Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si nu te-ai gindit sa il arunci si sa iei altul?
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Smile sunt la al 5-lea ultimele 2 au fost noi.
m-am gandit sa ma duc pe la biserici ca banuiesc ca imi dau fostele prietene acatiste Smile
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
atunci .... nu ai schimbat furnizorul? Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sau pastreaza prietenele ...
Skip ads

  • drive manager

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Sau poate nu mai vrea masina la tine si incearca sa te convinga sa o duci la un azil Smile Surprised Very Happy Laughing Mr. Green

No offense man Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cam cat a costat alternatorul nou?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
un alternator "de firma" e probabil foarte scump. unul reconstruit (arata bine) pentru vectra a era 5-6 milioane (acum poate e mai mult). e un atelier care reface electromotoare si alternatoare pentru cam toate masinile (inclusiv rebobinare). eu de la ei am luat statorul dupa ce s-a ars.
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si mie mi-a picat alternatoru acum o luna, norocul meu a fost ca nu s-a stricat rotativu, am schimbat putea de diode si releu,cost final 2.2mil + montaj(care a mai fost inca 2 ca la v6 trebuie sa desfaci toata masina sa ajungi la alternator)

la Dibas mi-au cerut 12mil la schimb cu al meu sau 14 fara schimb + montaju care mai e si ala 1sau 2mil!
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
acum alta:
mi s-a rupt suportul de la alternator Sad
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca in prospectul bateriei scrie si cit este limita de incarcare pentru bateria respectiva parca 13,5- 14,8 .Cred ca ai regulatorul defect(pe el trebuie sa scrie cit scoate) de obicei este 14,5V.Sau ai instalatia imbatrinita si atunci incearca cu un fir de masa sa faci legatura de la minusul alternatorului (adica de la carcasa lui ) la minusul bateriei(direct pe borna)daca prin acest lucru creste tensiunea la bornele bateriei cam cu 0.5V este OK.firul de masa trebuie sa fie destul de gros(Cupru litat de 5)
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ce putere are un alternator de Vectra 1,8? De unde as putea lua unul mai puternic? (in cazul in care o sa imi trebuiasca - o sa-mi pun pe masina un sistem audio ce va avea nevoie de ceva curent in plus).
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
100 amp.
cauta unu de pe un motor cu AC si ai cam 20 amp in plus
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pe unele modele se afla alternatoare (puteri mari) cu radiatoare de aluminiu (ca la turbina)
  • n3v001

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In loc de alternator mai puternic poti sa-ti iei un condensator pentru sistemul audio si n-ai probleme. Am vazut la magazinele de scule audio cu preturi intre 1 si 3 milioane.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
depinde de consumul mediu, eu n-as zice, treaba cu condensator e ca si cum ai pune un acumulator mai mare. sau e alt principiu ? condensatorul (dupa cum ii zice si numele) te ajuta doar daca ai "varfuri" de consum, ex. bas, dar oricum sculele au si consumul lor propriu...
  • gonzo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
salut baieti,
sunt adi din arad si am o astra 1,7dti din 2001 cumparata recent.
am o problema ciudata. am tinut-o o saptamana in garaj pana mi-au venit numere si ieri dupa masa la o temperatura de -3 pornea la sfert de cheie. am lasat-o peste noapte afara din garaj si dimineata la -10 pornea tot la sfert, am mers cu ea la lucru si la ora 3 cand vin acasa porneste normal, la ora 5 vreau sa plec si nu mai e moarta bateria.
am oare scurt undeva? sau e posibil sa moara bateria asa brusc?
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Daca masina porneste la sfert de cheie nu prea ai cum sa-ti dai seama daca bateria e buna sau nu. Abia dupa ce dai citeva chei mai lungi (pe frig de preferat) poti sa vezi daca te tine sau nu bateria (dar la tine nu e cazul). In general o baterie nu prea moare de la o zi la alta. Ca sa vezi daca ai vreun scurt sau consumator scoate firul de pe borna de plus a bateriei si atinge de citeva ori cu el plusul (dupa care poti sa-l pui inapoi Very Happy ). Daca face scinteie (si binenteles nu ai chei in contact) atunci ceva nu e ok. Daca nu face scinteie sigur nu ai scurt sau consumator pornit. Very Happy
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu ii dam batai de cap baiatului degeaba. Din experienta iti spun ca E SIGUR BATERIA TERMINATA. Eu am avut pana acum 4 Opeluri, toate au avut bateria originala GM. La toate, bateria a murit brusc, fara nici un fl de "agonie". Pur si simplu, nu mai invartea electromotorul si dupa schimbare, totul a fost Ok. Durat de viata, cca 4-5 ani.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am avut si eu astfel de surprize. dupa multe batai de cap am constatat ca vinovatul principal e releul care incalzeste bujiile incandescente la pornire. uneori ramine blocat si papa curentul de nu se mai invirte electromotorul deloc. mi s-a intimplat sa opresc 20-30 de minute la un magazin si la plecare curent ciuciu. totusi masina ta e destul de noua ca sa fie aceeasi problema.
  • gonzo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
salut baieti.azi am fost la mecanic si am dat jos alternatorul dupa care l-am dus la electrician si a schimbat grupul de diode (1,2 mil) reconditionate si dupa ce am montat la loc alternatorul tot nu merge incarcarea.se pare ca am scurt altundeva sa fie de la electromotor?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR