Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • ady762

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Pentru Opel Zafira 2001 Y20DT,(W0L0TGF7512233769) ma intereseaza pompa spalare parbriz, pret , inclusiv manopera.

Multumesc.
  • me_stelian

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buza ziua!

As dori o cotatie de pret si termen estimat de livrare pentru suport bara (aripa stanga fata) la un Opel Meriva B, fabricatie 2011.

Multumesc!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
oferta pentru telescoape spate astra h combi pe mai multi producatori
W0L0AHL3552189742
  • deleted-4821

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salut!
doresc un pret pt diagnoza Opel Astra G y20dth din 2003 (motorul l-am remapat EDS acum ceva ani), si o programare in service pt aceasta operatiune...
multumesc!
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Un reglaj avans pompa de injectie la y17dt se poate?Am schimbat pompa de injectie si de atunci porneste greu. Porneste greu indiferent de temperatura . Coduri de eroare nu sunt.Multumesc
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,set glisiere etrieri fata si spate pt astra j 2011 ai,poti aduce?un ptet te rog
Multumesc.
  • Bigu Mihai

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara. Cand pot sa fac si eu o programare pentru geometrie la un Opel Frontera B? Sunt interesat pentru data de 07.10.2016 intre ora 14.00 - 16.00. Se poate face si o constatare motor? Mers neregulat intre 1500 -2000 rot/min. Va multumesc
  • SGVmoraru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca aveti la servicii electrice,Update software cu Tech2 pentru ECU: ECM, AT, CIM, EHU, UHP, GID, CID si orice alt modul care suporta update.
Pretul de 120Ron este acelasi indiferent de cate module se updateaza?
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Doresc o oferta pentru urmatoarele operatiuni+piese+manopera:
- schimb distributie;
- schimb ulei motor + filtre (momentan am Valvoline SynPower Xtreme XL-III 5w30)
- inlocuire acea garnitura (oring parca) de la pompa de ulei... de care se tot vaita colegii pe forum ;
- posibil inlocuire volanta (de jumatate de an se aude uneori o bataie la relanti. Cand apas ambreiajul nu se mai aude). Un amic sustine ca ar fi volanta...posibil;
Masina functioneaza fara probleme. Opel Insignia 11.2009, VIN: W0LGM8EH0A1029346, 237000 km. Sunt interesat si cat timp dureaza aceste operatiuni deoarece nu sunt din Bucuresti.

Multumesc!
  • EDS Team

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat


Pentru a preveni astfel de posibile probleme, care pot duce la inlocuirea motorului, echipa EDS recomanda inlocuirea garniturii de la sorb la pompa de ulei ca operatiune de intretinere (la 3-4 ani). In imagine avem cuzineti si capac apartinand unui A20DTH care a ajuns la noi prea tarziu. Pana la sfarsitul acestui an, piesa (oringul original GM) costa 1 leu, cu montaj in serviceul nostru.
  • andrei.serban

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut, doresc sa impartasesc si eu experienta avuta cu masina, cum am ajuns la EDS si cum mi s-a parut pana acum experienta.

Detin o Vectra c, y20dth din 2003 de approx. 7 ani dar in ultimul an a cam inceput sa-si arate "varsta" iar mecanicul la care mergeam deobicei se cam saturase si nu era profitabil pentru el in materie de timp, el fiind defapt specializat pe grupul vag.
Asa ca am inceput sa caut service-uri si am ajuns printr-o recomandare de pe forum la un baiat cu un garaj propriu (o sa-l denumesc de-acum "baiatul cu service"). Experienta mi-a lasat un gust amar pentru ca masina nu mergea bine nici cand am dus-o la el si nici cand am plecat. S-au schimbat: amortizoare, arcuri, flanse, discuri, placute frana, puntea spate, rulment fata stanga si curatat admisie. Au fost multe intr-adevar, timpul de executie s-a ridicat la 2 saptamani dar mi-a lasat senzatia ca ceva nu e ok pentru ca masina huruia la peste 50km/h, era si mai lenesa ca deobicei si era infranata (nu mai era nevoie sa trag frana de mana in panta, masina nu aluneca pe liber Very Happy).

Asa am ajuns la EDS pentru o diagnoza, usor reticent, speriat fiind de parerile conform carora s-ar practica un pret nejustificat de mare (total neadevarat). La diagnoza intr-adevar s-a gasit o roata infranata, huruiala venea de la rulmentul fata stanga (care in fisa de reparatie mi-a fost trecut ca fiind schimbat de "baiatul cu service" - mentionez ca huruiala respectiva NU o aveam inainte) iar admisia nu a fost etansata bine dupa ce a fost curatata si pierde presiune pe toata lungimea galeriei. Pe langa asta, in cadrul diagnozei mi s-a zis la ce ar trebui sa fiu atent in viitor si ce se afla in parametrii dar da semne de oboseala (baterie, debitmetru etc.). A costat putin peste 150 lei (electric+mecanic), un pret mai mult decat decent din punctul meu de vedere pentru o diagnoza completa.
Am luat legatura cu "baiatul cu service", desi nu-mi mai faceam sperante pentru garantie. Raspunsul, dupa insistente: "am o masina blocata pe rampa si 4 care asteapta, nu am timp" si "o piesa poate sa cada peste o luna sau peste 5 ani". Bineinteles ca nu am mai fost la el si m-am programat la eds chiar daca asta insemna sa platesc de 2 ori pentru acelasi rulment, de 2 ori manopera de curatat admisie + alte probleme create de "baiatul cu service".

La EDS pana acum, s-a schimbat rulmentul (care huruia la actionarea manuala, daca a fost schimbat, mi-a pus ceva mai prost decat aveam inainte "baiatul cu service"), inlocuit cablul de la frana de mana, reparatie etrier care infrana roata, schimbat lichid de frana. Costurile mi s-au parut de bun simt avand in vedere calitatea lucrarii si a pieselor, comparabile (as indrazni sa zic ca sunt la fel) cu cele "de cartier" unde nu ai nici un fel de garantie nici macar "garantia" bunului-simt. Ba mai mult, am primit un discount la manopera desi nu am specificat ca vin de pe forum.
Toate persoanele din cadrul EDS cu care am avut ocazia sa interactionez mi-au lasat o parere foarte buna, mecanicii sunt foarte profesionisti, dar cel mai mult mi-a placut atmosfera din service. Oamenii sunt relaxati si deschisi semn ca si din punct de vedere intern firma este sanatoasa si nu exista relatiile clasice "sef-subordonat" bazate pe frica ceea ce conteaza foarte mult pentru ca lucurile astea se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
Singurul impediment pentru mine este locatia, fiind in celalalt capat al bucurestiului dar prefer sa-mi iau o zi libera si sa merg pana la ei si sa stiu ca masina e pe maini bune decat sa merg la toti meseriasii care lucreaza la negru si prost. Am zis ca fac o afacere alegand a 2-a varianta dar defapt a fost mai costisitor decat daca as fi venit din prima la EDS.
Pentru cei care sunt reticenti cum eram si eu, sfatul meu este sa mergeti macar la o diagnoza sa vedeti despre ce e vorba, atat cu service-ul cat si cu masina dvs.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salut! ma intereseaza un pret aproximativ pentru o operatiune de inlocuire a garniturii de chiuloasa pentru un Opel Corsa D, motor A 1.2 XER, an fabricatie 2011.multumesc!
  • ilo
  • *
  • 3 mesaje
  • din 18 Nov 2016
  • Astra 2010 A17dtj
  • Bucuresti
  • ilo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
buna ziua,am si eu 2 erori p037E si p037F pe un astra j 1.7 a17dtj imi puteti spune ce este de facut va rog si un pret estimativ,mentionez ca releul de bujii a fost schimbat si eroarea persista
  • k_gula

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2016

  • Mesaj Privat
salut,

serban.andrei, m-ai convins !
detin un opel astra h din 2006, 66 kw, 90 cp. la tesul cu pedalele imi da erorile

P0108 Boost Pressure High Pressure - presiune prea mare in admisie, cauzata de electrovalva turbo;
P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open - electrovalva turbo, circuit intrerupt;

(interpretarea am luat-o de la voi de pe site)

ideea este in felul urmator, am schimbat senzor MAP si am incercat si alte electrovalve, problema persista.
acum, daca ar fi sa ma iau dupa "meseriasi" nu mi ramane decat turbina de inlocuit/reconditionat.
intrebarea mea ar fi, voi va ocupati de reconditionat turbine ? daca da? care e pretul reconditionarii + manopera (inlocuire).
pe langa problemele enumerate mai sus, m ar mai interesa si schimbat distributia (astept oferta pret) + o problema cu antigelul, se pierde pe la pompa de apa.
sper ca am fost destul de explicit, sunt noob in mecanica.
in speranta unei colaborari, va multumesc!

cu stima
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
problema care o ai tu nu e neaparat de la turbina propriuzisa, ai o electrovalva sau convertor de presiune la care trebuie verificate firele mufele pinii si vazut ca totul e ok
  • k_gula

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2016

  • Mesaj Privat
racoder, mersi de replay...faza e ca am cam ajuns la limita rabdarii, am fost la 4 mecanici, fiecare cu cate o parere si ma gandesc ca cei de la eds ii vor da de cap.
eu am postat si la probleme tehnice un video cu tija turbinei, care se misca in doi timpi cand scot si bag conducta vacum dar nu am primit niciun raspuns momentan ( daca ai timp arunca o privire)
  • r.rrellaxo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Signum 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut !

Am si eu un Opel Signum 1.9cdti 88KW si de ceva timp nu imi mai merge sonda litrometrica (la bord nu imi mai indica deloc si la range scrie F) cat ar costa o sondra litrometrica +manopera schimbare?
  • gaby_2008

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Pret manopera pentru simeringuri si o-ringuri injectoare + furtunase retur si bujii incandescente la un opel astra y20dth.
Multumesc.
  • Laurentiu72

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
As dori si eu o oferta pentru un senzor ABS dr. spate la o Agila 1.2 din 2002 cu vin: W0L0HAF682G040595
  • Bserar79

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua !

Am si eu o problema cu o Astra H 1.6 Twinport (Z16XEP) din 2005. Check engine-ul sta mai mereu aprins, masina consuma mai mult ca de obicei si are momente in care merge in suturi. In urma testului cu pedale am doua erori ECN017152 si ECN035100. Mai mult ma intereseaza prima eroare. Din ce am mai citit si eu pe internet, prima eroare poate fi data de blocarea canalelor EGR din Twinport. Voi schimba si bobina de inductie, pentru doua eroare, in viitor. De asemenea, din cate aud, este posibil ca masina sa aiba si problema cu tabla desprinsa in admisie(zgomot de tacheti, sper sa nu fie ei), insa nu sunt sigur.

Intrebarea mea este cam cat m-ar costa urmatoarele operatiuni:

-curatare EGR;
-curatare canale EGR din Twinport;
-repararea tablei din interiorul admisiei(in cazul in care e desfacuta);
-alte verificari pentru a fii siguri ca prima eroare e de la infundarea canalelor(din ce am inteles, poate fi si sonda lambda si trebuie verificate valorile pe care le citeste), sa-i spunem diagnoza.

O zi buna!
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR