Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • claudiunicatul

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
apropo este vorba de un opel tigra 14
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pai evident ca nu iti merge abs-ul, mai unicatule. Si din cauza lui o sa ti se strice si aeroterma. Asta asa, ca sa fim on topic (nu ca ar avea vreo legatura)
  • caragea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
white_dog88 a scris:revin, cu idei noi, la mine s-a rezolvat , au fost carbunii, 70 de lei m-a costat toata treaba..

White_dog88 si mie imi chitaia aeroterma toc la o vectra c din cand in cand si mai nou azi dimineata nu a mai functionat impreuna abs-ul si esp-ul Confused si vroiam sa te intreb unde ai rezolvat-o sa ma indrumi si pe mine, ca eu am am bagat mana la ea cu ventilatia pornita sa da sa porneasca dar parca nu are putere. Sa poate sa fie carbunii si la mine? Ca poate fi reparata aceasta nu prea as vrea sa dau banii pe una noua. Multumesc anticipat
  • andreimox

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am un opel astra g x20dtl satul de frig si de cat de greu se incalzeste masina am inceput sa pun cartoane...
Mai cu mot am vrut sa le bag pe interior... unul mai mare la ventilator ( pe la bara cat sa acopere si radiatoru) si unu la masca sa acopere fix... cu ceva gaurele...

Toate bune si frumoasa dar nu imi mai baga caldura/rece decat in treapta 4!

Sa ma apuc de scos cartoanele sau sa caut piese ceva?
Daca ma puteti ajuti cu un sfat va multumesc ....
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
andreimox a scris:Salutare,

Am un opel astra g x20dtl satul de frig si de cat de greu se incalzeste masina am inceput sa pun cartoane...
Mai cu mot am vrut sa le bag pe interior... unul mai mare la ventilator ( pe la bara cat sa acopere si radiatoru) si unu la masca sa acopere fix... cu ceva gaurele...

Toate bune si frumoasa dar nu imi mai baga caldura/rece decat in treapta 4!

Sa ma apuc de scos cartoanele sau sa caut piese ceva?
Daca ma puteti ajuti cu un sfat va multumesc ....


daca merge doar pe treapta 4, s-a defectat rezistenta aerotermei...trebuie inlocuita...nu prea se poate repara...trebuie facuta o verificare a circuitului
respect
  • andreimox

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc eduard am inlocuito si acuma merge am mai citit ceva forumuri... am cautato ceva dar a meritat sa nu mai ascult sunetul de pe treapta 4!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Bravos...ma bucur pt tine
toate bune
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare !
Ma tot gandesc de cateva zile sa dau bordul jos sa verific conductele de ventilatie dar un stiu daca este intr-adevar necesar .
Problema este ca nu reusesc sa dezaburesc parbrizul nici batut in momentul in care afara ploua sau e diferenta mare de temperatura , mai ales in partea din dreapta . Desi merge in toate treptele cum trebuie aeroterma am senzatia ca nu este suficient de puternic suflul de aer care ajunge pe parbriz . Este posibil sa existe pierderi undeva pe conducte ? De umblat nu s-a umblat pana acum si la astra f nu stiu cum este sistemul . Va rog sa imi spuneti daca ideea pe care plec din start este gresita si daca exista si o alta modalitate de verificare (poate s-a mai lovit cineva de aceeasi problema sau a avut alte probleme ce au necesitat operatiuni in zona ).
Mulumesc .
Skip ads

  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. detin un astra H, de cateva zile se aude sub torpedo, la aeroterma, un fel de clipocit, "apa care fierbe"...
Cand se incalzeste mi se pare ca nu se mai aude. De la ce poate fi ?
  • niladam2002

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Daca imi functioneaza aeroterma doar pe treptele 3 si 4 inseamna ca sunt rezistentele treptelor 1 si 2 arse? Se pot schimba?
Multumesc anticipat!
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Palele aerotermei la astra h sunt praf...la viteza maxima baga aer in masina parca sufla un astmatic in spirometru...nu stiu care este problema...de functionat functioneaza toate cele 7 trepte...si e setat din climatronic pe strong...nu mai spun de zgomotul pe care il face...parca stai langa un motor de avion...ceva solutii aveti si voi?
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
intrebare intrebatoare ,de ce cu ventilatia inchisa imi baga aer in masina ,adica intra aer de afara prin gaurile de ventilatie si am curent in masina ? nu stiu daca m-am exprimat cum trebuie
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pai e foarte simplu din cauza vitezei aerul intra prin fantele de acces din partea din fata a masinii,trece prin aeroterma prin tubulatura si ajunge in interior in functie de cum este directionat la parbriz in fata sau la picioare....e simplu si logic din punct de vedere al fizicii,gura de acces nu este etansa si chiar daca nu este pornita aeroterma aerul are loc de trecere de afara spre interior Razz
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pai si care ar fi solutia sa nu mai intre? ca e aiurea rau ,e ca si cum as avea 2 usi deschise si se face curent ....nu conteaza cum e selectat ,la picioare la parbriz tot prin bord intra.
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
vreo idee la problema de mai sus careva?
  • sorin g.

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare .
cand trebuie sa porneasca ventilatoarele aceelea niciodata nu au pornit dar niciodata nu a urcat apa mai mult de 85-90
am 2 unul inainte de radiator si unul dupa ...
as dori sa stiu cand trebuie sa porneasca si cum as putea sa le verific daca sunt buna opel astra g caravan 2001 motor z12xe cu aer conditionat.
  • saionut

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
alutare, poestez si aici problema mea, poate este mai urmarit acest subiect

Am mai gasit ceva probleme cu acest ventilator insa nu este nimic simiar, daca exista imi cer scuze si data viitoare o sa caut mai atent. Ideea este ca odata pornit sistemul de climatizare, da are climatronic nu doar AC, (Astra G Z17DTL 2004) , acesta nu se mai opreste nici in momentul in care scot cheia din contact. L-am lasat de curiozitate si cateva ore si nu se opreste nu se intampla nimic, merge in continuare. Deasemenea, in momentul in care pornesc aerul, ventilatorul ramane blocat pe treapta selectata initial, fie 1, 2, 3 etc...si orice alta modificare este de prisos. Temperatura se poate regla fara probleme, singura problema ramane turatia si faptul ca nu se opreste. alutare,
Din nefericire momentan mecanicul la care ma duc eu este momentan in concediu, l-am prins doar in ultima zi si ca sa rezolv problema stau mereu si scot un cablu maro' care intra in modulul de control (acela cu tijele metalice), exista imaginea lui pe la inceputul acestui topicmai sus mentionat https://s1.postimage.org/lpaeko726/DSCF1979.jpg . Scot cablul se opreste, pun din nou cablul si totul este ok adica nu porneste din nou ventilatorul.
Vreau sa stiu daca se poate ceva acestui modul sau trebuie sa cumpar altul? Nu de alta insa costa 540 de lei
  • saionut

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce am citit mai multe probleme similare am ajuns la concluzia ca nu are sens sa fie carpit acesta si nici luat de la dezmembrari. 555 de ron unul nou, merge ok si cu asta basta.
  • mihai0691

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut , ma puteti ajuta si pe mine de unde as putea face rost de o Aeroterma Climatronica pentru Opel Astra G din 2004.
  • androy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema cu aeroterma. Am sesizat vara asta ca in momentele incinse din timpul zilei nu imi mai pornea ventilatia. Am un Astra H Z17DTH cu clima. Asta se intampla doar cand afara era foaste cald.

Are cineva solutii?

Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR