Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Viseroiu Ioan Claudiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt 120cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salve! Problemele au inceput astfel.Puneam contactul,se aprindeau toti martorii si se stingeau, dar ramanea masinuta cu cheita aprinsa.Porneam motorul se stingea martorul .Motorul pornea frumos si mergea rotund,fara trepidatii si rare ori la drum foarte scurt dadea impresia ca nu mai trage, pana cand intr-o zi inevitabilul s-a intamplat . Motorul pornea usor dar in sarcina nu se accelera(nu tragea),reuseam sa plec de pe loc dar parca plecam cu o caruta trasa de cai,la drum lung ma limita la 2000tur/min si max 70km/h si se aprindea masinuta cu cheita.Uneori simptomele dispareau, beculetul se stingea si totul era ok pentru o perioada de timp apoi reaparea problema asta pana intr-o zi cand pe autostrada fiind, motorul a inceput sa nu mai traga am oprit intr-o parcare si am scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit.Gresit ,motorul s-a oprit si nici ca am reusit sa-l mai pornesc.Pornea cca 10sec apoi tremura si se oprea, dupa care nu a mai pornit.In final am ajuns la service Opel tractat.
Erori care le-am avut cand m-am dus la opel.Nici una nu indica EGR defect pe parte electrica desi era.
1901-particule filter presure sensor high diferential presure n.p
P0100-intake air temperature sensor circ malfunction N.P
P0100-mass or volume air flow circ malfunction N.P
P100-intake air temperature sensor circ high imput N.P
P2279-Intake air sistem leak detected N.P
Opel Astra H motor Z 1.9 TD anul 2006
Dupa mai multe investigatii am gasit EGR pe parte electrica defect.Cand porneam motorul in loc sa aspire gazele pe galeria de admisie el le refula ,parca admisia era esapament ,pana cand am detasat bobina EGR de corpul cu supape si am actionat supapele manual(surpriza motorul mergea rotund si aspira aerul in galeria de admisie,un fenomen normal.Am inlocuit EGR-ul si motorul a inceput sa mearga f.b,dar la proba in mers a inceput sa-i taie din putere si s-a aprins martorul cu cheita,dupa care se auzea un zgomot de toba infundata si brusc consumul la relanti a ajuns la 4,7-5 l si se simtea un miros de gaze si uleiuri arse( filtrul de particule a intrat in regenerare el fiind imbacsit din cauza functionarii defectoase a motorului).Nu am oprit motorul,am lasat sa-si faca ciclul de curatare observand cum pe masura ce trecea timpul consumul scadea treptat pana a ajuns la 0,7-0,8 la relanti moment in care regenerarea s-a incheiat si martorul masinuta cu cheita a disparut.Apoi am plecat din nou in probe cu masina, dupa ce au fost sterse din memorie erorile si totul a fost perfect, masina mergea bine si nu a inregistrat alte erori.
Costuri de reparatie service Opel Slobozia(felicitari baietilor) au fost super.
Manopera 195Ron(din care diagnoza 83 ron)cu tva.
EGR 569Ron cu tva.
Tractatul 2ron/km
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
P2279-Intake air sistem leak detected N.P - asta e eroare specifica de EGR
Nu-i problema ca invata baietii de la Slobozia din mers Wink
  • MariusGtc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9 Gtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Exact asta mi se intampla si mie.
Numai ca la mine a stat putin altfel.
Am avut eroare la EGr, si am fost sa il curat.
Numai ca nu cred ca l-a curatat prea bine mecanicul respectiv.
La modul ca la inceput racaia cu o surubelnita si dupa la spalat cu Benzina(cred) si cu o pensula.
Pana sa fie curatat masina tragea nromal...iar dupa "curatare" masina nu mai trage DELOC.
A mers vreo 50 de km chinuiti . Plecam de la semafor in 3000 si dadeam drumul usor la ambreiaj.
SI cand am ajuns pe iuliu maniu unde trebuia sa fac dreapta pe o straduta sa ajung acasa...PAC-Pac a murit masina.
Stateam la semafor si a murit pur si simplu. Si acum o pornesc sta 5 sec si da semne ca se ineaca...tremura si se opreste.
Daca pana atunci aveam eroarea ECN 4005a(EGR) acum am alta eroare ECN 227911.
E posibil sa nu fiu nevoit sa schimb EGR-ul?...adica ma refer sa nu fi stricat ceva mecanicul pe acolo...poate a dat cu mana peste vre'un furtun ceva.
Ideea e ca am intrat cu masina OK in service si acum nu mai porneste Neutral
Azi o sa ma duc la Service din nou sa ii pun sa imi repare masina...ca nu mi se pare normal sa se intample asa ceva.
Adica atunci cand era plin de mizerii mergea masina normal si acum cand a curatat EGR-ul nu mai merge DELOC ?
In cel mai rau caz trebuia sa mearga la fel ca la inceuput. NU ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR