Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu 9000km cu Asta Classic II, diesel (1.7CDTI), si am vazut ca a ajuns uleiul la semnul de minim, poate un pic sub. Cu ce ulei il completez? Stiu ca de obicei se completeaza cu ulei identic ca cel din motor, dar de unde sa stiu eu ce a pus fabrica in motor? Astept sfaturi urgente.
Skip ads

  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Neaparat la service-ul reprezentantei Opel de unde ai cumparat masina. Mai exact trebuie sa-ti faci schimbul de ulei.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Du-te la reprezentanta si cumpara de la ei un litru de ulei.Probabil ca va fi Opel 5W40 sau Mobil 5W40.
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Skywalker a scris:Neaparat la service-ul reprezentantei Opel de unde ai cumparat masina. Mai exact trebuie sa-ti faci schimbul de ulei.

E aiurea sa-i fac schimbul de ulei la 9000km, ca pe urma la prima revizie de 15000, ar trebui facut din nou. Oricum nu imi explic de ce a papat atat ulei, fiind totusi noua. La nici o masina care am avut-o nu am facut vreodata completari intre schimburi.
Skip ads

  • vladro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Vreau si eu sa fac schimbul de la ulei la o vectra de 1.8i din 92. Ce ulei ma sfatuiti sa iau si ce ar mai trebui sa schimb pe langa ulei?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
fm a scris:Am si eu 9000km cu Asta Classic II, diesel (1.7CDTI), si am vazut ca a ajuns uleiul la semnul de minim, poate un pic sub. Cu ce ulei il completez? Stiu ca de obicei se completeaza cu ulei identic ca cel din motor, dar de unde sa stiu eu ce a pus fabrica in motor? Astept sfaturi urgente.

*
In practica, ORICE ulei de calitate 5W40, sa "mai ai destul" pana la revizie, cand se schimba totul...
  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
o intrebare: este necesar vreun schimb de ulei pana la prima revizie, la 15.000 km, chiar daca nivelul uleiului este ok? am auzit ca uleiul din fabrica nu ar fi pentru 15.000, si ca ar trebui schimbat pe la 2-3 mii... multumesc anticipat de raspunsuri
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
@pufulet:Uleiul cu care vine masina este ulei sintetic de calitate si nu ulei obisnuit mineral si nu trebuie schimbat decit la 15000km.
Daca este bine sau nu este discutabil.Am citit si eu de practica de a folosi un ulei mineral si de al inlocui dupa 2-3 mii km in ideea de a curata spanurile microscopice rezultate in urma rodajului.
Skip ads

  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu zic ii dai drumu` de tot la ulei si sa mergi cu ea pana crapa. asa o sa iti schimbe motorul. oricum vorbeste cu un mecanic ce fac in cazuri din astea. nu e normal la o masina noua sa consume 0.1 l / 1000 km. si nici cei din reprezentanta nu o sa faca nimik sa iti rezolve problema daca nu crapa motorul Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pina la povesti cu n kilometri sfat :
1. Uleiul motor 10.000km
2. Uleiul cutie la 30.000km si pe urma completare sau inlocuire daca isi schimba culoarea.
3. EGR cind il vezi murdar sau preferabil la intervale de 30.000km, asta ca sa iti cumperi altul nou

Iti consuma cam mult ulei, urmareste daca pe viitor va scadea consumul, normal asa ar fi. Daca o birjaresti atunci e normal sa iti consume asa mult. Dar sa te gindesti ca o parte din uleiul ars ajunge la EGR, catalizator, admisie...si tot asa
Da o cautare si citeste cit mai mult ca sa pricepi despre ce este vorba.
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu recomand cu multa insistentza.. pt masini care circula mult in orash.. sau numai in orash schimbil de ulei la jumatatea perioadei de o recomanda fabricantul... si nu mai tarziu de 1 an, dupa 1 an, un ulei aflat in motor isi pierde din calitatile de ungere.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hai sa-ti dau ceva trimiteri care au si ele trimiteri :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11070
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10253
Dupa ce o sa citesti ai sa vezi altfel lucrurile Embarassed .
Skip ads

  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pai si eu ce am zis gresit? Per total sunt de acord cu tine (in topicul ala mare cu schimbul si tipurile de ulei) pe alocuri am mici si foarte mici obiectii care tin mai mult de cazuri speciale decat de general...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
NU AI GRESIT CU NIMIC ! M-ai inteles gresit cred... Dar faptul ca ai spus ceva ADEVARAT cu schimbul si drumurile scurte m-a facut sa completez, daca ii spun 2 oameni acelasi lucru, plus in trimiteri si unul care a scris biblia uleiurilor, poate pricepe ! Eu cind aud de schimb la 15.000 si masina frecata in oras 2 ani cu acelesi ulei, si vara si iarna, pornita din an in pasti imi vine sa inebunesc.

pe alocuri am mici si foarte mici obiectii care tin mai mult de cazuri speciale decat de general...

Te rog sa mi le spui, eventual pe pm ca sa pot completa/rectifica postul,
Multumesc anticipat
  • litza

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2005

  • Mesaj Privat
La noi in Romania dealerii oricum au injumatatit intervalul de service de la 30.000 km/2 ani la 15.000 km/1 an tocmai pentru conditii dificile. Acum voi vreti sa-l injumatatiti inca o data?
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
macar uleiul si filrul de ulei schimba-l mai repede... asta daca tii la masina ta...
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ulei original opel, dintr-ala de care pun si dealerii au la ausgburg la jumatate de pret
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E normal pt un motor diesel nou in perioada de "rodaj" sa ia ceva ulei. Motorul este strans si consuma si ulei si mai mult combustibil. Dupa 30mii nu cred ca o sa mai consume ulei si o sa scada consumul. Mai conteaza si in ce conditii ai verificat tu nivelul la ulei. e posibil sa fi fost inclinata masina spre spate si atunci nivelul e mai mic deat cel real. Fa-ti presiunea in pneuri , mergi cu masina pana ajunge la temperatura de lucru, cauta un loc plan, lasa 5-10 min masina cu motorul oprit, si dupa aia verifica nivelul.
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:...lasa 5-10 min masina cu motorul oprit, si dupa aia verifica nivelul.


5-10 minute nu sunt suficiente pt a se scurge uleiul e pe rampe in baie....1-2 ore ar fi necesare Wink
  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
in nici-un caz 1-2 ore
deci: dupa ce a fost oprita masina (circulata astfel incat motorul sa ajunga la temperatura maxima), se opreste masina, obligatoriu pe plan drept, se asteapta 5 min si se verifica joja, dupa ce a fost stearsa initial cu o carpa fara scame
asa am patit eu, am verificat nivelul la 8000 km, insa am uitat ca era pe plan inclinat si am crezut ca sunt sub minim, insa, la o 2-a verificare, nivelul era ok
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR