Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-93781

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Va deranjez si eu cu o mica dilema.
Trebuie sa cumpar cauciucuri de iarna cu tot cu jante.
Nu as mai da bani pe senzori de presiune pneuri,chiar nu sunt necesari pentru iarna - fac doar drumuri scurte iarna..
O sa primesc erori daca pun roti fara senzori de presiune?
Multumesc
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu o sa ai erori la rotile de iarna fara senzori
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Posibil tacheti obositi. Cand ai facut schimbul de ulei, se auzea la fel la inceput (adica cat a fost uleiul nou)?


mai acum am remarcat lipsa tacanitului..uleiul are 2000 km de la inlocuire. Culbutorii tacane asa la disel?
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Posibil tacheti obositi. Cand ai facut schimbul de ulei, se auzea la fel la inceput (adica cat a fost uleiul nou)?


mai acum am remarcat lipsa tacanitului..uleiul are 2000 km de la inlocuire. Culbutorii tacane asa la disel?
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:
borsy a scris:Posibil tacheti obositi. Cand ai facut schimbul de ulei, se auzea la fel la inceput (adica cat a fost uleiul nou)?


mai acum am remarcat lipsa tacanitului..uleiul are 2000 km de la inlocuire. Culbutorii tacane asa la disel?


Sfatul meu este sa mergi la EDS sau la orice mecanic bun de Opel, sa asculte tacanitul. Sa nu fie clapetele din galeria de admisie. Mi-e mi-au spus baietii de la EDS ca atunci cand incep sa aiba joc clapetele, tacane. Asta daca ai norocul sa nu se desprinda direct vre-una... Pusese un filmulet un coleg mai demult cu zornaitul clapetelor, nici el nu stia care-i cauza. Acum vreo 2 ani nu prea stiau multi de problema asta...
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
merci eddy imi fac timp ca intru in concediu. Oricum nu suna a tabla ..este mormaitul de disel in joc.
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sal am si eu mai mult o nedumerire, anume am plecat in concediu si am observat ca in treapta a 5 a am o vibratie a schimbatorului de viteza pe care o aud in habitaclu. Masina este o insignia cdti sport tourer 160 caluiti 84000 km . De mentionat cutia schimba normal vitezele, ansamblul volant ambreiaj nu face nici un zgomot ciudat si nu trepideaza. Multumesc anticipat
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Indiferent de viteza pe care o ai in momentul trepidatiei? Intreb ca poate fi o vibratie cauzata de anvelope, sau ansamblu anvelopa/janta, pe care o face la o anumita viteza.
Skip ads

  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am o vibratie mica dar nu prea are a face. Am avut tot timpul o mica vibratie in schimbator dar asta apare cam la toate masinile pe care le-am avut. In viteza a 5 a pot sa aud ca vibreaza in rest nu este nici o problema. Ma gandesc sa fie ceva dereglat la timonerie. O sa caut o solutie oricum cand ma intorc acasa. Cea ce este ciudat este ca in afara de vibratia aceasta cutia merge impecabil.
  • aldin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Buna sunt posesoru unui opel insignia 2010 cdti de cateva luni si a inceput sa faca probleme :cu electrovalva turbo,rulment spate mai nou nemti schimba bratul cu tot Nu se mai chinuie sa schoata am cumparat nou 200€ si lam scos si pe ala vechi cu trei ciocane sa rezolvat am fost inapoi la opel am aratat si am spus asa se face in Romania voi nemti Nu stiti numa nou,nou totul .astazi pleaca sotia cu masina Cand sa o bage in garaj ma suna ca Nu mai pleaca de pe loc ,ok cobor bag in viteza nimic calc ambriaju sa auzit un zgomot masina parca este fara ambriaj bagi in viteza cu motoru pornit fara sa calci pedala Nu se aude sau sa bata Nu stiu komic ma poate ajuta cineva ce ar putea fi problema mersi
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Lichid in vasul pentru sistemul de franare mai este? Vasul este comun frana/ambreiaj. Daca nu mai este lichid e ori prompa, ori rulmentul de presiune. Daca lichid este atunci e rulmentul sau placa de presiune. Asta in mare.
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buba seara. Revin cu ultimele noutati cu privire la cutia mea de viteze. Am facut drumul de intoarcere fara probleme cutia schimba a functionat fara probleme doar smucitura la accelerare decelerare sesizabila,de aici si vibratia plasticului din jurul schimbatorului. Am ajuns acasa si am fost la un mecanic care se mai ocupa de masinile mele cand este vorba de lucrurle marunte. Verdict cutia de viteze are probleme. Acum am in principiu 3 posibilitati:
1. Schimb in reprezentanta cost aprox 6000 de euro. Trag speranta de culanta, madina servisata doar la opel, 87000 km fabricatie 2010
2. Cutie second , cost aprox 1000 plus volanta abreiaj plus manopera DE care este inca o necunoscuta
3. Mau merg asa si incerc sa trimit masina in romania sa o repar.
Intrebarea mea ar fi cam cat mai pot circula pana sa apara probleme notabile in functionare. Oricum adoptez pt prima optiune conditia ar fi sa fie si opel de acord. Costurile mele ar fi aici in jurul a 1800 de euro, 70% costuri opel.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca mai tii masina 4-5 ani merita investitia de 1.800 Euro daca te intelegi cu cei de la Opel, daca nu, o cutie SH cu garantie si tragi de a ta pana crapa. Cat mai tine nu cred ca iti poate spune nimeni (zic eu), depinde de cat de norocos esti. Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mecanicul ti-a zis ca ai probleme la cutie... dar ce anume la cutie, mai detaliat?
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am descris un pic mai sus problema. Pe drumul catre italia ma observat o vibratie in schimbator in viteza a 5 care se transmitea in jurul maciuluie si o puteam auzi. An observat ca la acekeratie di deceleratie schimbatorul misca putin. Volanta nu vibreaza si nu sciate nici un sunet anornal.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am citit descrierea, dar te intrebam ce anume ti-a zis mecanicul ca ar fi la cutie, ce anume din cutie?
Ai vibratii numai in tr5? Banuiesc ca ai F40.
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
E cutia F40 si el spune ca e un rulment sau mai multe. O sa incerc sa vb la opel din cate am citit pe forum in functie de gravitate se pot repara relativ ieftin relativ,insemnand pana in 1100 euro. Oricum totul e inca confuz nu stiu nimic sigur, dar nu o pot lungi foarte mult ca se agraveaza problema
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cutiile F40 nu prea se repara. Opel nu livreaza piese de schimb pentru cutia asta. Ai joc in schimbator fata/spate?
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In timpul mersului la acelerare si decelerare se misca scimbatorul. Asta ar fi singura problema . Nu am bagat-o in seama dar in tompul unui drum mai lung am auzit vibratia si acum caut o solutie. Maine am sa merg la nurnberg daca reusesc se pare ca este o firma in apropiere care repara f40
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Miscarea schimbatorului si vibratia o ai numai in tr 5 sau si in alte trepte?
Mai poate fi si din selector, eu l-am schimbat in garantie, aveam o foarte mica miscare a manetei...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR