Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
gonzo a scris:se pare ca am scurt altundeva sa fie de la electromotor?


se poate sa fie din o mie de locuri. nu ai cum sa-ti dai seama pana nu iei aparatul de masura si incepi sa masori una cate una. scoate si tu pe rand sigurantele, masoara electromotorul,poate s-a strangulat vreun cablu si face masa cu caroseria etc.
masina vad ca e de 3-4 ani. m-as mira sa se fi stricat electromotorul asa repede
Skip ads

  • gonzo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema,nu erau bune diodele reconditionate care mi le-au pus prima data si au pus altele noi.acum OK.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Descriere:
- masina adusa din olanda acum o luna
- montat alarma acum 2 saptamani
- joi ziua, semn galben masina+cheita, cu pierderea temporara a servodirectiei si comportament ciudat al acelor de bord.
- baterie originala descarcata complet joi seara, masina nu a mai pornit
- baterie noua, montata vineri, masina porneste, inclusiv sambata. Pornit de vreo 4 ori, folosire maxim 4 ore a masinii din care maxim 2 ore a farurilor.
- test sambata la baterie, mai putin de 11V
- duminica, baterie descarcata, motorul nu mai porneste.
- luni dumineata semn nou pe bord, un arc galben.

Stie cineva ce se petrece? Din pacate nici nu am putut ajunge la gold&platin, nu a pornit, trebuie sa fac rost de un redresor.

E normal ca bateria sa se descarce in 2 zile, dupa 4 ore de functionare si 4 porniri, chiar daca presupunem ca alternatorul e defect?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca alternatorul este defect, este perfect normal sa moara bateria.
Esti din Iasi? Daca da, pot sa te ajut cu curent sa pornesti masina daca ai nevoie (dar nu am cabluri de curent), sau daca mai ai nevoie de ceva.
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@dodo-nu stiu sigur daca e ok raspunsul meu dar eu de curand am avut o asemenea problema.....insa la mine era un consumator (plafoniera foarte putin aprinsa si portbagaj care era puternic aprins)....astfel incat intr-o zii a facaut praf bateria.....problema la mine era din cauza senzorului de capota al alarmei care nu mai facea bine contact...

Incearca sa vezi daca ai vreun consumator sau alta sursa de curent care iti mananca bateria... Rolling Eyes
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Insa un vot pentru alarma ca motiv al consumului de curent.
De multe ori asa se intampla cu alarmele astea montate aiurea, si mai rar am mai auzit sa mai ia si foc masina.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu cred ca ar putea sa fie de vina alternatorul daca spui ca dupa ce mergi cu masina la un moment dat ti se aprinde martorul.

daca aveai vreun consumator nu cred ca reusea sa consume asa mult. oricum, daca ai luat baterie noua nu ti-au verificat instalatia ? ca asa se face ca sa-ti dea garantie la ea.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Chiar sunt din Iasi Smile

Am pus bateria la incarcat, sper sa pornesc masina si sa ajung la service cu ea. Multumesc pentru ajutor, am sa va spun daca mai am nevoie de alimentare cu cabluri peste vreo 4 ore.

In ceea ce priveste garantia, eu am luat din Metro bateria. M-au trimis a doua zi sa-mi iau garantia de la magazinul Bosch din Iasi. Acolo mi-au facut verificarea si nu a trecut (avea deja sub sub 11V). Tot acolo mi-au spus ca de vina e releul de la alternator.

Acum nu stiu sigur ce sa fac. Sa ma duc la gold&platin sa fac un diagnostic (38euro fara TVA), sau pot sa-l cred pe nenea de la magazin si sa ma duc direct la un service in Iasi cu piesa? Aveti idee cat costa?
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
NUUUUUUUUUUUUUUUUUu nu te duce la GOLD&PLATIN....sunt cei mai jepcari...cauta si tu un alt service si intre timp citeste ce au mai patit altii la serviceul ala..thread-"locuri de care sa te feresti"
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate, nu stiu de existenta unui alt service cu modul de testare pentru Y17DT in Iasi. Cel putin pentru diagnostic trebuie sa ma duc acolo. Pnetru reparatie as vrea sa ma duc la un altul, mai ieftin. Aveti vreun pont?
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am fost la gold&platin si, pentru 1,5 milioane, mi-au spus ceea ce deja stiam: alternatorul defect. Cost piese, 14 milioane! Am fost la ausburg si am dat comanda pentru unul nou, garantie 18 luni, din Germania. Cost, cu predare alternator vechi, 4,4 milioane! Trebuie sa ajuna vineri/luni. Va mai spun atunci ce s-a mai intamplat.

Concluzie preliminara: in caz ca nu aveti masina in garantie, fugiti de gold&platin cat de tare se poate!


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Mar 12 Apr, 2005 2:51 pm
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:...in caz ca nu aveti masina in garantie, fugiti de gold&platin cat de tare se poate!

Si ca sa te parafrazez, ne-ai spus ce stim deja. Laughing
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Stii cum se spune: desteptul invata din propriile greseli, inteleptul din ale celorlalti. Eu se pare ca nu's destul de intelept, cel putin nu inca Smile
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Alternatorul defect nu se putea repara? Ce face Augsburg cu el? Eu inteleg din ce ai descris tu ca problemele tale au aparut dupa ce ai montat alarma. Probabil ca alternatorul era bun atunci cand a venit masina din Olanda, altfel nici nu ar fi ajuns cu ea in tara, decat cu un portbagaj de baterii sau pe platforma. Daca tu montezi alternatorul nou si se duce si asta, vei solicita garantia... vine un nene "istet" si constata ca ai o problema la instalatia electrica (alarma) si o iei de la capat.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Intradevar, si eu banuiesc ca alternatorul a fost bun pana joi (cand s-a aprins si martorul la bord). Ca este de la alarma sau nu, voi vorbi cu electricianul sa verifice si asta. In orice caz, in momentul desfacerii alternatorului, ne-am convins de doua lucruri: puntea cu diode a mai fost reparata iar rulmentul era descentrat si, ca urmare, ros. De unde banuim ca s-a mai ars cel putin o data iar cel care l-a reparat nu a fost atent la remontare.

Cat despre ce fac cei de la Augsburg cu el...si eu i-am intrebat. Au raspuns ca se iau bani buni in UE pe reconditionare, totul se refoloseste prin topire, materialele folosite fiind destul de speciale.

Ca sa-l repar pe cel defect m-ar fi costat vreo 3 milioane, plus manopera. Intradevar, ar fi fost mai ieftin, dar au fost cateva lucruri care m-au facut sa comand unul nou:
- garantia de 18 luni al celui nou.
- starea deplorabila a celui vechi
- riscul ca montarea puntei de diode sa nu fie perfecta, am inteles ca acest lucru conteaza foarte mult.
- diferenta relativ mica intre costul unui alternator nou si costul eventualei reparatii, ~1.5 milioane
- dorinta mea de a merge in Grecia in vara: nu am chef sa ma gandesc doar la fiabilitatea alternatorului peticit tot drumul.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Update:

Cei de la augsburg mi-au adus un alternator pentru alta masina, se pare ca au batut codul gresit. Unul pentru a mea ar fi fost 12 milioane, asa ca m-am lasat de cumparat unul nou. Mi-am cumparat puntea de diode, m-a costat 3 milioane. Proba pe banc a trecut, alternatorul alimenteaza. Acum monteaza alternatorul in masina si azi voi fi din nou sofer Smile

P.S. Cam atat te poti baza pe magazinele din Romania....
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mi-au reparat alternatorul, masina a pornit, totul parea in regula. Totusi, motorul nu mergea rotund, iar dupa cativa kilometri prin oras, a refuzat sa ma mearga. Dadeam cheie, se invartea, dar nu pornea, de parca nu ar fi avut motorina. Am tractat-o in service si am lasat-o peste noapte acolo.

A doua zi am intrebat peste tot de service-uri cu tester Opel. Dupa doua tractari prin oras, la ora de varf, am avut norocul sa gasesc cei mai tari baieti din Iasi in ceea ce priveste Opel. Au bagat testerul (original GM 2004!) si nu au gasit nici o problema electronica. Au verificat manual si pompa de motorina si asta mergea. Dupa toate astea s-au dus direct la cauza: rola distributie sparta!!

Au schimbat toata distributia (cumparata de ei), pus ulei si filtru (uleiul meu), pret 8.5 milioane. Mi-au spus ca am avut noroc ca piesa rupta nu a lovit nimic, au facut reparatii si de 2000 de euro la alte masini din cauza asta. Una peste alta se vede ca-s un rookie, ar fi trebuit sa schimb distributia, uleiul si filtrul chiar cand am cumparat-o.

THE END (sper)

P.S. O singura problema, nu se mai opreste engine checkul pana nu pornesc motorul. Am sa-i sun sa vad daca e ok asa.
  • stefan

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
engine check-ul se va opri dupa ce resetezi calculatorul. El a pastrat in memorie eroarea pe care ai avut-o. Ca sa nu mai dai alti bani la service pentru resetare calculator, scoate borna de la baterie si las- vreo douazaci de minute, apoi dupa ce o remontezi se va intra in normal: calculatorul resetat, iar becul cu cheita se va stinge pana pornesti motorul!!
BAFTA!!
  • stefan

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
iar arcul galben se aprinde dimineata numai daca este nevoie sa functioneze bujiile incandescente!! vara nu osa mai vezi acel bec aprins. Bujiile functioneaza de la o anumita tempratura in jos!
  • ccrriissttii2001

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am un Opel Corsa C 1.4 din 2002. Din cand in cand, in timpul mersului, mi se aprinde pe bord becul de baterie, fara un motiv aparent. Se aprinde si cand motorul e rece, si cand e cald. Se aprinde, sta o secunda aprins, si apoi se stinge. Face asta cam de 2-3 ori pe zi. Cu bateria n-am probleme la pornire, sau altfel de probleme in afara de asta. Sa fie vreun senzor defect? Masina are 30000km. As vreau sa o rezolv, pentru ca incepe sa ma streseze, chiar daca nu afecteaza in vreun fel performantele masinii...Are cineva idee ce ar putea fi?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR