea a inceput sa stea mai turata cand o pornesc dimineata,intr-adevar pe la 900-950 turatii dar asta la -25 grade.
La -18 grade statea la relanti neturata (800-825 ture).
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Asta inseamna ca e posibil sa fie ceva normal cu cresterea turatiei de relanti pe temperaturi scazute .

Multumesc .
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pentru 1-2 min, dimineata , la -10 grade C , aveam in jur de 900 ture/min, apoi a scazut cu 50-100 ture/min ...
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut

@02tes : La mine se pare ca statea mai mult de 1-2 . Mai bine zis pana se incalzea putin . Oricum se pare ca problema nu e de speriat .
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
B74LEL a scris:Salut

@02tes : La mine se pare ca statea mai mult de 1-2 . Mai bine zis pana se incalzea putin . Oricum se pare ca problema nu e de speriat .

se poate. parerea mea este ca depinde de multe aceasta turatie..: ulei , temperatura exterioara( chiar si la un grad diferenta , motorul merge altfel) , daca o ti in garaj sau nu , baterie, si o gramada de senzori ce tin motorul la relanti. deci cred ca difera la fiecare masina timpul acesta...
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Hm... Si la mine sta cam turata dupa pornire (900-950 rpm) si asta de la -6, -7 grade. Dupa ce se incalzeste putin mototrul, turatia isi revine la normal. Pana la -5 grade nu am observat acest fenomem.
Mai astept niste pareri. Inca nu stiu cum sa cataloghez manifestarea, defect sau ceva normal Confused
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR