Ai uitat parola?


  • Davos

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva B16DTL din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut @AStinga, detin o Meriva B, 2014, 1,6 cdti, 81 kw. Am cumparat-o in Aprilie a.c, prin intermediar de pe site-ul de licitatii Alcopa Franta. Avea 159.000 km justificati cu extras de mentenanta in Franta. Am avut un VW Touran 1,9 TDI si constat ca motorul opel de 1,6 este mult peste VW (zgomot, consum, elesticitate) fiind euro 6.
Consumul in Bucuresti, trafic infernal 6,8 % cu o medie pe ultimii 1250 km de 17-18 km/h.Cam dese regenerarile DPF-ului am observat, motiv de ingrijorare pentru mine deoarece afecteaza calitatea uleiului motor. Revizia periodica a costat aprox. 580 de lei (schimb ulei+filtre totul pe original GM)
Spatiul interior decent pentru persoane de inaltime medie, scaunele foarte inalte (bune pt cei cu probleme la coloana vertebrala).
Sistem de franare excelent, directie cu efort variabil, cutie de viteze foarte bine etajata, rezerva de putere la depasiri chiar si peste 130-140 km/h.
Pareri negative ar fi stabilitatea in viraje care este slaba, avand punte rigida fata de multilink la Touran si cred ca ar fi fost mai potrivita varianta pe benzina (eventual cu GPL) pentru utilizarea preponderent urbana.
Toate bune.
  • AStinga

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Davos. Multumesc mult pentru raspuns. Tot spre benzina inclin si eu (dat fiind ca 99% din timp va fi folosita urban).
Mi se pare interesanta si observatia legata de stabilitatea in viraje/suspensia rigida. Am sa cercetez acest aspect.
Multumesc mult si multi km fara probleme.
  • tavi28flo

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salutare baieti , am fost cu masina in service , o rechemare , au schimbat un cablu, legat de centura de siguranta , cica sunt sanse sa se stranguleze la modificarea scunului pe inaltime , treaba a durat aprox. 2ore, cu aceasta ocazie am apelat la o diagnoza computerizata la Radacini pe Iuliu Maniu , a mea masina a inceput sa intrerupa in momentul in care calci mai tare acceleratia. Rezultatul ,zero erori , daca cineva a mai intalnit asa simptoma , rog frumos un rasuns. mi-au recomandat ce de la service sa strang 1200-1300 lei sa se apuce sa desfaca , incepand cu bobina , bani sunt pt o bobina noua ca cica sunt sanse ca cea existent sa crape la scoatere , restul problemelor alta socoteala. de ce nicio eroare , mergem pe bajbaite? ce parere aveti?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,279
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sa ghicim ce motor ai ?
E chiar secret ?
Bobina se scoate fara probleme, daca izolatorii sunt varza se gasesc.
  • tavi28flo

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut , motorul este a1.4 xer, m-ai luat un pic cam tare, doar nu am omorat pe nimeni , benzina 100 CP,
74 kW (130NM) multumesc pt raspuns , am sa meditez la cele spuse de tine, de fiecare data cand intru am sa prezint masina sa se stie despre ce vorbim.
  • fratie

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor !
Opel Meriva B 2011 - A14XER - 58.000km - benzină
De câteva luni se aprinde la bord martorul ''Check Engine''. La început se aprindea, se mai stingea, dar de vreo o lună de zile rămâne aprins permanent, binenteles cu motor pornit. În tot acest timp mașina devenise un pic puturoasă la un consum normal. Zilele astea am făcut o programare și m-am deplasat la service pentru o investigatie cu testerul. În urma testări îmi pare rău nu am retinut codul, dar era vorba de ceva gen ''electrovalvă admisie canistră carbon'' defectă. O aveau în stoc așa că am fost de acord cu înlocuirea electrovalvei. Electrovalva defectă ''BOSCH made în Germany''. Cea nouă identică și la fel, cod : 55566514 , acum rămâne să văd ce mai cade. Cu această electrovalvă mai îngaș un pic lista de piese înlocuite...adică...
- 2015 - înlocuit switch haion
- 2016 - înlocuit bobina de aprindere, înlocuit pompa de apă, racord felxibil motor-esapament, plus alte măruntisuri.
Am început să devin sceptic în privinta calități componentelor de la marile branduri cunoscute, sau poate lucrează pentru piețe diferite..... cine știe !

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata