Ai uitat parola?


  • 0verspeed

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
ammazon a scris:Are cineva idee de ce îmi apare "none" la încărcare atunci când intru în meniul ascuns?

Am avut o perioadă de o săptămână în care nu am pornit mașina și bateria s-a descărcat. A trebuit să-i dau curent pentru a porni.
Imediat după pornire, în meniul ascuns a apărut "pwm".

Să fie ceva probleme cu încărcarea sau bateria e pe ducă?


La mine apare None cand masina trece consumul mare pe baterie(ex. Servo), cand masina sta pe alternator apare U, eventual se si incarca.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Mod de testare: Dimming

Afișează datele privind controlul ILUMINARII instrumentului...! Atentie!

Mod: PWM (Pulse Width Modulation)
U-Term 30: Tensiune la alimentare permanentă pe ecran
Intrare: Punctul de setare a temperaturii de la CIM
U-Referință: 13.5V Valoarea tensiunii de referință
Diagrama: 100% Valoarea de
lumină pentru afișarea LED-ului: 100% Valoarea de lumină pentru LED-uri
LED / LCD Temp: afișare
Luminozitate:? Rămâne la 0000
Întârziere A / BConfused Stați la 0000
Ecranul de ecranare afișat cu farurile aprinse.
  • Ciurea Marius

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro61 a scris:O baterie buna asigura pornire si la o luna de zile de stationare...! Profita de garantie,nu are rost sa te chinui! Controlul si eventual inlocuitul bateriei este gratis...



Am depistat problema , este din cauza la CD player , am scos siguranta pentru o noapte si nu a mai scăzut voltajul. Acum încărcarea este si mai buna 14,3- 14,6 fara consumatori la relanti. Știe cineva unde in Craiova pot sa il repar ?
  • duiutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am urmatoarea problema: motor diesel 1.9DT. Pornit dimineata si s-a aprins instant becul de la baterie in bord. Am ajuns in service cu bateria aproape moarta, ca nu mai incarca si mi-au zis alternator. Am dat comanda de alternator nou, l-au montat, au pornit motorul si incarca foarte bine. Au oprit. au pornit iar si nu mai incarca nimic, plus a iesit fum putin din alternator. Au dat alternatorul pe retur, montat altul nou, au pornit motorul si incarca maxim pana la 12,6, mai mult nu, plus alternatorul s-a incins imediat foarte tare de nu puteai sa tii mana pe el.
Ei zic ca ar putea fi un scurt pe undeva datorita faptului ca am mers pe baterie pana la epuizare, fortand astfel tot cablajul. Acum cauta sa vada de unde e scurtul. Ar putea fi adevarat sau sa fie ghinion si cu al 2-lea alternator? Ambele alternatoare au fost Denso iar bateria are doar 1 saptamana de cand am cumparat-o.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,965
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
E (foarte) improbabil să fie 2 alternatoare (șiDenso!) bușite de noi...după ce a ieșit fum din primul, ei trebuiau să verifice prezența potențială a unui scurt-circuit (ceva la mintea cocoșului, zic)...faptul că au montat cu seninătate și cel de-al doilea alternator, denotă cât sunt de ”meseriași”(nu au nicio legătură cu diagnosticarea, sunt doar niște înlocuitori de piese, ca mulți alții din zilele noastre)! Baftă! Că ai nevoie...
  • duiutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Da, merci. Am nevoie de multa bafta. Sper sa o scot la capat cu ei.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Inainte de orice inlocuire de alternator,OBLIGATORIU se va incarca 100% acumulatorul,altfel pot fi surprize mari,curentul cerut de un acumulator descarcat poate avea valori greu de imaginat.Efectul termic al curentului isi va face simtita prezenta prin incalzirea exagerata a alternatorului si a instalatiei electrice aferente.De regula,nu se monteaza alternator fara proba pe banc,e munca inutila...,dar depinde si de dotare si de meseriasi,etc...! IMPORTANT-"sa faci ceea ce stii,dar sa stii ceeea ce faci..."
  • duiutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Aha, deci teoretic e posibil ca tot ei sa imi fi provocat scurtul, pornind prima oara cu alternator nou si baterie descarcata.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu confunda scurtcircuitul cu suprasarcina.In cazul tau a fost suprasarcina,curent foarte mare cerut de acumulatorul descarcat. Ghinionul,la care faci referire,apare doar la persoanele nepregatite tehnic. O parte din vina cred ca iti apartine,prin faptul ca dumneata ai ales service-ul respectiv cu meseriasi "de elita"...!
  • duiutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Da, adevarat partea cu service-ul ales. Stiam in mare parte cum sunt, insa in tot orasul au fost singurii disponibil sa ma ajute in aceea zi si am zis pana la urma e un alternator, ce poate sa mearga rau.
Partea buna e ca m-au sunat si au rezolvat-o: pe scurt au uitat sa lege un fir. Nu mi-au zis care, urmeaza sa ridic masina si sa vorbesc pe larg.
Multumesc pentru parerile oferite. Uneori cu sculele si locul potrivit am impresia ca poti face tu cu mana ta treaba necesara si cu ajutorul forumului. Evident lucrari mai simple.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Hazlie situatie...! De curiozitate,intreaba-i cate fire sunt de "legat" la un alternator,in totalitate...! O sa razi si dumneata cand o sa auzi raspunsul!
  • duiutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Da, hazlie si ciudata... Am intrebat care fir nu l-au legat si s-au ferit sa zica. Probabil ca nu stiau cum se numeste ori pentru ei toate firele sunt acelasi. No comment. Pe viitor probabil ca o sa trebuiasca sa ii pun sa imi explice pas cu pas, dar nu aceiasi mecanici.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Un alternator la Z19DT,are ca instalatie electrica un fir de 16mm2(plus de forta) si o cupla cu 2 fire(bec control instrumente si comunicare releu alternator cu ECM)...,deci in esenta operatiunea consta in conectarea firului de forta cu o piulita M6 si conectarea unei cuple,operatiune ce poate dura mai bine de 1 minut. Acum ma intreb ce puteau sa uite in "mareata" operatiune de conectare...?! E firesc sa se fereasca a preciza care fir au uitat sa-l "lege"...! Sunt enorm de multe...!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,965
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
@big_electro61 aș fi dat ”big like” la postarea asta! Ai îmbinat o explicație tehnică foarte explicită cu sarcasmul, dar unul fin...
  • duiutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru explicatii. Aparent unele chestii banale devin extrem de complicate pentru "meseriasi". Bine ca si-au dat seama in timp util pentru ca vroiau sa inceapa verificarea firelor care se duc in calculatorul masinii. Acum alta intrebare: alternatorul vechi, in functie de ce e in el stricat, mai poate fi reparat? si merita reparatia? sa stiu daca il pastrez de rezerva sau il dau la fier vechi
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,907
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai depinde ce e busit in el...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,965
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Totul se poate repara, problemă e la costuri...
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Cred ca masina mea are ceva probleme si la instalatia electrica. O am de 3 ani, si in perioada asta mi-a defectat doua alternatoare (releul) si de alte doua ori mi-a dat alarme false. Adica s-a aprins martorul incarcarii bateriei, ulterior (dupa oprirea si repornirea motorului)lucrurile revenind la normal. Ultima spaima (alarma falsa) am tras-o a doua zi de Craciun, la 300 km de casa, noaptea. Am mai avut alte trei masini pe care le-am condus cate 3-4 ani si nu am avut nici cea mai mica problema la alternator. Bateria de 2 ani, 56 Ah fara probleme. Ce-ar putea fi in neregula?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Orice aprindere de martor in bord,lasa o eroare memorata intr-un calculator.Eroarea indica,in linii mari cauza problemei.Un meserias va lua la cunostinta de cauza(eroare) si prin verificari si masurari aprofundate,va gasi si elimina problema. Sarcina dumneata consta in..., a-l gasi pe acel meserias...!
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut grup.Imi poate traduce si mie valorile de incarcare?Mai precis ma intereseaza ce este acel input si de ce la U-Reference nu arata nici o valoare.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata