- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- drive manager
- *
- 9 mesaje
- din 19 Jul 2004
- Bucuresti
drive manager
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
si mie mi-a picat alternatoru acum o luna, norocul meu a fost ca nu s-a stricat rotativu, am schimbat putea de diode si releu,cost final 2.2mil + montaj(care a mai fost inca 2 ca la v6 trebuie sa desfaci toata masina sa ajungi la alternator)
la Dibas mi-au cerut 12mil la schimb cu al meu sau 14 fara schimb + montaju care mai e si ala 1sau 2mil!
la Dibas mi-au cerut 12mil la schimb cu al meu sau 14 fara schimb + montaju care mai e si ala 1sau 2mil!
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Vezi ca in prospectul bateriei scrie si cit este limita de incarcare pentru bateria respectiva parca 13,5- 14,8 .Cred ca ai regulatorul defect(pe el trebuie sa scrie cit scoate) de obicei este 14,5V.Sau ai instalatia imbatrinita si atunci incearca cu un fir de masa sa faci legatura de la minusul alternatorului (adica de la carcasa lui ) la minusul bateriei(direct pe borna)daca prin acest lucru creste tensiunea la bornele bateriei cam cu 0.5V este OK.firul de masa trebuie sa fie destul de gros(Cupru litat de 5)
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
gonzo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
salut baieti,
sunt adi din arad si am o astra 1,7dti din 2001 cumparata recent.
am o problema ciudata. am tinut-o o saptamana in garaj pana mi-au venit numere si ieri dupa masa la o temperatura de -3 pornea la sfert de cheie. am lasat-o peste noapte afara din garaj si dimineata la -10 pornea tot la sfert, am mers cu ea la lucru si la ora 3 cand vin acasa porneste normal, la ora 5 vreau sa plec si nu mai e moarta bateria.
am oare scurt undeva? sau e posibil sa moara bateria asa brusc?
sunt adi din arad si am o astra 1,7dti din 2001 cumparata recent.
am o problema ciudata. am tinut-o o saptamana in garaj pana mi-au venit numere si ieri dupa masa la o temperatura de -3 pornea la sfert de cheie. am lasat-o peste noapte afara din garaj si dimineata la -10 pornea tot la sfert, am mers cu ea la lucru si la ora 3 cand vin acasa porneste normal, la ora 5 vreau sa plec si nu mai e moarta bateria.
am oare scurt undeva? sau e posibil sa moara bateria asa brusc?
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Daca masina porneste la sfert de cheie nu prea ai cum sa-ti dai seama daca bateria e buna sau nu. Abia dupa ce dai citeva chei mai lungi (pe frig de preferat) poti sa vezi daca te tine sau nu bateria (dar la tine nu e cazul). In general o baterie nu prea moare de la o zi la alta. Ca sa vezi daca ai vreun scurt sau consumator scoate firul de pe borna de plus a bateriei si atinge de citeva ori cu el plusul (dupa care poti sa-l pui inapoi ). Daca face scinteie (si binenteles nu ai chei in contact) atunci ceva nu e ok. Daca nu face scinteie sigur nu ai scurt sau consumator pornit.
- Corneliu Panait
- **
- 276 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Eu zic sa nu ii dam batai de cap baiatului degeaba. Din experienta iti spun ca E SIGUR BATERIA TERMINATA. Eu am avut pana acum 4 Opeluri, toate au avut bateria originala GM. La toate, bateria a murit brusc, fara nici un fl de "agonie". Pur si simplu, nu mai invartea electromotorul si dupa schimbare, totul a fost Ok. Durat de viata, cca 4-5 ani.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
am avut si eu astfel de surprize. dupa multe batai de cap am constatat ca vinovatul principal e releul care incalzeste bujiile incandescente la pornire. uneori ramine blocat si papa curentul de nu se mai invirte electromotorul deloc. mi s-a intimplat sa opresc 20-30 de minute la un magazin si la plecare curent ciuciu. totusi masina ta e destul de noua ca sa fie aceeasi problema.
gonzo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat