Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Stie cineva cauza acestei erori? Am sters-o si a aparut din nou. Nu am alte erori.

B1485 Alternator excitation current, pin 61.
High voltage
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Releu regulator cu probleme...!
  • andrei_ghi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut, are cineva vreo idee referitor la problema aceasta:

Martor aprins in bord la pornire (nu de fiecare data) : ,,Service Baterry Charging System".
Desi matorul ramane aprins masina se comporta perfect normal, in afara faptului ca nu se mai activeaza sistemul start-stop.
Am fost la Radacini, mi-au spus ca trebuie schimbata borna de la baterie si bateria. Am schimbat si nu s-a rezolvat problema.
Alternatorul l-au testat si incarca ok.

Multumesc anticipat!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O noua bila neagra pentru service-ul "Radacini"...,poate nu au auzit de noul sistem de management al incarcarii,cu tot ceea ce implica acest lucru! Pentru faptul ca nu au personal pregatit,vina este colectiva...!
Skip ads

  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutari posesori de alternatoare cu probleme ! Sant posesor de astra H Z17dth cu mari probleme ca si multi altii cu alternatorul HR polonez 100A .Dupa ce am dat curent cuiva a cedat altenatorul ,reparandul prin inlocuirea puntii si releului originale cu unele Cargo,acestea au tinut fix 3ani.A cedat din nou si le-am inlocuit cu punde diode Huco si releu tot Cargo. M-am gandit sa iau punde ceva mai de calitate(germania) dar surpriza ,actualmente baniesc ca cedeaza si astea 14,0-14,2 fara si in jur de 13,2 cu consumatori ,daca mai brusches si directia ajunge chiar si la 12v. NU stiu ce sa mai fac in acest caz,sa-l mai trag un loz sa schimb doar releul cu unul Mobiletron in cazul in care verific diodele si sant bune. Intrebare pentru cunoscatori,aveti idee daca se poate verifica releul demontat dupa alternator ? Multumesc anticipat !
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Eu zic sa o lasi in pace merge foarte bine .Nu ai sa gãsesti la nici un astra H 1.7 încãrcare stabilã 14.2 .iar daca se duce releul bine ar fi sa fie inlocuit cu acelasi model ca si puntea de diode.
  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep foarte bine la electrica dar cred ca ai dreptate ,ca releul sa fie de aceeasi firma cu puntea dar la acel moment nu gasisem si releu Huco. O sa mai am rabdare sa vad pana nu o sa mai incarce deloc si apoi o sa schimb numai releul. Oricum inainte sa se arda prima oara altenatonul imi incarca ca la carte ,nu imi scadea sub 14 v. Multumesc !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:Eu zic sa o lasi in pace merge foarte bine .Nu ai sa gãsesti la nici un astra H 1.7 încãrcare stabilã 14.2 .iar daca se duce releul bine ar fi sa fie inlocuit cu acelasi model ca si puntea de diode.
Eu nu cred ca modelul,brandul,eticheta,fac o componenta rezistenta in timp...! Importante sunt componentele din interior,dar cum politica de marketing,cere vinzare,atunci componentele trebuie sa se defecteze destul de rapid...,asta e! Tehnologia permite realizarea unor relee de tensiune care sa nu se defecteze niciodata,dar foloseste acest lucru fabricantilor de subansamble auto...?!
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Aici ai punctat foarte bine.Suntem o piata de consum si industria pieselor auto nu se deosebeste de celelalte din punctul asta de vedere.Suntem obligati sa cumparam piese aftermarket la un pret rezonabil si calitate varza pentru ca cele originale si de calitate mai buna au niste preturi exorbitante.Pe acest topic s-a discutat de preturi cu patru zerouri pentru o punte de diode si/sau releu regulator oem..Bataie de joc.
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Mi s-a ars in vara releul de incarcare. Tot atunci am schimbat si rulmentii. Toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand, in trafic, s-a aprins becul cu bateria. A doua zi, pornesc motorul sa plec spre service, becul se stinge. Am vazut pe forum ca de vina ar putea fi ceva nituri care fac legatura intre releu si puntea redresoare. Am desfacut alternatorul, dar nu am nituri acolo, doar suruburi. Ce si unde sa mai incerc? Multumesc.


Ultima modificare facuta de Dan02 la Dum 04 Feb, 2018 9:57 pm
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca opreai atunci si porneai din nou se stingea posibil o scadere de tensiune sau o crestere brusaca
Pana merge lasa-l asa daca incarcarea este ok.
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2016

  • Mesaj Privat
De fapt becul s-a aprins la o pornire a motorului, si nu am avut curajul sa opresc si sa pornesc din nou. Am oprit toti consumatorii si am venit asa 15 km. La service s-a masurat incarcarea, 14,4 v. In acest moment am pus alt alternator pe masina (din dezmembrari), si pe cel in cauza il tin in portbagaj, in rezerva.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La service,cind s-a masurat incarcarea,14,4v...,becul martor din bord era aprins sau stins...? E important de stiut!
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Aprins a fost doar cei 15 km pana acasa. A doua zi masina s-a comportat normal. Deci la service in momentul masurarii tensiunii la bornele alternatorului, motorul fiind pornit, becul era stins. Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dan02 a scris:De fapt becul s-a aprins la o pornire a motorului, si nu am avut curajul sa opresc si sa pornesc din nou. Am oprit toti consumatorii si am venit asa 15 km. La service s-a masurat incarcarea, 14,4 v.
Vezi cit de important e sa explici situatia corect...?! Eu ma intreb de ce ai inlocuit un alternator care in momentul inlocuirii,incarca normal...! Nu ai precizat,ca fapt divers,codul de eroare memorat(bec aprins)...,posibil sa nu aiba legatura cu incarcarea,problema fiind doar pe controlul incarcarii...
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Ok. Anul trecut, in vara, venind de la mare, am decis sa facem un ocol Transalpina-Salina Turda. La jumatatea distantei dintre Novaci si Ranca se aprinde becul cu bateria. La Ranca mi se spune ca nu sunt meseriasi sau ateliere de reparatii auto, si ca singurele variante sunt sa-mi continui drumul pana la Petrosani sau sa ma intorc la Novaci. M-am intors, Novaci fiind mult mai aproape. Pe o ploaie torentiala, fara faruri, stegatoare, ventilator si pe ultimii km, fara servo, am ajuns. La primul atelier auto- nu au timp, nici piese.La al doilea la fel, cu diferenta ca imi da un nr de telefon si-mi pune bateria la incarcat (Multumesc!). Numarul era al unui electrician auto din Baia de fier, care promite ca ne ajuta, daca asteptam sa vina piesa de la Targu Jiu. Asta era pe la 11, releul a ajuns pe la 19. La 19,30 plecam spre Transalpina. M-am hotarat atunci, cu prima ocazie imi cumpar un alternator si-l port in portbagaj. Revenind la timpul actual,dupa ce s-a aprins becul si am ajuns acasa. prima miscare a fost sa-mi cumpar un alternator. L-am montat pentru ca mi s-a spus la service ca nu mi-l poate verifica decat pe masina, in sarcina. Pentru ca s-a dovedit a fi bun, a ramas. Nu am avut (in afara de cel cu bateria) si nu am becuri aprinse in bord, iar la testul cu pedalele- nici o eroare.
  • equilibriumer

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Fiind "fericitul" posesor de mașinã cu alternator subdimensionat și citind pe mai multe forumuri m-am gândit la o posibilã soluție: înlocuirea pompei de servodirecție electricã cu una mecanicã montatã pe cureaua de accesorii. Credeți cã este posibil așa ceva,având în vedere cã pompa originalã papa 50-60 de amperi in sarcinã?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa intelegi de ce s-a apelat la pompa electrica..., de fapt cred ca e mai simplu si eficient de inlocuit un alternator cu altul mai puternic,decat modificarea sistemului de servodirectie! Mai studiaza problema...!
  • equilibriumer

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Dupã pãrerea mea,s-a apelat la sistem electric pentru a câștiga din piese,nu cred cã o pompa mecanicã s-ar defecta așa repede. ÃŽncã nu am vãzut sa se fi montat altul mai de putere.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
equilibriumer a scris:Fiind "fericitul" posesor de mașinã cu alternator subdimensionat
Nu am vazut scris argumentul prin care sa te cred ca alternatorul e subdimensionat si nu ar face fata cerintelor. De regula,masina vine din fabrica cu o echipare echilibrata alternator/consumatori. Am intalnit situatii in care proprietarii montau diversi consumatori de putere si apoi se plangeau ca alternatorul nu face fata consumului cerut! Totul tine de echilibru,inclusiv o mica rezerva de putere...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR