Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie volanta, mai ales daca face acel zgomot,dimineata, imediat dupã pornire...
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
De asta îmi era teama când am auzit zgomotul și mai ales faza cu ambreiajul. Aproape 1k euro o volanta GM... Numai zic manopera cam cat ar ajunge?


//Edit
Surprinzãtor. Pornesc mașina o las, calc jumãtate nu se aude nimic, fac cursa totala, nimic. O sa o mai las 2 zile în garaj. Posibil ca în 8 ore sa nu fii rãcit complet ca în alea 6zile
  • Radu25

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Și mie îmi face același lucru, când o pornesc se aud ceva pocnituri, iar în mers când schimb vitezele se simte o ușoarã vibrație în pedala de ambreiaj, când o las la relanti în treapta a doua are ușoare zmucituri(dã în nas), când o opresc fãrã ambreiaj cãlcat de 4-5 ori la rând troncane ca un tractor.Am sunat la Reprezentantã Opel Victoria Brașov și mã costau aproximativ 6000 lei piesele + manoperã, am gãsit o firmã serioasã la Bucuresti care vinde numai piese de Opel originale și am gãsit volantã + kit ambreiaj Sachs la 2750 lei(am cutie manuala,la automata este 3150 lei) ,manoperã în service la Reprezentanțã mã costã vreo 800 lei.Am mai cumpãrat de la ei piese și au fost foarte promti. Sãptãmâna asta îmi vin piesele și mã duc sã o repar.

Dacã ai nevoie de mai multe detalii PM. Numai bine!
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am lãsat masina în garaj 2zile(ieri doar am pornit-o 2minute) . Am pus pe cineva sã-mi porneascã mașina și eu eram la motor. Nici un sunet, îl pun sa calce ambreiajul la jumãtate și nimic îi zic sa calce ambreiajul la podea nimic. Ori îmi fac eu griji prea multe ori s-a întâmplat ceva, cert este ca dupã ce am lãsat mașina în garaj 6zile la pornirea ei se auzea o bãtaie, pocnitura și la apãsarea ambreiajului dispãrea. Nustiu ce a fost deocamdatã stau liniștit și îl aștept pe Radu25 sa schimbe Kit ambreiaj+volanta.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Tata merge cu un Golf 4 de 4 ani (60k km) cu o usoara bataie de volanta. Nu face mereu dar cand e mai rece afara, la prima cheie se aude, dar cum am spus, nu face mereu.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca e o problema curenta cu etrierul dreapta spate la cele cu frana electrica? Eu asa am auzit, se pare ca am schimbat cablul de la frana de mana de pomana, mi-a terminat o placuta de pe dr.spate din nou pentru a treia oara, dupa 5000 km. Trebuie sa schimb oare etrierul? Mi-e teama sa nu fie nici asta problema. La 2 service-uri mi s-a spus ca e cablul de la frana de mana de vina si l-am schimbat. Sa se fi infundat furtunasul? A mai avut cineva probleme cu roata dreapta spate?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am observat cand am schimbat placutele ca pe partea pasagerului sunt vizibil mai uzate placutele (fata/spate). Mecanicul nu mi-a dat o explicatie si nici eu nu ii caut nod in papura atata timp cat totul functioneaza perfect. Dar la tine daca ti-a uzat atat de repede placuta de pe o singura parte, varianta cea mai plauzibila e sa fie de vina etrierul. Poate ramane blocat la un moment dat............
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca etrierul e ok, ar fi furtunasul infundat. Se macina pe interior si se infunda, asa mi-au zis de la service. Am decis sa le schimb ambele furtunase de pe spate, sper sa fi nimerit defectul de data asta....
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce furtunas e infundat?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
furtunul de frana care duce la etrier, la mine ar fi dr.spate...sper.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Si eu am observat cand am schimbat placutele ca pe partea pasagerului sunt vizibil mai uzate placutele (fata/spate). Mecanicul nu mi-a dat o explicatie si nici eu nu ii caut nod in papura atata timp cat totul functioneaza perfect. Dar la tine daca ti-a uzat atat de repede placuta de pe o singura parte, varianta cea mai plauzibila e sa fie de vina etrierul. Poate ramane blocat la un moment dat............


Poti incerca sa schimbi furtunasele de la etriere si sa vezi daca se va intampla la fel. Sunt consumabile oricum, cauciuc, imbatranesc. In plus sunt ieftine, pe spate sunt 65 lei pe Delphi, 94 pe Original, si 104 pe Bosch, iar pe fata sunt cam la aceleasi preturi. Prietenilor cu care am fost in concediu anul asta li s-a spart un furtunas intre Kusadasi si Istanbul...au mers cu mari emotii vreo 150 km si noroc ca am avut eu un tub cu lichid de frana la mine, plus alte 2 cumparate de pe la benzinarii pe drum. Cam la 5-6 ani ar trebui schimbate dupa parerea mea, nu de alta dar sa nu ai surprize neplacute cand esti in concediu pe afara...mai ales in haosul de la Turci.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, e bine de stiut.
Skip ads

  • danGTS

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2007 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
scuze ca mai postez odata...dar as dori si o alta parere .vreau sa achizitionez acest utilaj http://ww3.autoscout24.de/c...275951288?asrc=st|as
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu mai posta aiurea, vezi ca e topic dedicat. Mie imi place masina. Acum ca e bun pretul sau nu, nu stiu, nu am mai urmarit piata, dar ma gandesc ca tu te-ai interesat.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Astazi am luat masina de la service dupa schimbarea furtunaselor de frana de pe spate. Deocamdata e ok, mecanicul mi-a spus ca au iesit bule de negreala cu bucatele de cauciuc cand a desfacut furtunul cu pricina. Sper ca am nimerit-o de data asta... Pret 226 lei toata afacerea... Wink , fara sa luam in calcul "atentia" mecanicului...ca asa e frumos la noi...
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna, are cineva datele necesare punct ochit pentru a comanda o cutie AF 40 noua, adica in Japonia ? Sau poate o reprezentanta in Europa ?
Momentan nu am probleme dar m-ar linisti daca am datele cand ma hotaresc. La reprezentanta din cate cunosc , o pot aduce cu 6-7000 euro - mult tinand cont de valoarea de piata a intregii masinii in jur de 11.000 euro
Pe de alta parte si alte serviceuri pot aduce aceasta cutie sau piese pentru ea semn ca se poate gasi si in europa. Un sfat o parere ?

Situatia mea era ca atunci cand o mutam in drive aparea un soc anormal ....de vreo 2 luni a disparut , Nu am ce sa repar la ea daca nu mai face ! Este ok si pe tester....
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La drumul de Italia facut saptamana trecuta in timp ce am vizitat San Marino, cand am plecat de acolo masina nu vroia sa se tureze si nu a dat nici o eroare. Dupa vreo 2-3 km parcursi si-a dat drumul si a fost ok de atunci. Doar in tara dupa ce am facut Transfagarasanul a aparut eroarea cu suspensia dar fara sa incluenteze suspensia si dupa ce am oprit motorul si am pornit iar totul ok. In rest am mers la drum fara frica, relaxat dar nu stiu ce a fost atunci cand nu vroia sa se tureze in sarcina.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog33 a scris: Un sfat o parere ?

Situatia mea era ca atunci cand o mutam in drive aparea un soc anormal ....de vreo 2 luni a disparut , Nu am ce sa repar la ea daca nu mai face ! Este ok si pe tester....


Lasa masina in pace. Softul de pe cutie nu e pentru o utilizare in oras.


ionut ciobanu a scris:La drumul de Italia facut saptamana trecuta in timp ce am vizitat San Marino, cand am plecat de acolo masina nu vroia sa se tureze si nu a dat nici o eroare. Dupa vreo 2-3 km parcursi si-a dat drumul si a fost ok de atunci. Doar in tara dupa ce am facut Transfagarasanul a aparut eroarea cu suspensia dar fara sa incluenteze suspensia si dupa ce am oprit motorul si am pornit iar totul ok. In rest am mers la drum fara frica, relaxat dar nu stiu ce a fost atunci cand nu vroia sa se tureze in sarcina.


Posibil vreun bug de soft.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Mai am o chestie borcy...

cand pornesc la rece tacanitul specific masinilor disel este valabil doar 5-7 secunde dupa care dispare si merge ca un benzinar aproape.
La plecarea de pe loc isi reia tacanitul specific si asa ramane.

Sa imi fac griji pentru o pompa de ulei, ceva ? Sau este din cauza uleiului ? Tacanitul asta specific de unde provine ? Injectoare ?

Multumesc
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Posibil tacheti obositi. Cand ai facut schimbul de ulei, se auzea la fel la inceput (adica cat a fost uleiul nou)?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR