Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
biela-manivela a scris:
cj79raa a scris:frate biela, data viitoare eu zic sa scoti parlitorul de porci.

M-am gandit si la varianta asta, da' cica trebuie sa ai rezervoru' plin daca vrei sa vezi rezultate imediate. Si sa incepi cu parlitoru' de la gheata de pe rezervor. Laughing


Bre...da' cu traditia cum ramane? Parca se foloseau paiele.
Si... referitor la motorina pe timp de iarna,a adus un coleg de serviciu o carte tehnica de vw (omu' a lucrat 6 ani in Germania) si ce credeti ca scrie la capitolul "iarna"; "pentru evitarea congelarii combustibilului (motorinei) in rezervor ,atunci cand temperaturile scade sub -10 grade este recomandat sa se adauge 10% benzina"
Eu personal am aplicat aceasta metoda timp de 4-5 ani pe ultima mea masina (Aro 244 /2002)la care ii adaptasem si o incalzire la baia de ulei(o rezistenta 100W /12 V) in loc de surubul de scurgere ulei si porneam usor la - 20 grade.
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu de cand este cartea aia dar parca s-au facut ceva progrese in ultima vreme. Si cand spun progrese, ma gandesc ma aditivii din motorina care asigura fluiditatea, filtrele incalzite si implicit incalzirea carburantului din rezervor, spraiuri anti-aburire si anti-inghet, glicerina pentru chedere.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am omis sa spun,cartea este din '82 si este manual de ;;reparatii si interventii''-cel putin asta a fost traducerea omului.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
gcom61 a scris:
Eu personal am aplicat aceasta metoda timp de 4-5 ani pe ultima mea masina (Aro 244 /2002)la care ii adaptasem si o incalzire la baia de ulei(o rezistenta 100W /12 V) in loc de surubul de scurgere ulei si porneam usor la - 20 grade.


Of ce vremuri, facea tata foc de tabara sub aro Laughing
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Smile Smile Smile
N-am facut niciodata ,dar am mai auzit.Oricum eu aveam un motor fiat 2400cmc 180 N/1350 rot/min


Ultima modificare facuta de gcom61 la Sam 19 Dec, 2009 2:32 pm
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
UPDATE
A.M.R. 24 hours.
herr Biela return tomorow Very Happy . Mad

p.s. sunt sigur ca intre timp si-a dezghetat masina.
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
victor soare a scris:@expressvectra nu fii rautacios.
e ca si cum te-ai bucura de raul lui.
acuma ce-a fost a fost , si pe mine un coleg m-a adus la `rangul` de prost.
si sa fiu sincer a fost mai direct decat sugestia cu `ouale-n gurita`

p.s. nu sunt suparat pe el, ba din contra, sunt sigur ca MACAR regreta.


Rautacios? nu mi-a dat o moneda si ia-m returnat-o Smile Laughing
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da cumetre mi-aduc aminte` evenimentu` stai linistit.
dar asa ca sfat: nu platesti datorii cand omul este la` racoare`.
asteapta sa se faca `bine` si dupa aia arata si matale ce smuchi [ pardon muschi], detii Very Happy Very Happy .

probabil esti suparat ca ti-a inghetat vectroasa.
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ExpressVectra a scris:biela iti recomand si un carton la radiator da neaparat sa fie GM

Bre, n-am avut bani de carton GM insa am scris GM cu markerul pe un carton de la o cutie de snacksuri. Laughing
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ooo,dl.Biela...Ati pus ceasul sa sune...? Smile Cartonul e sfant,parerea mea,ajuta mult,dar sa nu fie pus pe mai mult de jumatate de radiator,si sa nu uitati de el cand se incalzeste vremea...Eu asa am facut la un Tranzit,s-a dus motorul...Deviz la Colina-8500 eur FARA TVA si manopera.. Shocked
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca e carton de origine il poti folosi si vara, chiar daca iarna nu-i ca vara si invers. Laughing
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Lasa ca de joi vine o mica primavara...se anunta 10 grade cu plus...gata cu topicul asta Very Happy
Skip ads

  • D.Mihai

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce am avut masina nemiscata de joi seara am descoperit astazi ca s-au format doua blocuri imense de gheata intre rotile din fata si aparatoarea de noroi. Problema este ca rotile freaca in viraje si la frana iar eu nu reusesc deloc sa eliberez locul acolo Sad

Astept cu nerabdare mini-primavara cu 10 grade, ca poate se dezgheata si se rezolva problema de la sine.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa dai cu apa calda si dupa ce eliberezi sa dai o tura sa nu iti inghete.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dumitru florin a scris:Lasa ca de joi vine o mica primavara...se anunta 10 grade cu plus...gata cu topicul asta Very Happy

Inseamna ca de joi montam caucioacele de vara, ca de primavara n-avem. Cool
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am avut si eu o problema in dimineata asta .Au fost -11 grade . Nu au fost probleme cu intratul in masina .Problema a fost la plecarea de pe loc .Nu a mai vrut sa plece sub nici un motiv .Nu era ghiata intre roata si aparatoarea de noroi nici pe fata, nici pe spate .Rotile erau inghetate in zapada , doar cat era cauciucul in partea de jos .A accelerat-o sotia pana la 3000 ture cu abreiajul ridicat si nimic .Nici rotile nu patinau nici motorul nu murea . Nu a avut frana de mana trasa .Pana nu i-am zis sa toarne niste apa calda pe roti , nu a reusit sa iasa din parcare .Nu am mai auzit pe nimeni sa pateasca asta . Nu stiu ce probleme ar putea avea masina dupa chestia asta .Ramane de vazut .

Bafta ,
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
B74LEL a scris:Salut ,

.Nici rotile nu patinau nici motorul nu murea .
Bafta ,


Poate a uitat s-o bage in viteza:) Ca alta explicatie nu-i. Daca nici o roata nu se invarte, motorul se tureaza, ori nu-i in viteza ori ti-a sarit o planetara din cutie.
  • mitz1982

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Poate ambreiajul nu a cuplat cum trebuie?

(La mine au fost -17grade de dimineata, dieselache a pornit mai greu dar a luat-o totusi in vreo 3-4 secunde)
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Io cred ca maneta schimbatorului de viteze a fost impinsa doar partial si nu a intrat in viteza. Din cauza frigului uleiul din cutie e mai vascos si intra ceva mai greu in viteza la rece.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Cred ca nu a fost bagata in viteza .E cea mai plauzibila explicatie. Posibil sa nu fi cuplat nici viteza intai .E bine ca acum merge ok .

Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR