Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare: am fos sa fac o pana ( stanga fata) si am constatat ca am o uzura pe interiorul cauciucului ( stanga fata) chiar pe muchie. m-am dus sa verific geometria. la verificare, singura anomalie era unghiul de fuga( roata din dreapta cica e mai in fata (cu un grad in afara limitelor). si au ridicat din umeri cand i-am zis sa regleze acel unghi, spunandu-mi ca "nu se poate regla la opel". tin sa precizez ca nu exista jocuri in bucse, pivoti, etc ( au verificat tragand de roata, lucru care nu cred ca-i prea sigur). chiar nu se poate regla acest unghi? in plus, baietii de la service spuneau ca nu are cum sa toceasca asa caucicul de la unghiul de fuga( lucru pe care nu-l cred).
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am mai obtinut o informatie: cica as putea regla acest unghi din cadrul motor. dar, in mod normal nu ar trebui sa se modifice acest unghi( de fuga) decat daca am o bucsa dusa, amortizor stramb etc. cred ca cel mai corect ar fi sa caut un service care sa-mi verifice bucsaraia si restul cu celebrele platane sau cum s--or chema ( doua placi pe care urci masina cu rotile si prin miscarea acestor placi iti poto da seama de jocuri).

dar nu-s lamurit daca se poate toci cauciucul din cauza unghiului de fuga. astept o parere de specialist:).
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
unghiul de fuga se mai poate verifica si prin masurarea diagonalelor.
adica ridici masina pe elevator sau pe o groapa de garaj iti alegi puncte de reper simetrice la roatile fata si la rotile spate, masori distantele in diagonala si compari cele doua valori, ideal trebuie sa fie la fel.
Eu n-am testat metoda, doar din auzite o relatez aici.

Cat despre remediu, citeste in urma posturile mele. Am scris ceva despre un levier si forta bruta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
levier si forta bruta...nu cred ca-i o solutie.
valorile unghilui de fuga sigur nu-s corecte( asta reiese din masuratorile cu o aparatura specializata:). treaba e daca se poate sa-mi toceasca asa din cauza acestui unghi. daca e de la unghiul de fuga sau altceva.
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daniel, ti-am spus sa te uiti in urma ca sa nu umplu topicul cu dubluri.
lpedala a scris:Vin 15 Mai, 2009 3:50 pm
Am fost azi dimineata la mecanicul care mi-ai mai schimbat mai de mult piese pe la suspensii si motor.
A slabit suruburile de la fuzeta si pivotul inferior, a tras cu un levier de ansamblul portfuzeta-fuzeta ca sa corecteze pozitia defectuoasa a rotii si in acelasi timp a strans suruburile slabite.
Operatia a avut succes, unghiul de cadere aproape normal numai ca s-a schimbat cel convergenta.

Dupa asta am mai facut inca 3 bracaje in 3 locuri diferite si abia la ultimul s-a remediat in proportie de 90%.
Un alt mecanic experimentat spunea ca daca masina iese bibelou la bracaj si ea tot trage, cel mai probabil este deformata/stricata fuzeta de pe partea care trage.
Ai de munca.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am mai fost la un service pt reglaje. si asta mi-a zis ca nu poate regla fuga ( +3grade si 31 staga si +4 grade si 17 dreapta) si caderea ( pe stanga mi-a iesit caderea -1 grad si 49). restul sunt in limite normale.
am vazut ca pe monitor scria sa se puna pe locurile din fara cate 70kg. la mine nici unul din mesteri n-a facut asta.

imi puteti recomanda un service in bucuresti care sa ma ajute...?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nici o parere?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa faci reglajul directiei si in alta parte.daca si acolo ies diferente tind sa cred ca au fost ceva probleme cu lonjeroanele(de la o busitura mai veche).
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am fost in 2 locuri diferite. ambii spun ca nu pot regla nici caderea nici fuga. lovita nu are cum. o am de 5 ani si pana acum n-a ciupit nici un cauciuc. as vrea un service care sa-mi dea o solutie. ca e simplu sa spui ca nu se poate.

si inca o intrebare pt cunoscatori: iese corect geometria fara a pune pe locurile din fata cate o greutate de 70 kg? ca ambii mi-au verificat fara greutati. si spuneau ca nu are nici o treaba, cu toate ca, atunci cand m-am urcat in masina si cu aparatele conectate pe roti, au cam inceput sa se inroseasca niste valori pe acolo (n-am retinut care din valori).
  • ivan_hu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu roata dreapta fata este iesita in exterior vizibil fata de cea din stanga si la curbe scartie care ar fii cauza si cum as putea remedia aceasta problema am impresia ca rotiile din spate nu calca pe cele din fata
  • vallys2010

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai luat vreo groapa sau pur si simplu asa iti statea da mai multe detalii eventual fa niste poze.Iti uzeaza anvelopa trage in vreo parte?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ivan_hu a scris:am si eu o problema cu roata dreapta fata este iesita in exterior vizibil fata de cea din stanga si la curbe scartie care ar fii cauza si cum as putea remedia aceasta problema am impresia ca rotiile din spate nu calca pe cele din fata

Cateva fotografii ar fi concludente.
Nu tu ai probleme si cu aprinderea martorului abs si air-bag? Oare de ce cred ca ai luat teapa?
Skip ads

  • ivan_hu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
cu matorii am rezolvat-o aveam un scurtcircuit pe firul de la ABS
  • ivan_hu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat

  • ivan_hu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat



Ultima modificare facuta de ivan_hu la Dum 26 Jun, 2011 12:01 pm
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Jantele sunt acelasi model pe stanga si dreapta?
  • ivan_hu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu nu am verificat , este posibil
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pai prima data verifica jantele Smile
poate una are prinderea mai spre exterior
  • ivan_hu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
le-am masurat pe fata au ambele 388 mm in diametru si au pansonate aceleasi cifre si numere
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Astra G, aceeasi problema... la unghiul de cadere, roata din dreapta e pe plus, ceea ce inseamna ca ambele roti sunt inclinate inspre dreapta. Din ce am inteles, caderea trebe sa fie negativa la ambele roti.
A incercat cineva faza cu ovalizarea gaurilor la amortizor?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR