Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • flop

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la Buzau si am facut injectorul. Foarte multumit de baieti, despre felul cum lucreaza. Acum porneste ca si inainte, insa tot destul de greu la cald. La rece porneste la sfert, foarte bine, dar dupa ce se incalzeste putin ...cand o ia cand mai repede, cand mai greu....poate o fi regulatorul. In turatie merge, trage foarte bine, din punctul asta de vedere nu am avut probleme.
Inca o problema la ea... scoasa din viteza se tureaza singura, de obicei cand cobor cate un drum mai rau cu gropi o las incetul, o scot pe liber, masina face balans si atunci ea se tureaza si doar la viteza mica....oricum fondurile sau terminat asa ca nu ii mai fac nimic....Mersi!
Skip ads

  • ilie.mirel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
flop a scris:Am fost la Buzau si am facut injectorul. Foarte multumit de baieti, despre felul cum lucreaza. Acum porneste ca si inainte, insa tot destul de greu la cald. La rece porneste la sfert, foarte bine, dar dupa ce se incalzeste putin ...cand o ia cand mai repede, cand mai greu....poate o fi regulatorul. In turatie merge, trage foarte bine, din punctul asta de vedere nu am avut probleme.
Inca o problema la ea... scoasa din viteza se tureaza singura, de obicei cand cobor cate un drum mai rau cu gropi o las incetul, o scot pe liber, masina face balans si atunci ea se tureaza si doar la viteza mica....oricum fondurile sau terminat asa ca nu ii mai fac nimic....Mersi!



Cit a costat repararea injectorului ?
  • lucretiu mincu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Va salut, domnilor.
Multe sfaturi proaste, o pompa si injectoare inseamna 1500 Eu, daca mai pui 1000 Eu ,din vanzarea masinii la dezmembrari iei o benzinara la 2000-2500 Eu, si ai dureri de cap mai putine. S-au iei totul nou, si nu merita din cauza costurilor, sau benzina. Nu, nu sa le dati foc, alta masina pe benzina!
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ilie.mirel a scris:

Cit a costat repararea injectorului ?



Eu cand l-am reparat la Endor Diesel am dat 250 RON / injector si le-am trimis prin curier.
Am impresia, ca daca te duci la ei cu injectoarele pe masina te costa 35 ron/injector demontare/montare pe motor.
Dar cel mai bine este sa le trimiti prin curier ca le rezolva foarte repede.
Skip ads

  • flop

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
exact cum a zis VictorYu...250 ron injectorul si 35 ron demontarea/montarea. Am preferat sa merg personal fiindca eram in concediu. Daca ai cine sa ti-l demonteze poti trimite si prin curierat fara probleme. Sunt baieti seriosi.
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare . Vad ca din 2010 nimeni nu a mai avut probleme cu injectoarele .
Iaca ca eu am , si am nevoie de ajutorul vostru .
Masina nu tragea si undeva in jurul turatiei de 2000 cand accelerez am un tremurat . Am tot verificat curat , si nimic , cu mult noroc cei de EREBUS m-au ajutat cu 4 injectoare de la un corsa d 1.3l 90 caluti .Masina era avion cu aceste injectoare . Masina altfel nu are alta problema , nu scoate fum , nu face probleme la pornire .Cei de Erebus m-au sfatuit sa ia 4 injectoare rconditionate de la Boch. Ajuns la service Boch reparati injectoare , astia mi-au garantat ca cu schimbarea duzelor o sa rezolv problema . Fiind la jumatate de pret am zis ca este in regula . Au pus duze noi , dar acum scoate fum , trage mai bine dar nu la fel ca cu cele puse la Erebus . Nu stiu ce sa fac ? Va rog sfaturi , pareri . Pana luni trebuie sa iau o hotarare .
  • exxtasy_bebe

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2010

  • Mesaj Privat
corsa101 a scris:Salutare . Vad ca din 2010 nimeni nu a mai avut probleme cu injectoarele .
Iaca ca eu am , si am nevoie de ajutorul vostru .
Masina nu tragea si undeva in jurul turatiei de 2000 cand accelerez am un tremurat . Am tot verificat curat , si nimic , cu mult noroc cei de EREBUS m-au ajutat cu 4 injectoare de la un corsa d 1.3l 90 caluti .Masina era avion cu aceste injectoare . Masina altfel nu are alta problema , nu scoate fum , nu face probleme la pornire .Cei de Erebus m-au sfatuit sa ia 4 injectoare rconditionate de la Boch. Ajuns la service Boch reparati injectoare , astia mi-au garantat ca cu schimbarea duzelor o sa rezolv problema . Fiind la jumatate de pret am zis ca este in regula . Au pus duze noi , dar acum scoate fum , trage mai bine dar nu la fel ca cu cele puse la Erebus . Nu stiu ce sa fac ? Va rog sfaturi , pareri . Pana luni trebuie sa iau o hotarare .


Cazul ideal e sã pui injectoare noi dar știi și tu bine cã sunt foarte scumpe. Eu am pus second adicã recondiționate și profitând de o ”greșealã” a vânzãtorului, le-am mai și schimbat dupã vreun an pentru cã mi-au picat și erau în garanție. Ei în mod normal dau vreo 6 luni la cele recondiționate. Dacã știi cã faci schimbul de filtre și toate cele la 10.000 km și bagi numai motorinã din stații, e bunã varianta asta. Nu știu sã-ți zic exact...chiar dacã varianta asta e mai ieftinã, pe termen lung se poate dovedi mai costisitoare decât prima cu injectoare noi.
Multã baftã !
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cum si cele reconditionate au picat asa de repede ? Astia zic ca cele reconditionate sunt ca noi , pai eu am cu cle noi 70k .
Ce veste naspa am primit . Ma da din ce sunt facute ?
Skip ads

  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Vezi poate iti genereaza pompa span (pilitura)!
In cazul asta, lucrurile sunt grave si ar trebui sa schimbi pompa, sa cureti sistemul de injectie si sa iti repari injectoarele.

Apropo: cat costa injectoarele reconditionate de la Bosch?
Eu am dat 250RON pe reconditionare si nu am avut probleme pana acuma.
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu cred sa am pilitura .Cum as putea vedea ? Ideea este ca nu eu am hotarat ca am probleme cu injectoarele , cei de Erebus , si cred ca ar fi spus si de pompa daca aveam probleme .
Reconditionare la Boch nu stiu cat costa .
Pot sa spun ca schimbarea duzelor costa 450 lei / buc , iar injectoare recontitionate in Germania 850lei / bucata
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat astazi injectoarele cu unele reconditionate la Bosch germania .Cost total , cu montaj 3400lei . La prima impresie exista diferenta chiar si intre cele reconditionate la noi (duze schimbate la serv. bosch romania), fata de cele vechi este mare diferenta . Masina trage ca noua , consumul istantaneu este de 0.3 %,0.4% la rel. fara ac , iar cu ac 6% ,0.7% iar inainte era 0.6% si 0.9% . Deocamdata nu pot sa spun mai mult , nu am iesit la drum intins , nu am facut un consum . De pe loc pleaca in forta , imediat prinde 100k/h , cred ca este bine .O sa revin cu noutati .Am de gand sa o verific un pic la un drum intins . Saptamna trecuta cu inj. reconditionate la Bosch ro. am reusit sa prind 170k/h , vreau sa vad cu astea daca depasesc viteza asta . O sa fac si un consum , sa merg 200 km pe autostrada , o sa incerc sa o tin constant la 130k/h sa vedem cam cat consuma
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sa dai un sfert din pretul masinii pe o reparatie de injectoare mi se pare de-a dreptul exagerat!
Skip ads

  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
3400 ron / 4.3 =790eur daca asta inseamna un sfert ? eu nu stiu , ce stiu eu este ca una ca a mea este cam 14000eur . Si ce mai stiu este ca din cand in cand intr-o masina trebuie sa mai bagi si ceva banuti ca sa o ai aproape ca noua
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Injectoarele astea de Opel Corsa 1.3 Z13DT sunt fenomenale... Am schimbat 6 (!) injectoare în 2 luni de zile, am schimbat 2 (douã!) pompe, am curãțat rezervorul cu periuța, am pus filtru UFI, am schimbat rampa comunã, dupã 2000 de km cu 4 injectoare (luate de la second), iarãși îmi dã rateu unul. (dã mult pe retur. Nu pornește decât cu spray, mers nerotund, fum mult în spate).

Încep sã nu mai iubesc diesel-urile... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Acum iar trebuie sã caut injectoare... Ce altceva ar mai putea sã provoace stricarea lor? Pun motorinã numai de la OMV! Ce altceva sã mai fac? E culmea, dupã 1000-2000 km, îmi dã în nas la 1700-2000 rpm și toate celelalte simptome...
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic . Eu am schimbat injectoarele din cauza consumului si ca nu avea zvac . Nici o data nu am avut probleme cu pornitul sau fum
Peripetiile mele cu injectoarele sunt de ras . Vad ca esti din Suceava . Daca erai din Bucuresti te ajutam cu un inginer destept .
Ce am inteles eu este ca injectuarele astea sunt destul de complicate . Au doua mari comonente una mecanica si una electronica . Chestia cu schimbat duze nu prea merge . Nici un injector cu duze schimbate nu merge ca inainte , asta mi-a spus inginerul respectiv . El sustine ca reconditionarea unui injector implica si parte electronica . Eu nu am dat de un " mecanic " care sa faca o reconditionare corecta a injectoarelor din acest motiv am facut comanda la BoSch germania .
Din ce povestesti tu pare ca e ceva ce strica partea electronica a injectorului . Cum arata injectoarele defecte ?Dupa ce pui unele " noi " secand pe masina le scrii in coputerul masinii ?
Cand le-am schimbat " tampul " ala de la pus pe masina ( de la bosch ) ii tot dadea ca ce cred ca daca am luat din germania o sa scap de probleme si povestea ca o sa inceapa ulterior sa faca exact ce spui tu ca face a ta . Eu am crezut ca de suparare ca nu am luat duze de la ei . Doamne ajuta , le-am schimbat la 70.000 km si acum are 103.000 si e bine
In ce priveste OMV , masinuta mea " tuseste " la OMV . Am doua benzinarii de unde pun motorina . Una este petrom( dar aceia , una singura ) si alta lukoil ( la fel ) . Atentie imediat cum pun de la alt petrom sau alt lukoil se simte . Cred ca e in capul meu diferenta . Laughing
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ești un norocos și mã bucur pentru tine. ÃŽncep chiar sã devin invidios pe ”motorul” Corsei tale. Sunt de acord cu tine, se stricã la partea mecanicã. Am dus unul la rectificat și mi-a zis cã nu mai poate face nimic, trebuie kit de reparație. Acum am schimbat încã 2 injectoare, sã vãd astea cât mã țin. Dupã schimbarea injectorului defect, mașina ruleazã bine, pornește la sfert.

Problema e CÂT ține așa. Nu am încercat sã le scriu în computerul mașinii, cum pot sã fac asta? Mergând la un service cu diagnozã? Are vreo implicație? Cei de la Gold&Platin Suceava mi-a zis cã nu e necesar sã mai umbli la computerul mașinii.

Cert este cã de la injectoare, dau foarte mult pe retur alea care picã. Am schimbat pompã, rampã, curãțat rezervor, ba chiar am pus și un magnet în rezervor sã vãd dacã se adunã ceva span pe acolo. Cine știe?!
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De ce nu cauti un bosch ? Sa se uite ei la injectoarele pe care le pui . La mine au zis ca " merg uscat " au curatat si au schimbat duzele . Cand i-am spus celui care mi-a spus ca 100% sunt injectoare ( inginerul ) a ras . E l mi-a spus ce sa fac si eu am facut altfel . El mi-a zis sa dau comanda pt unele reconditionate in germania de Bosch . Este adevarat ca difereta e mare , duze cu curatat parca 11 mil si unele din germania 39mil . Trebuie "scrise " se simte diferenta in timp . Vezi ca este cineva pe aici de vinde interfata de diagnoza . Eu am dat 150 lei dar sincer nu am folosit-o nici o data . Cu ea poti sa le scrii
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Și uite cum cauți problema acolo unde nu trebuie.



E normal fraților sã fie așa ceva? Galeria asta de plastic care vine de la rezervor mi-era SPARTÃ și înfundatã cu GHEAȚÃ și mizerie. Tot jegul de pe șosele mie îmi intra în rezervor și de acolo pe sistemul de alimentare, provocându-mi daune de zeci de milioane.

Din ce cauzã? Din cauza samsarului nenorocit care mi-a pus cauciucuri de 185/75 R15 în loc de 176/65 R14. Balonul fiind mai mare, mi-a agãțat și ros acel plastic. De aici și bancul ãla cu:

”Vine un pacient la doctor, cica a cazut din copac. Doctoru`:
- Dom`le, ai limbrici!
- Cum dom` doctor? Doar am cazut din copac!
- Mah, asculta-ma : ai limbrici!
- Da` de ce am limbrici?
- Ca te-a mancat in cur sa te urci in copac!”

Eu cãutam probleme la injectoare, când de fapt problema venea... de la cauciucuri prea mari!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Acum ca te-ai edificat te poti mobiliza pentru:
1. demontat/ curatat rezervor;
2. curatat/suflat conducte;
3. inlocuit filtru combustibil;
4. reparat conducta buson-rezervor;
5. inlocuit anvelope;
6. postat la discutia anvelope corsa dimensiuni etc. patania ta cu foto si detalii.
Poate invata si altii ca dimensiunile sunt CALCULATE si TREBUIE sa respecti ce au facut proiectantii.
L.E. am observat ca ai postat si in acea discutie. Felicitari!
Astept sa revii cu pareri si detalii.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
7. reparat alte 4 injectoare care IAR dau în nas din cauza bombei de amestec (apã+motorinã+mizerie) pe care a suferit-o motorul timp de 7-8000 de km.
8. schimbat pompã înaltã motorinã care și aia nu face presiune în rampã
9. curãțat-suflat sistem alimentare motorinã (rampã, țevi injectoare, furtune).

TOTUL din cauza unui samsar nenorocit care a echipat cu pneuri NOI, dar GREȘIT alese. Eu n-am vãzut, defecțiunea era ascunsã de cauciuc.

Pânã ieri când am vrut sã alimentez și nu mai intra nici mãcar 1 litru de motorinã... conducta de plastic era înfundatã de gheațã, dupã ce am dat roata jos și am ridicat-o, am vãzut cã e perforatã.

Am mai învãțat o lecție. Care a costat peste 2000 de euro. Sau 90 de milioane, pentru cã am salariu în lei, și ãla vai de capul lui.


Ultima modificare facuta de mishu88 la Vin 29 Mar, 2013 11:28 am, modificat de 3 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR