big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Cind nu esti deacord cu ceva,si esti in masura sa argumentezi...,e normal sa contrazici! Referitor la problema ta,e nevoie de verificari,in special avind in atentie caderile de tensiune care pot fi maxime cu consumatori pe maxim,se vor cauta punctele problematice(contacte slabe,oxidate,etc)...,verificarile se vor face in diferite regimuri de turatie. Pentru cine are osciloscop pentru vizualizarea semnalului(si a factorului de umplere) PWM,in paralel cu celelalte verificari...,e foarte bine!
remmopnt
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am si eu o problema la un opel signum z19dth 2006. Am ramas in drum, fara curent in baterie. Am schimbat bateria ( varta noua) si alternatorul cu unul sh. Dupa un an (25000km parcursi) am aceeasi problema. In acest timp am constatat ca alternatorul cand incarca 14,0_14,1 cand nu, mergand pe baterie. Urmaream incarcarea pe computerul de bord. De regula prin oras nu incarca decat la pornire, iar la primul semafor cand franam scadea la 12_, apoi ramanea pe baterie. Poate cineva sa imi explice ce se intampla? Am al doilea alternator prajit...
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am o problemã la un Opel Astra H 1.9 150 cai din 2006. Se tot opreste ºi reporneºte(aprox în 5 secunde) muzica atât când nu utilizez nimic cât ºi când pornesc un consumator (de ex faza lungã). La pornirea maºinii ºi ºi în timpul mersului, câteodatã se estompeazã lumina de la tot bordul ºi încep sã pâlpãie vreo 3-4 martori ºi tot porneºte ºi opreºte ESP-ul. Nu ºtiþi de unde ar veni problema? Ar putea fi alternatorul?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am încå o problema. Tureazã singur motorul pânã la 1100 RPM sau când staþionez tot scade la 600-700 ºi urca pânã la 800, parcã se sufocã motorul. Când face figura asta consuma de vreo 4 ori mai mult. Tot de la CIM ar veni problema sau ce ar putea fi? Cu cât umblu mai mult cu maºina cu atât îi din ce-n ce mai rãu.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu ar fi rau sa citesti macar manualul utilizatorului.
Mai mult decat sigur ai filtru de particule care este foarte infundat .
El se regenereaza singur...dar trebuie sa mergi in continuare cu masina cu turatia peste 2000.
Iesi rapid la o plimbare cu ea vreo 20-30 de km si mergi turat ( 2500 -3000 rpm) ca sa faca regenerarea DPF-ul. De aceea creste si consumul pentru ca incepe regenerarea
Mai mult decat sigur ai filtru de particule care este foarte infundat .
El se regenereaza singur...dar trebuie sa mergi in continuare cu masina cu turatia peste 2000.
Iesi rapid la o plimbare cu ea vreo 20-30 de km si mergi turat ( 2500 -3000 rpm) ca sa faca regenerarea DPF-ul. De aceea creste si consumul pentru ca incepe regenerarea
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
- valorikutz1
- *
- 1 mesaje
- din 03 Feb 2016
- Corsa 2007
- Bucuresti
valorikutz1
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2016
- Mesaj Privat
salutare ! am si eu o problema cu o corsa D 1.3 cdti 75 cai . ieri cand am iesit cu masina dupa apx 3 strazi si mai putin de 2 km de mers am simtit un miros de incins care venea de la motor si un zgomot ciudatel mai ales cand deceleram . ajuns in parcare am ridicat capota si am vazut cateva fire de fum din partea dreapta a motorului (curea accesorii etc. ) si la fel degaja caldura foarte mare motorul cu totu .astazi de dimineata m-am trezit am coborat la masina , cu motorul rece am verificat cureaua de accesorii sa vad daca este slabita sau ceva in genu si nimic pare teapana si ok . i-am dat o cheie si dupa apx 1 minut de functionare am pus mana pe alternator care frigea ca dracu si se simtea acelasi miros de fier incins , cauciuc , plastic , pana mea ! este normal ca dupa 1 minut sa friga carcasa la alternator in asa fel incat sa nu poti sa tii mana mai mult de 2 secunde ? acum apx 2 ani am fost si i-am schimbat carbunii ca ma lasase in pana .
P.S. Nu am nici un martor aprins in bord , nimic !
P.S. Nu am nici un martor aprins in bord , nimic !
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dj.12.lwv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2016
- Mesaj Privat
Sal.Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva cu o informatie.La rece imi incarca 14.2,dupa ce se incalzeste scade pana la13.7 cu faza scurta aprinsa la relanti in mers la drum intins 14-14.1.Ce ar putea fi ? Am verificat toti papucii +si - .am verificat si bateria la un mag de baterii este foarte buna.De citit citesc de vreo doua luni dar nu am gasit nimic.Multumesc Astra g z16 se
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
dj.12.lwv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
dj.12.lwv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2016
- Mesaj Privat
dedebz
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut prieteni
Am si eu o problema la masina !In urma cu cateva zile ( mai exact 7 zile ) datorita caldurilor foarte mari am mers cu aer conditionat toata ziua cum era si normal , seara am parcat masina si dimineata cand am vrut sa o pornesc am constatat ca nu mai aveam baterie.A trebuit sa iau curent de la alta persoana.Mentionez ca alternatorul a fost reparat in urma cu 6 luni , i-am schimbat dioadele ...Am fost la un service si am veirifcat baterie gandindu-ma ca are ea o problema..surpriza cei de acolo mi-au zis ca bateria are viata 93% si ca este intr-o stare ff buna doar ca a fost descarcata.Am mers de atunci fara probleme cu masina dar cifrele din meniul ascuns al masinii arata altfel : Mode - NONE U-TERM30 - 13.0v si urca pana la maxim 13.7 fara ac ventilator doar cu faruri si coboara pana la 12.0 V. U reference 13.5 V.Este normal sa imi arate asa ? eu stiam ca ar trebuii sa incarce 14.1 sau ceva de genu.Ce ar putea avea ?
Am si eu o problema la masina !In urma cu cateva zile ( mai exact 7 zile ) datorita caldurilor foarte mari am mers cu aer conditionat toata ziua cum era si normal , seara am parcat masina si dimineata cand am vrut sa o pornesc am constatat ca nu mai aveam baterie.A trebuit sa iau curent de la alta persoana.Mentionez ca alternatorul a fost reparat in urma cu 6 luni , i-am schimbat dioadele ...Am fost la un service si am veirifcat baterie gandindu-ma ca are ea o problema..surpriza cei de acolo mi-au zis ca bateria are viata 93% si ca este intr-o stare ff buna doar ca a fost descarcata.Am mers de atunci fara probleme cu masina dar cifrele din meniul ascuns al masinii arata altfel : Mode - NONE U-TERM30 - 13.0v si urca pana la maxim 13.7 fara ac ventilator doar cu faruri si coboara pana la 12.0 V. U reference 13.5 V.Este normal sa imi arate asa ? eu stiam ca ar trebuii sa incarce 14.1 sau ceva de genu.Ce ar putea avea ?
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Verifica bornele de la baterie daca se incing puternic. Cu timpul oxideaza firul in interiorul lor si trebuiesc resertizate.
In cazul in care nu ai cleste special exista o varianta de ,,urgenta" cu un spiral de 2 sau 3 dai gaura in borna(acolo unde intra firul) si dupa bagi prin infiletare un holsurub.
Bafta
In cazul in care nu ai cleste special exista o varianta de ,,urgenta" cu un spiral de 2 sau 3 dai gaura in borna(acolo unde intra firul) si dupa bagi prin infiletare un holsurub.
Bafta