Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mi s-a spart un capacel d-ala de protectie de pe blocul motor...le-am cumparat pe toate..insa....CUM le scot pe alea vechi ? uitandu-ma la cele noi vad ca nu sunt puse prin insurubare si prin lovire....bagate cu forta deci...
Da cum le trag afara?
Skip ads

  • gioni

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mai demult am patit si eu la un motor de ford ..Am facut o gaura in centrul capacului . Am facut o scula din trun fier beton si am tras egal cate putin din toate partile pana a esit .Cand la/m pus pe cel nou la/m batut egal cu ceva gros cat capacul .Si nu e nevoe sa le schimbi pe toate..Bafta.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cu o surubelnita rea le bati inegal pana se rasucesc si pui patentul pe ele si le tragi afara dupa care cureti bine locul dai doapele noi cu vopsea si le bati cu grija si egal in locul celor vechi si ca sa fii sigur ca sunt batute pana la capat sa fii atent ca bataia se aude altfel cand sunt in capat.Singura problema e sa nu scapi doapele vechi in motor si fa asa cu incredere ca la cat sunt de ruginite alea vechi se deformeaza destul de usor
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Iei o cheie FIXA,mai mare si mai lunga,gen 25-27,si bagi un colt intr-o parte,facand parghie cu partea rotunda in bloc,si iese instantaneu..Asta daca ai locul necesar de manevra.
PS-`Coltul`cheii sa nu fie bont,cauti una mai noua,cu marginile mai ferme..Daca nu ai,`ajut-o`cu polizorul sau cu flexul.
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
gioni a scris:Mai demult am patit si eu la un motor de ford ..Am facut o gaura in centrul capacului . Am facut o scula din trun fier beton si am tras egal cate putin din toate partile pana a esit .Cand la/m pus pe cel nou la/m batut egal cu ceva gros cat capacul .Si nu e nevoe sa le schimbi pe toate..Bafta.


ai dat gaura cu bormasina? spanul rezultat unde s-a dus? Shocked

ps: se scrie: l-am si dintr-un.
  • gioni

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Scuze pentru greseli, asa se intampla cand te grebesti .la mine avea o mica gaura ,probabil de la rugina si am marit um pic.Bafta..
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am reusit si le-am scos...batute intr-o parte tind sa se rasuceasca si ies destul cat sa pe apuci cu un patent...apoi e floare la ureche. am scos radiatorul in prealabil si am dat galeria jos..fara sa desprind saxofonul...a cazut pur si simplu in jos. multumesc mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR