Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eram in drum spre Lacul Rosu , iar in Praid am observat ca nu mai aveam caldura si mi s-a aprins masinuta cu cheita.Temperatura apei era de 97 de grade. Am tras pe dreapta si am observat lipsa antigelului. Furtunul din partea de sus a radiatorului sarise . Am un Opel Astra 1,7 DTI , 2001 . Va rog daca ati putea sa imi spuneti care este cauza . Smile Am schimbat termostatul si antigelul in Octombrie. Multumesc anticipat Smile
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu era strans bine colierul, ce cauza ar putea sa fie? Rolling Eyes
Pe instalatia de racire e presiune destul de mare.
Mai grav e ca ti s-a aprins martorul in bord, cat ai mers fara apa?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
S-ar putea ca gatul acela din plastic care vine din radiator si pe care se strane colierul sa fi imbatranit si e casant. Vezi cum arata pentru ca vei putea pati din nou.
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
[quote="banana"]Eram in drum spre Lacul Rosu , iar in Praid am observat ca nu mai aveam caldura si mi s-a aprins masinuta cu cheita.Temperatura apei era de 97 de grade. Am tras pe dreapta si am observat lipsa antigelului. Furtunul din partea de sus a radiatorului sarise . Am un Opel Astra 1,7 DTI , 2001 . Va rog daca ati putea sa imi spuneti care este cauza . Smile Am schimbat termostatul si antigelul in Octombrie. Smile[Multumesc anticipat /quote]temperatura nu mi-a crescut mai mult de 97 de grade
am mai mers vreo 500 metri
Skip ads

  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
furtunul cat si colierul arata bine
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cum imi dau seama daca mi s-a stricat ceva pe la motor?
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Poate ai capacaul vasului de expansiune stricat...unele modele au o supapa in el ( nu stiu daca Astra are acelasi sistem) ca atunci cand presiunea in instalatia de racire creste refuleaza...poate sa fie un motiv ca sa sara furtunul din radiator...merita sa dai un "ochi" si acolo ca nu te costa nimic.
Bafta!
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am verificat si arata bine
Skip ads

  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
banana a scris:am verificat si arata bine


E cu supapa sau fara?
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si functioneaza
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cu supapa are doua una de admisie si una de evacuare
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
banana a scris:cu supapa are doua una de admisie si una de evacuare


Atunci cu siguranta nu iti functioneaza acea supapa! Daca furtunul era bine fixat si strans in radiator alt motiv sa sara inafara cresterii presiunii in instalatie nu avea!
Schimba acel capac si cel mai important verifica de ce ti-a crescut presiunea in instalatia de racire atat de mult incat sa iti sara furtunul! Posibil sa ai ceva infundat...ai folosit vre-o data solutii gen "stop-leak" pt oprirea scurgerilor din radiatoarele fisurate sau cu pori? Daca da poate fi o cauza ca de obicei fac mai mult rau decat bine...
Problema ta poate fi din multe motive si nu stiu daca o poti rezolva pe forum prin descrieri fara sa vada cineva masina...mergi la un service sau la cineva care se pricepe ca poate ai ceva minor cum ar fi o siguranta la termocupla arsa sau motorul acesteia defect ne mai racind motorul cand se incinge peste limita normala apa incepand sa fiarba creste presiunea si neavand pe unde sa de-a afara ca acel capac cu supapa nu si-a facut treaba a sarit furtunul...
Cele bune si anunta-ne si pe noi care a fost problema pana la urma.
Skip ads

  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ventilatorul a pornit de aceea nu mi-a ajuns apa mai mult de 97 de grade
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
de folosit nu am folosit nimic
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cineva mi-a spus ca se poate de la garnitura de chiulasa
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dar nu mi-a crescut nivelul de ulei si nici nu mi-a scazut.
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
banana a scris:ventilatorul a pornit de aceea nu mi-a ajuns apa mai mult de 97 de grade


Daca nu mai aveai apa in motor ventilatorul putea sa tot mearga dar numai motorul nu-l racea...eu nu am vrut sa ajung atat de departe pana la chiulosa dar intradevar si asta e un motiv plauzibil sa incalzeasca motorul si nu e neaparat sa iti intre apa in ulei sau invers! Dar masina ta de obicei incalzeste peste 90 de grade? Sau doar acum ai patit dupa ce ti-a sarit furtunul, ceea ce era si perfect normal sa creasca temp daca nu mai avea lichid de racire in instalatie! Daca acum dupa ce ai pus furtunul la loc, iti incalzeste peste 90 de grade ai toate sansele sa fi ars garnitura de chilosa, si in functie de cat ai mers fara apa si deformarea chiulosei!
Pana la urma ai o prb care nu se poate remedia pe forum, ti-am mai zis asta, "ca-i de la aia, cineva a zis ca-i de la altceva...etc" mergi la un mecanic cel mai bine si o sa iti zica el ce are cu masina in fata ca si sa fie ceva din ce am zis noi aici pe forum tot la service pt remedierea prb ajungi...
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
numai atunci mi-a crescut peste 90 de grade .. iar dupa ce am pus furtunul am mai mers inca 400 de km si nu mi-a crescut peste 90 de grade .
  • banana

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pentru ca eram in drum si nu aveam incotro. Mi-am terminat drumul iar acum masina e parcaata si am zis ca nu fac nimic pana nu aflu care este problema .
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
banana a scris:pentru ca eram in drum si nu aveam incotro. Mi-am terminat drumul iar acum masina e parcaata si am zis ca nu fac nimic pana nu aflu care este problema .


Poate te agiti degeaba...nu ai fi avut furtunul strans suficient probabil de cand ai schimbat antigelul in toamna si a sarit pur si simplu si nu ai nici o problema la masina...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR