Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • equilibriumer

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Știu și situațiile cu multi consumatori,dar în cazul meu nu se aplicã. In afarã de consumatorii "stock" nu am altceva.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu s-au facut modificari la instalatie,inseamna ca este conforma cu originalul. La proiectul masinii au lucrat echipe de ingineri specialisti in domeniu,scopul fiind de a realiza un sistem electric echilibrat si fiabil. Dumneata poti sa consideri sistemul subdimensionat,dar fara argumente are valoare 0(zero)...!
  • equilibriumer

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ok,tu spui cã echipe de ingineri au lucrat sa facã sistemul echilibrat și fiabil, atunci spune-mi de ce la fiecare 10000-20000 de km repar alternatorul,iar forumurile Opel Astra H abundã de utilizatori cu alternator defect chiar și la 60000 de km(nici macar nu a ieșit mașina din garanție). Ce caut eu îi o soluție care sã îmi convinã din punct de vedere financiar, chiar nu îmi convine sa repar alternatorul în fiecare an și sã nu mã pot baza pe mașinã. Cu câteva pagini mai în spate spunea de alternator mai mare și pompa de vacuum montatã separat dar nu dãdea prea multe amãnunte. Cineva spunea cã a montat diode mai de putere dar la final spunea cã nu îi mulțumit de încãrcare,dar nu spunea și cât l-a ținut.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

scuze ca intervin, defectarea alternatorului poate fi si din cauza pieselor de proasta calitate, facute intentionat sa reziste cam 2 ani, nu este intotdeauna vorba de o proiectare defectuoasa ( ci dimpotriva, la proiectare se tine intotdeauna cont de solicitarea maxima si se adauga in plus o marja de eroare).

mai poate fi si o exploatare/solicitare din partea utilizatorului peste limitele dispozitivului in diverse cazuri (poate fi si de scurta durata, dar care lasa urme asupra pieselor), intretinere nu intotdeauna ca la carte...

dintre toate si eu sint sigur ca nu proiectarea in sine e problema si sint de acord aici cu colegul @big_electro61.

in ceea ce priveste alternatorul, daca as fi avut de doua ori la rind defect acelasi lucru acolo as fi cercetat temeinic sursa defectarii.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
equilibriumer a scris:Ok,tu spui cã echipe de ingineri au lucrat sa facã sistemul echilibrat și fiabil, atunci spune-mi de ce la fiecare 10000-20000 de km repar alternatorul,iar forumurile Opel Astra H abundã de utilizatori cu alternator defect chiar și la 60000 de km(nici macar nu a ieșit mașina din garanție).
Din ce stiu,pe unele motoare s-au montat alternatoare facute de diferite branduri(bosch,valeo,etc)...! Daca nu esti multumit de un producator,inlocuieste-l cu altul mai de incredere.Opel,nu face alternatoare...,Opel adapteaza alternatorul unui(sau mai multi) producator,la nevoile sistemului electric al masinii in cauza. Apropo de reparatia alternatorului,la urmatoarea reparatie sa-i ceri celui ce-l repara ,ca la final sa-i faca testul final timp de 15min, cu sarcina(curentul) maxima inscrisa pe placuta tehnica.Daca totul e in regula,va fi OK,daca nu,"veriga slaba" va ceda.Ulterior vei constata ca "cine poate mult(in timpul testului),poate si putin"...
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Se merita sa achizitionarea alternatorului nou cu garantie 2 ani?
Ce producator recomandati?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Original? De ce sa platesti in plus? Ceri factura de la service... piesele vin cu garantie obligatorie de minim 2 ani conform legii la persoanele fizice!
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu original. Aftermarket. La diode si releu cei de la Opel ofera garantie 6 luni doar.
Oricum am masurat cu multimetru incarcarea si este OK 14,2V cu 13,78V in load (Ac, ventilatie, faruri, degivrare). In meniul secret nu apare corect.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cat iti ofera? 6 luni?
Art. 16. - Rãspunderea vânzãtorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajatã dacã lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
Art. 161. - Dupã expirarea termenului prevãzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apãrute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiþiile legii.
Art. 18. - Pânã la proba contrarã, lipsa de conformitate apãrutã în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumã cã a existat la momentul livrãrii acestuia, cu excepþia cazurilor în care prezumþia este incompatibilã cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Art. 22. - (2) În cazul produselor folosite, consumatorul ºi vânzãtorul pot conveni reducerea termenului prevãzut la art. 16, dar nu la mai puþin de un an de la data livrãrii produsului.
Eu cred ca este destul de clara treaba. Nu te incadrezil a 6 luni deoarece nu este un ambreiaj sa zica ca l-ai forjat sau amortizoare cum ca ai fi carat o tona pe puntea spate...
Sincer sa fiu nu stiu de ce ai merge la opel pentru alternator. Opel nu fabrica alternatoare, ambreiaje sau bucsi sa zici ca merita. Aftermarket dar ceva mai de doamne ajuta la alt service autorizat rar si pe baza de deviz cu factura!
LE: unde se aplica 6 luni? vezi sincroanele dintr-o cutie de viteze, aici nu iti garanteaza nimeni 6 luni daca tu ai schimbat treapta si ai uitat sa apesi ambreiajul...
  • KKatalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salutare! Doresc schimbarea alternatorului cu unu nou, cel vechi a cedat, dar nu stiu cati amperi trebuie sa aibe, 100 sau 120? Vectra C 1.8 benzina, an 2004. Multumesc anticipat!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

eu as pune de cit era cel vechi daca nu ai pus altceva pe masina, gen amplificatoare, wofere sau altceva care consuma curent.

amperii aia se refera la cit ar putea debita alternatorul daca i s-ar cere nu la cit baga el oricum.

alternatoare supradimensionate nu pune constructorul din ratiuni economice spre exemplu, daca iti permiti pune din cel mare, de 120 si stii o treaba, va rezista mai bine la solicitari.
  • Cristian - Ploiesti

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2016

  • Mesaj Privat
KKatalin a scris:Salutare! Doresc schimbarea alternatorului cu unu nou, cel vechi a cedat, dar nu stiu cati amperi trebuie sa aibe, 100 sau 120? Vectra C 1.8 benzina, an 2004. Multumesc anticipat!


salut, intra aici http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/ si cauta dupa VIN componentele auto.

pariez pe alternator de 100 A , pe Z18XE cum am eu pe Astra
Spor
Skip ads

  • KKatalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc baieti! Am luat de 100 amperi, asa cum era si cel vechi.
  • NDan242

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Am un opel astra caravan,break,din 95,diesel,motor isuzu. Azi a inceput sa miroase a ars,am vazut turometrul picat la 0 iar apoi s a aprins si becul de la baterie. Ca sa continui drumul am oprit toti consumatorii si am facut inca vreo 30 km pana acasa. Vreau sa spun ca atata timp cat becul de la baterie a stat aprins a fost bine,dar de la hopuri de cateva ori becul s a stins iar turometrul si a revenit si a revenit si mirosul de ars. De incarcat nu mai incarca, am vorbit cu mai multi meseriasi,unii spun ca trebuie schimbat tot alternatorul,altii spun ca releul de incatcare este ars...ce spuneti cine are dreptate ?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Schimba mecanicii... la alternator sunt destule piese, pana nu se desface nu are rost sa iti bati capul
  • NDan242

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Smile) da,am auzit si varianata ,,nu stiu pana nu l dau jos,, .... asta am crezut ca e cel mai putin pregatit...


Totusi e diferenta mare intre ,,schimbi tot alternatorul,, si ,,poate fi releul de incarcare,,
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat aproape tot la alternator, releu, punte diode, fulie, rulmenti si tot nu m-a costat cat un alt alternator...
  • NDan242

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ok...mersi de raspuns

Acum doi ani am luat nou...anul trecut am luat nou....acuma mai bine ii dau foc,dar nou nu mai cumpar
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Oameni buni, ce baterie imi recomandati pentru vectra c z19dt?

Am avut rombat si nu a implinit 4 ani... Pusa pe masina imediat dupa incarcare pe redresor, a invartit, a pornit.... Am scos borna - si pana dimineata am lasat-o asa, fara consumator. Cand am pus borna dimineata la loc nici nu a invartit... La multimetru avea 11v inainte sa dau la cheie si 8 cand incercam sa pornesc...

Parca as incerca si altceva, dar nu stiu ce sa aleg...
Varta si bosch am citit review-uri negative cam multe...
Rombat doar daca-mi da 3 ani garantie...
Alte brand-uri nu stiu ce sa zic...
Ce parere aveti?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
3 ani garantie vrajeala... conform legii ai 2 ani, dupa 2 ani iti vor spune ca ai utilizat-o necorspunzator, si oricum daca nu are scurgeri nu vei vedea nici o garantie din nefericire... Eu am varta, cea mai scumpa ce a incaput in suport, 450 de lei, cred ca e silver dinamic de 77 aH Smile (sau blue)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR