Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Adi M

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unei Insignia Cosmo din iunie 2009, motor 2l CDI, 160 cp. Cred ca este o masina foarte buna, puternica, frumoasa si comfortabila. Am 5500 km parcursi si merge din ce in ce mai bine. A scazut semnificativ si consumul - 10,5l urban (Bucuresti !) si 5,6-6l/100km extraurban. Chiar si motorul nu mai este asa zgomotos cum se spune ( in habitaclu nu se auzea de la inceput !). Marturisesc,insa, ca asteptarile erau un pic mai mari. Mai astept, nu le comentez acum, masina este prea noua. Totusi citeva probleme au existat:
- de la inceput am observat ca directia este supraasistata si trage usor stinga - problema verificata si nerezolvata in service (mi s-a recomandat sa mai rodez masina)
- incalzirea scaunului stinga fata defecta - mi-au schimbat perna electrica, dar acum am constatat ca si cel din dreapta fata poate fi defect pentru ca se incalzeste mult mai greu si mai putin decit cel reparat !
- cind mi-au reparat incalzirea scaunului s-au defectat senzorii de presiune cu semnal acustic de pe bancheta din spate (mi-au spus - la service- ca nu a avut masina !)
- tot bordul acela frumos cu consola cu tot cam scirtiie discret in mers si la porniri de pe loc
- cind apas butonul (setarea) SPORT nu simt nimic semnificativ la mersul masinii - mi s-a explicat ca nu se poate!
- nu se blocheaza usile la demaraj - problema nerezolvata in sevice
- in fine , DVD 800 navi fara harta Romaniei si fara speranta in viitorul apropiat (sau departat)
Skip ads

  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:
Ma bate gandul sa pun un strat foarte subtzire de silicon, ce parere aveti?
Te sfatuiesc sa nu. Du-te la reprezentanta si ar trebui sa o lipeasca ei pe garantie. O sa dureze mai mult decat daca o lipesti tu, o sa ai niste hartii de semnat, dar macar o vor face ei si nu vei avea probleme mai tarziu.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Adi M, eu am 2000 km parcursi si te pot aproba doar la doua probleme: faza cu bordul care scartatie ca la balamuc si cu directia "supraasistata". Dar totusi te intreb ce anvelope ai? S-ar putea ca faza cu directia sa fie de la tramline - ceea ce e un lucru normal!
  • Adi M

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
245/45/18. La service mi-au explicat ca mecanismul directiei, inclusiv servo, mai trebuie rodat. De fapt, fenomenul este foarte discret si intradevar a diminuat cu timpul. Explica-mi te rog ce inseamna "linie de tramvai" la directia auto.
Skip ads

  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Tramlining is the tendency of a vehicle's wheels to follow the contours in the surface upon which it runs. The term comes from the tendency of a car's wheels to follow the normally recessed rails of street trams, without driver input in the same way that the train does.

Tramlining can usually be blamed on tires, and its incidence depends greatly on the model of tire and its state of wear. Although not normally dangerous, at very high speeds it can become a source of instability.


Vehicles with large and wide low profile tyres are more prone to the effects as well as vehicles which have wheels fitted that are larger than the manufacturers recommendation or have reinforced sidewalls. People who are relatively inexperienced with driving with this tendency will feel that they have to make continual course corrections and it is very easy to overcompensate the steering, which could potentially lead to veering off the road especially if the road is a narrow track/country road.

The effects of tramlining can be eased by subjecting the vehicle to an inspection and calibration of the wheels (ie. a full geometry check) or replacing the tyres with non-reinforced (soft sidewall) tyres.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am exact aceleasi anvelope si tendinta ca masina sa urmeze singura denivalarile intalnite pe drum (iti da senzatia ca masina misca singura de volan Smile)! Exista un echilibru si un rabat de performanta intre anvelope...cu cat anvelopa e mai "mare" (adica mai lata si mai inalta) cu atat e mai stabila masina dar pierde la partea de manevrabilitate. Cu anvelopa standard - la Insignia R16 parca e - masina are cel mai inalt echilibru (stabilitate si manevrabilitate). Ideea e ca va trebui sa stai cu amandoua mainile pe volan! Eu deja m-am obisnuit si in timp nici nu mai realizezi..."tramline-ingul"! Vrei sa arate bine masina cu R18 - atunci trebuie sa induri putin si consecintele!
  • Adi M

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
OK ! Multumesc pentru explicatii.
  • iflorini

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi schimb masina : sunt putin nehotarat am de ales intre Insignia si Honda Accord.Inclin din ce in ce mai mult catre Insignia ( din cauza asta m-am si inscris in acest club). Echiparea este Cosmoa cu urmatoarea motorizare:

JM68 Caroserie: Sedan 4 usi
KA61 Cutie de viteze: 6MT
Motorizare: 1.8XER 140CP
Carburant: Benzina

Eu am ( am avut Ford)
Skip ads

  • Bogdan Marc

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2009

  • Mesaj Privat
motorul de 140 cp este subdimensionat pentru insignia. daca vrei o masina de familie e ok, dar vei fi dezamagit daca ai pretentii sportive.
  • nydu2008

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ia-ti pe insignia un diesel de minim 160cp Smile si o sa vezi senzatii ..
ps. si sa fie neaparat alba si jante de aliaj pe 17-18 Very Happy ! succes
  • iflorini

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Bogdan Marc a scris:motorul de 140 cp este subdimensionat pentru insignia. daca vrei o masina de familie e ok, dar vei fi dezamagit daca ai pretentii sportive.



Ai dreptate , am testat-o tot week -end -ul si am ramas un pic dejamagit.
In primul rand nu " se infige" si daca o turez un pic mai tare e destul de zgomotoasa.
Am sa teztez si Honda.
Astazi un prieten m-a dus sa vad noul Superb de la Skoda . Masina arata trasnet. Sa vedem cum se comporta.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
iflorini a scris:
Bogdan Marc a scris:motorul de 140 cp este subdimensionat pentru insignia. daca vrei o masina de familie e ok, dar vei fi dezamagit daca ai pretentii sportive.



Ai dreptate , am testat-o tot week -end -ul si am ramas un pic dejamagit.
In primul rand nu " se infige" si daca o turez un pic mai tare e destul de zgomotoasa.
Am sa teztez si Honda.
Astazi un prieten m-a dus sa vad noul Superb de la Skoda . Masina arata trasnet. Sa vedem cum se comporta.


Din fata e draguta din spate e cazan.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Adi M a scris: - de la inceput am observat ca directia este supraasistata si trage usor stinga - problema verificata si nerezolvata in service (mi s-a recomandat sa mai rodez masina)


Eu zic ca e "torque steering" si ca nu o sa dispara niciodata.
  • comi85

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
iflorini a scris:Vreau sa-mi schimb masina : sunt putin nehotarat am de ales intre Insignia si Honda Accord.Inclin din ce in ce mai mult catre Insignia ( din cauza asta m-am si inscris in acest club). Echiparea este Cosmoa cu urmatoarea motorizare:

JM68 Caroserie: Sedan 4 usi
KA61 Cutie de viteze: 6MT
Motorizare: 1.8XER 140CP
Carburant: Benzina

Eu am ( am avut Ford)

Salut! Ia zi ce masina ti-ai luat pana la urma? Eu sunt tot in cumpana intre insignia cosmo 2.0cdti 160cp si honda executiv 2.0i 156cp?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
in urma cu o luna am gasit capacul la spalatorul din far dreapta lipsa. nu e nici o urma de lovitura, spalatorul functioneaza. problema e ca am sunat si am comandat la reprezentanta capacul , a trecut o luna de atunci si mereu de cate ori sun imi spun ca o sa ma anunte cand vine.
  • edddy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi iau si eu un Insignia cosmo.Ce ma sfatuiti? 1,8 benzina 140 CP
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Orice ai alege te sfatuiesc ca motorul sa fie TURBO (adica supraalimentat)....
  • blitz
  • **
  • 99 mesaje
  • din 27 Feb 2010
  • Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Alta tara
  • blitz

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
diesel ! daca se poate, ala de 160 CP ar fi minunat. sa nu uitam gentile sport pe 18 '' . benzinar nu as recomanda pe insignia doar daca e cu turbina. multa bafta
  • gi57

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut !


Sunt de o saptamana posesorul ununi Opel Insignia Gri pannacota cdti 160 CP , 5 usi si sunt inca la faza la care dupa ce o parchez mai fac o tura in jurul ei sa imi clatesc ochii Wink
Pana acum am o singura problema la care poate Lucifer_the ma poate ajuta : in cazul in care uit vreo usa incorec inchisa si inchid din telecomanda usile nu apre nici un puiut /alarma ca am uitat o usa incorect inchisa .
Stiti cumva cum pot remedia problema asta ?
Si bineinteles usile nu se blochaeza automat dupa plecarea de pe loc la o anumita viteza .
Ambele optiuni erau functionale la vrchiul meu Megane ci nu pot sa cred ca cei de Opel au neglijat aspectul asta .

Cu multumiri anticipate
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Legat de alarma te pot lamuri direct - din pacate cand o inchizi chiar daca nu se inchide corect nu piuie deloc...in nici un fel...cica astea sunt noile norme de zgomot in Germania, nu mai ai voie cu alarma zgomotoasa (mai mult decat atat ai sa vezi ca alarma nu iti suna decat daca spargi un geam sau o lovesti foarte foarte tare)!
Nici la mine nu se blocheaza automat usile cand plec de pe loc insa am inteles ca se poate activa aceasta optiune in service din computerul de board.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR