Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
@crapu7 , eu mi-am construit singur evacuare dubla , tips-uri SH , ~200 lei bucata sau ~350 cu tot cu toba finala originala de insignia .
Poti opta si ptr tipsuri aftermarket , cei care se ocupa cu evacuari au in general , ceva asemanatoare cu cele de fabrica. Si ca idee, difuzorul ti-l pot taia tot ei.
Nu e mare lucru, dar e de efect !

Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mã bag si eu: ce faci tu cu masina diesel la 4000 rotații?
  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Motorul duce acum pana aproape de 5.000 fara sa plafoneze. Ce fac eu? Folosesc masina
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La ce curba de cuplu are un motor diesel, nu am gãsit necesitatea de a-l exploata la astfel de turatii. De asta am intrebat.
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Diesel se plafoneazã dupã 3500 rpm, tot ce e peste 4000 rpm e mai mult zgomot decât altceva. Asta pot confirma la o mașinã deja remapata.
  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Ok profesore , cum spui tu, nu am sa te contrazic.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu se patroneazã. Dar bine nu ii este.
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Cuplu scade semnificativ dupã 3000 rpm iar HP dupã 3500 lucru care se poate observa din grafic. Peste 4000 nu prea vad avantaje de aceea am spus ca se plafoneazã


Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@crapu7, conform diagramei tale de dyno, observ la specifucatii cele 2 softuri sa le spun asa: stock si final. Nedumerirea mea vine cu privire la speficatiile de la softul stock, unde scrie putere maxima 160cp(perfect de acord) si cuplu maxim aprox 380 nm(pai de unde atatia nM cand Insignia ptr varianta de 160cp are fix 350nM).
Aia este o fisa dyno de pe masina ta sau este doar un rezultat tipiza dyno ptr varianta de soft care ai incarcat.o pe ECU?
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Aia este chiar fișa dino de pe mașina mea. 159 cp(a murit unu pe parcurs) si aprox 380 nm. Insignia din fișa technica are 160cp cu 380 nm.

https://www.ultimatespecs.co...ctive-Select.html

Nu știam ca are 350, eu știu de 380 cum de altfel are și a mea.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Stiu ca pe Insignia a20dth cu F40 sunt 350nm(la mine astia sunt, conform datelor tehnice din carti/manuale de "specialitate"). Am vazut in semnatura..singura diferenta intre masini este anul de fabricatie 2009 vs 2012.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cica la Insignia ajunge la 380Nm cu overboost pentru o perioada scurta.
Skip ads

  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
O sa postez sapt viitoare fisa de dyno , ca sa lamurim lucrurile.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Cica la Insignia ajunge la 380Nm cu overboost pentru o perioada scurta.


Exact, de aia apar 380Nm.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Poate va ajuta fisa aceasta. O seara buna.


Ultima modificare facuta de David_Andrei la Vin 19 Aug, 2016 9:14 pm
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:Yupiii.. deci extrem de multumit. . De la 163..35 CP initial si 399.6 N am ajuns la 200.4 Cp si 449.4N. Se poate si mai mult dar am decis impreuna sa ramanem in limitele unei masini de strata,nu de curse. Multumesc Dragos de la CompleteChip . Recomand 100% (a nu se considera reclama,pur si simplu sunt foarte multumit de rezultate. Daca se considera reclama, va rog cenzurati ).

Poate va ajuta fisa aceasta. O seara buna.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ca ajunge cu overboost la 380nm...cred ca e apa de ploaie...consider ca, cuplul etalon este cel de 350nm obtinut in parametrii normali unde masina ruleaza "ca la carte" pe perioade "mari" de timp.
P.S.: am vazut pe automotive si automarket ca si cele de 163 cp tot 350nm au(asa scrie..nu bag mana.n foc)...cel de 400nm..isi face aparitia la modelul de 170cp
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
nu va mai entuziasmati cu cifrele astea astronomice pentru o masina normala....sunt doar pe hartie..nu pune la roata cat scrie, performantele sunt medii pentru anii 2010...cu orice ai compara-o pe insignia are din start 1, 2 ....secunde pierdute pentru 100km/h sau la reprize...
Mai conduceti si altceva si o sa vedeti. Masini cu performante mai mici decat 480 nm! o fac usor si dupa 150 km/h \\\\\\\\\\\randamentul motor, cutie, roata este nestudiat la insignia, motrul este fiat, cutia japoneza si ansamblu roti bmw - este o tocanita ! S-a nascut Frankie !

Luati exemplul motocicletei BMW R 1200 comerciala si BMW R 1200 folosit de Politia RO. Singura diferenta este in cutia de viteza la rapoartele treptelor. Diferenta de putere si performante a facut-o faimoasa si temuta pe cea de politie. Adica un motor si o cutie proiectate sa emane performanta !

Nu si in cazul motorului fiat cuplat la cutia japoneza CECURAI ! Aici imi miroase a performante..... financiare pentru OPEL.

Sa nu fiu negativist, un lucru studiat a fost consumul, pentru asa greutate, gabarit, asa litraj consumul este unul destul de bun 6,6 autostrada la 160 km/h si 8 - 9 litri in oras - asta cu AUTOMATA ! Ca detaliu - presiune roti 2,5 bar ! Recomand ...este alta masina.
  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Kalikov a scris:@crapu7 , eu mi-am construit singur evacuare dubla , tips-uri SH , ~200 lei bucata sau ~350 cu tot cu toba finala originala de insignia .
Poti opta si ptr tipsuri aftermarket , cei care se ocupa cu evacuari au in general , ceva asemanatoare cu cele de fabrica. Si ca idee, difuzorul ti-l pot taia tot ei.
Nu e mare lucru, dar e de efect !



Nefunctionala a doua finalã banuiesc ,nu-i asa ?

Totusi arata bestial. Ma bate un gand serios pentru asa ceva...
  • Sorin_im

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ar fi pacat sa fie nefunctionala, arata foarte bine si e pacat sa nu faca "wrrrruuuum" Smile....nu e mare filozofie sa o conectezi. Daca o faci, o faci....
Arata super ok, bravo meseriasului !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR