- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
smtraxx
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salut, vin si eu cu o intrebare/rugaminte/informatie.. In urma cu 3 saptamani am ramas fara incarcare pe drumul Bucuresti - Cluj. Dupa multe probleme, am facut rost de baterii si am venit cu 5 baterii pana la Cluj. Am dus la un service pe Frunzisului 33 masina, unde au constatat ca trebuie schimbata puntea de diode si releul. Nu au ei electrician, au dus la Casian Adi prin grigorescu. Platit 400 lei schimbatul, piesa + manopera la ei si electrician.
Dupa ce am luat masina, a inceput sa curga ulei..da mult.. mi-a facut balta in garaj. Merg inapoi ... ei ca nu are cum.. desfac..ceva o-ring schimbat , care nu au schimbat initial..masina inapoi acasa.. curge mai mult ulei acuma. Ma duc inapoi.
A 3-a oara, normal ca se supara oamenii ca lucra gratis, eu suparat ca masina e tot stricata, ulei pe jos, vecini suparati ca murdaresc parcarea..
Au dat inapoi jos alternatorul..dus iar la electrician ..acum cica sunt ceva santuri pe ax, si de aia curge.. culmea e ca nu o stiu de prima ca aia e baiul cand o desfacut prima data alternatorul.
Intrebarea e, e posibil sa il fi stricat ei axul la demontaj? Asa au spus altii cu care am mai vorbit. A schimbat ceva simering acolo dar degeaba, au schimbat si a doua oara cu unul mai stramt..dar tot degeaba.
Nu mai stiu ce sa fac cu ea... inapoi o zis sa nu ma mai duc ca nu au ce sa imi mai faca..pls help.
Dupa ce am luat masina, a inceput sa curga ulei..da mult.. mi-a facut balta in garaj. Merg inapoi ... ei ca nu are cum.. desfac..ceva o-ring schimbat , care nu au schimbat initial..masina inapoi acasa.. curge mai mult ulei acuma. Ma duc inapoi.
A 3-a oara, normal ca se supara oamenii ca lucra gratis, eu suparat ca masina e tot stricata, ulei pe jos, vecini suparati ca murdaresc parcarea..
Au dat inapoi jos alternatorul..dus iar la electrician ..acum cica sunt ceva santuri pe ax, si de aia curge.. culmea e ca nu o stiu de prima ca aia e baiul cand o desfacut prima data alternatorul.
Intrebarea e, e posibil sa il fi stricat ei axul la demontaj? Asa au spus altii cu care am mai vorbit. A schimbat ceva simering acolo dar degeaba, au schimbat si a doua oara cu unul mai stramt..dar tot degeaba.
Nu mai stiu ce sa fac cu ea... inapoi o zis sa nu ma mai duc ca nu au ce sa imi mai faca..pls help.
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
smtraxx
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
Nu am cum sa verific daca e acelasi alternator sau nu.. dar zgarieturile erau f ciudat amplasate si forma lor..mi-o aratat in poza.. ca sa fie aparute..normal, adica uzura normala. Si eu m-am gandit ca par de la prindere in menghina sau o prins de el cu ceva scula gencheie franceza sa il invarta.. nu stiu. O sa incerc alt service eventual.
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
CTugui
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2019
- Mesaj Privat
DjLore a scris:Stimati forumisti, am revolvat problema alternatorului meu. De vina a fost uleiul acumulat in alternator si carbunii ce s-au incalzit in urma contactului imperfect si su topit suportullor din plastic fiind nevoit sa schimb releul cu totul. Problema nu am rezolvat-o la service si cu un prieten care se pricepe foarte bine in acest domeniu. Cu aceasta ocazie am dat jos si calulatorul de injectie si i-am refacut lipiturile reci. Tin sa precizez ca dupa ce am refacut aceste lipituri motorul merge foarte rotund si am scapat de o bataie ce o aveam la relanti. Reconditionare a fost facuta tot de acest prieten care se pricepe foarte bine in acest domeniu. Cine mai are astfel de probleme si doreste sa il pun in legatura cu aceasta persoana ma poate contacta. Preturile sunt foarte bune.
CTugui
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2019
- Mesaj Privat
CTugui
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
smtraxx a scris:Salut, vin si eu cu o intrebare/rugaminte/informatie.. In urma cu 3 saptamani am ramas fara incarcare pe drumul Bucuresti - Cluj. Dupa multe probleme, am facut rost de baterii si am venit cu 5 baterii pana la Cluj. Am dus la un service pe Frunzisului 33 masina, unde au constatat ca trebuie schimbata puntea de diode si releul. Nu au ei electrician, au dus la Casian Adi prin grigorescu. Platit 400 lei schimbatul, piesa + manopera la ei si electrician.
Dupa ce am luat masina, a inceput sa curga ulei..da mult.. mi-a facut balta in garaj. Merg inapoi ... ei ca nu are cum.. desfac..ceva o-ring schimbat , care nu au schimbat initial..masina inapoi acasa.. curge mai mult ulei acuma. Ma duc inapoi.
A 3-a oara, normal ca se supara oamenii ca lucra gratis, eu suparat ca masina e tot stricata, ulei pe jos, vecini suparati ca murdaresc parcarea..
Au dat inapoi jos alternatorul..dus iar la electrician ..acum cica sunt ceva santuri pe ax, si de aia curge.. culmea e ca nu o stiu de prima ca aia e baiul cand o desfacut prima data alternatorul.
Intrebarea e, e posibil sa il fi stricat ei axul la demontaj? Asa au spus altii cu care am mai vorbit. A schimbat ceva simering acolo dar degeaba, au schimbat si a doua oara cu unul mai stramt..dar tot degeaba.
Nu mai stiu ce sa fac cu ea... inapoi o zis sa nu ma mai duc ca nu au ce sa imi mai faca..pls help.
Dupa ce am luat masina, a inceput sa curga ulei..da mult.. mi-a facut balta in garaj. Merg inapoi ... ei ca nu are cum.. desfac..ceva o-ring schimbat , care nu au schimbat initial..masina inapoi acasa.. curge mai mult ulei acuma. Ma duc inapoi.
A 3-a oara, normal ca se supara oamenii ca lucra gratis, eu suparat ca masina e tot stricata, ulei pe jos, vecini suparati ca murdaresc parcarea..
Au dat inapoi jos alternatorul..dus iar la electrician ..acum cica sunt ceva santuri pe ax, si de aia curge.. culmea e ca nu o stiu de prima ca aia e baiul cand o desfacut prima data alternatorul.
Intrebarea e, e posibil sa il fi stricat ei axul la demontaj? Asa au spus altii cu care am mai vorbit. A schimbat ceva simering acolo dar degeaba, au schimbat si a doua oara cu unul mai stramt..dar tot degeaba.
Nu mai stiu ce sa fac cu ea... inapoi o zis sa nu ma mai duc ca nu au ce sa imi mai faca..pls help.
Cand se face si afirmatia...ca inapoi nu te mai duci trebuie sa primesti banii pe reparatia facuta de mantuiala plus manopera la ceva ce a iesit mai rau ca inainte. De obicei la rotoarele alea se fac santuri de la simering ,nu este obligatoriu sa fie zgariat,de experienta celui care repara depinde sa evalueze daca axul ala mai poate fi folosit ori nu,atunci se schimba si rotorul ,alti meseriasi muta putin simeringul ca sa cada buza de etansare putin decalat cu 0.5 mm si se rezolva si asa.Pompa aia de vacuum poate pierde prin 4 locuri,simeringul de pe ax,furtunul de ulei mai ales saibele de cupru sau furtunul de retur rupt la demontare/montare,Oring-ul mare dintre corpurile pompei daca s-a umblat si in ea. ...atat,nu este o operatiune prea grea.