Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • vioan77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Pompa servodirectie noua sau sh? Ce recomandati?
Skip ads

  • Agyuka

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua!

am fost ieri la un tester de baterie care mi-a verificat bateria la diferite turatii ale motorului si cu consumatori porniti si opriti.

rezultatul mi-a dat ca bateria fiind de 76%. din 480A are 401A . eu zic ca este ok.

am adus bateria in casa si am incarcat 12 ore. dimineata a pornit perfect, am pornit RECORD la Valori masurate la OPCOM si verific masuratorile cum ajung la lucru. eventual atasez rezultatele masurate de OPCOM poate cineva observa vreo buba.

va multumesc pentru promptitudine.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Transforma fisierul .csv rezultat intr-o foaie de lucru excel .xslx .
Poti face asta gratuit si fara cont pe www.zamzar.com
  • cosmin01011977

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2007 1.9 150CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor. Am o rugaminte ..... cine ma poate ajuta cu codul alternatorului(care s-a defectat) de la masina mea o Zafira 1,9 cdti(150CP), la demontare am constatat ca nu se mai vede deloc seria-codul acestuia. Nu cunosc nici amperajul pentru a putea sa stiu cu ce sa il inlocuiesc iar pe net am gasit multe modele cu diferite amperaje si conectori. Multumesc.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ia-ti unul cu amperaj mai mare.
Acum probabil ai de 100A.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trimite pe privat seria sasiului.....
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Cu motorul pornit la relantiu fara consumatori am o tensiune de incarcare pe baterie de 14,3-14,4 iar daca pornesc consumatorii scade la 11,4 - 11,8, e normal? sau am vreo problema pe undeva? mentionez ca bateria are cam 5 ani, sa fie din cauza asta ca e bateria cam slaba?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De ce nu se pleaca de la ideea ca in timpul functionarii motorului,bateria este un consumator...?! Deci totul depinde de punctele de masura,functie de care se va analiza starea incarcarii... recomandat este ca masura sa se faca la iesirea din alternator(masa de pe alternator),punct in care se citeste valoarea reala a tensiunii generata de alternator...,cu si fara consumatori! Da-ti importanta "micilor secrete"...!
Skip ads

  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc! O sa incerc sa verific si direct la iesirea din alternator cu toate ca am inteles si de la alti colegi ca si la ei indica asa si la service au zis ca e ok...
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata! Se pare ca bateria era slaba, de acolo si diferenta asa mare de tensiune.. dupa cateva drumuri s-a mai incarcat bateria si acum am am incarcare normala... 14 v fara consumatori si 13.7 v cu consumatori.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
asa mai merge.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
F10RYN1204 a scris:Salutare! Cu motorul pornit la relantiu fara consumatori am o tensiune de incarcare pe baterie de 14,3-14,4 iar daca pornesc consumatorii scade la 11,4 - 11,8, e normal?
Daca service-ul a zis ca e OK...,nu ne permitem noi sa-i contrazicem...! Cred ca fiecare are cap ca sa gindeasca! Va inchipuiti ca un alternator poate incarca cu 11,8v...? Eu cred ca acea cadere de tensiune enorma,putea fi depistata atunci cind se manifesta,de catre meseriasii service-ului,nicidecum sa faca afirmatia ca e OK,o situatie anormala. Cred ca daca verifica-i temperatura alternatorului cind functiona motorul,se putea prajii oua pe el...,bateria trebuia incarcata pe redresor 100% si apoi montata pe masina,fara riscuri,dar service-ul a zis ca e OK...,halal service!
Skip ads

  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Despre ce service vorbesti? Nu inteleg.. eu n-am zis ca am fost la vreun service... am masurat singur acasa la scurt timp dupa ce cam descarcasem bateria dand la automat cam mult timp dupa curatarea egr-ului si uitand o conducta nestransa...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
F10RYN1204 a scris: la service au zis ca e ok...
E usor sa zici...,OK!
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ai raspuns la un comentariu si defapt te refereai la altul... nu m-am prins, scuze.
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am dus alternatorul la reparat si a schimbat puntea de diode , semering , releu si cãrbuni. Dupa montaj incarca 14.1 in mers si la relanti scade la 12.5 - 13 , oscileazã. Aveti idee care ar putea fi cauza ? M-am întors cu masina la service si a spus ca dureaza o perioada pana se axeazã cãrbuni sau ceva de genul. Cu motorul oprit am 12.8 pe baterie .
Opel Astra H 1.7 cdti 74 kv / 2005.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Mai mergi cu ea asa o perioada sa vezi daca isi revine, o fi si cum zic ei... sau mai incearca si verifica contactele, daca poti verifica la bornele alternatorului cat scoate ar fi ideal si sa compari cu ce ajunge la baterie, daca e diferenta mare, clar ai ceva pierderi pe traseu...
  • enciumihai

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut.
Am o mare problema cu un opel Astra H diesel de 101 cp, an 2004. Este legata de încãrcarea bateriei. Dimineata, cand o pornesc, tensiunea de incarcare este undeva la 12-12.5 volti (citita din meniul BC). Daca mai pun si consumatori, aceasta scade pana la 10-11 V. Ceea ce mi se pare ciudat e ca dupa 15-20 minute de mers (in care nu pun decat pozitiile), tensiunea de incarcare ajunge la 14-14,2 si de acolo nu mai scade indiferent de cati consumatori pun (clima, dezaburire luneta). Am inlocuit in prima vaza releul de incarcare cu puntea redresoare, nimic nu s-a schimbat. Avand drumuri scurte in fiecare dimineata, am terminat bateria in mai putin de 3 ani, fiind nevoit sa o inlocuiesc iar saptamana trecuta (Varta Sylver de 74 Ah). Deja duminica dimineata a fost nevoie sa o pornesc cu o alta baterie. Nu stiu ce sa ma fac. Toti electricienii la care am fost au verificat cablurile de putere dar nu au gasit nimic. Cineva mi-a sugerat ca ar fi de vina alternatorul propriu zis sau chiar calculatorul de borb (excitatia alternatorului e data prin calculator). mai incerc miercuri inca o data la un alt electrician, poate gaseste unde este problema. Voi ce parere aveti?
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Dupa cum am scris si mai sus , este o nebuloasa cu alternatorul asta de Opel astra H !
O sa adaug un mic filmulet ce l-am facut astazi in trafic . La relanti scade tensiunea si in mers se ridica .
NU cred ca isi are rostul aceasta intrebare dar totusi o sa incerc . Dupa ce a picat alternatorul am 4 erori in BC , toate sunt coduri de alternator . Ma gandesc daca sterg erorile poate revine si alternatorul la o incarcare nornala ?


https://youtube.com/watch?v=QWIstsbXvjg
  • enciumihai

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Da...asa patesc si eu. Problema ca dupa ceva timp ( 20 min), tensiunea nu mai scade. Dar zilnic drumul pana la lucru e in jur de 15 min. Tot timpul asta merg pe baterie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR