Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • adila662008

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra combi din 2001 motor de 2OOOcc DIESEL l-am cumparat din belgia,si de cand il am ,de 2 ani ,nu imi trage in treapta a doua, in panta ,nu pot urca o panta mai mare decat cu viteza intai,parca nu s-ar alimenta!De pe loc daca vreau sa pornesc mai sportiv trebuie intai sa ambalez motorul si apoi sa las ambreiajul altfel parca imi moare motorul.Am fost la un specialist si mi-a spus ca supapa IGR e murdara a curatat-o si mi-a zis sa nu il las sub 2000 turatii pana se curata totul ...............dar degeaba!DAca urc niste serpentine si trebuie sa reduc viteza trebuie s-o bag intr-a-taia altfel nu pot!Tin sa mentionez ca la drum intins nu am nici o problema!Ce poate avea?

Tin sa multumesc mult celor care mi-au raspuns pana acum si va urez la toti.....LA MULTI ANI!
Skip ads

  • cipic

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
la multi ani!
eu cred ca e de la debilmetru. mai multe detalii nu iti pot da...
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
adila662008 a scris:Am un opel vectra combi din 2001 motor de 2OOOcc DIESEL l-am cumparat din belgia,si de cand il am ,de 2 ani ,nu imi trage in treapta a doua, in panta ,nu pot urca o panta mai mare decat cu viteza intai,parca nu s-ar alimenta!De pe loc daca vreau sa pornesc mai sportiv trebuie intai sa ambalez motorul si apoi sa las ambreiajul altfel parca imi moare motorul.Am fost la un specialist si mi-a spus ca supapa IGR e murdara a curatat-o si mi-a zis sa nu il las sub 2000 turatii pana se curata totul ...............dar degeaba!DAca urc niste serpentine si trebuie sa reduc viteza trebuie s-o bag intr-a-taia altfel nu pot!Tin sa mentionez ca la drum intins nu am nici o problema!Ce poate avea?

Tin sa multumesc mult celor care mi-au raspuns pana acum si va urez la toti.....LA MULTI ANI!


La multi ani si tie, cel mai simplu si mai usor mod de a afla care e cauza fa-i o diagnoza la un spacialist, nu te mai du la toti "mecanicii" sa-si dea cu presupusul!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cipic a scris:la multi ani!
eu cred ca e de la debilmetru. mai multe detalii nu iti pot da...

Ce-i ala debilmetru? un debitmetru debil? Laughing
Skip ads

  • cipic

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:
cipic a scris:la multi ani!
eu cred ca e de la debilmetru. mai multe detalii nu iti pot da...

Ce-i ala debilmetru? un debitmetru debil? Laughing


scuzati analfabetismul vinul este de vina Rolling Eyes
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
in treapta a doua urca greu in turatii ? se aprinde vreun martor , dupa ce zici u acolo ar fi debitmetru de aer , la diagonza ai fost ?
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cum motorul e diesel ar putea fi de vina catalizatorul-prin oras mergi incet si se bate repede!poti verifica la un service daca e albastriu la culoare inseamna ca trebuie curatat-se taie si se scoate continutul,altul nou un are sens sa-l pui deoarece e scump.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR